دریچه تکنولوژی معرفی برند شیائومی و گوشی های برتر آن در تابستان 2021 - ژوانا

بدون شک نام برند شیائومی را شنیده یا تجربه استفاده از محصولات آن را داشته­اید. حتی اگر خودتان صاحب یکی از موبایل­های این کمپانی نباشید، قطعاً در اطرافتان، افراد بسیاری را می­شناسید که گوشی­های تولید شده توسط کمپانی شیائومی را خریداری کرده­اند؛ زیرا، این برند در سال­های اخیر، در سراسر جهان، به­ویژه ایران، محبوبیت بسیاری به دست آورده ­است. اگر می‌خواهید بدانید که برترین گوشی­های تولید شده توسط این برند در تابستان ۲۰۲۱ کدام­اند، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات این برند، به بررسی فناوری‌های جدید در گوشی‌های موبایل شیائومی بپردازیم.

معرفی برند شیائومی

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ در پکن شکل گرفت؛ اکنون، با حدود ۱۵ هزار پرسنل، یکی از موفق­ترین شرکت­های استارت‌آپ در دنیا به شمار می­آید و ارزشی ۴۶ میلیارد دلاری دارد.

پیشرفت در کوتا­ه­ترین زمان

 

کمپانی شیائومی، به­سرعت، در چین پرطرفدار شد و در همان روز اول، ۳۰۰ هزار دستگاه را به­صورت پیش­فرض ارائه کرد. پیشرفت این برند آن­قدر سریع بود که در سال ۲۰۱۴ به بزرگ­ترین تولیدکننده موبایل در چین تبدیل شد و دفاتر خود را در کشورهای هند، مالزی، سنگاپور و فیلیپین تأسیس کرد. در نهایت، در سال ۲۰۱۶ به بازار اروپا راه پیدا کرد و موفقیت­های چشمگیری در سطح جهانی به­دست آورد.

ثبت رکورد در گینس

 

کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۵ توانست در مدت ۲۴ ساعت، رکورد بیشترین فروش گوشی در یک برنامه ثابت را ثبت کند و با ارائه تخفیف­های هیجان­انگیز، خریداران بسیاری را به خرید تشویق کند.

سایر محصولات کمپانی شیائومی

هرچند شیائومی به‌دلیل تولید گوشی­های هوشمند به شهرت جهانی رسیده ­است، اما این کمپانی محصولات دیگری همچون لامپ­های هوشمند، جاروبرقی رباتیک، پاوربانک، دستبندهای سلامت، کفش­های ورزشی هوشمند و دوربین­های امنیتی هم تولید می­کند. شاید عجیب باشد اما این برند در زمینه تولید چمدان، بالش مسافرتی، پلوپز و حتی خودکارهای پیشرفته هم تولید کرده ­است!

معرفی برند شیائومی و گوشی های برتر آن در تابستان ۲۰۲۱

همان­گونه که گفته شد، شیائومی به‌واسطه گوشی­های هوشمند خود به شهرت رسیده و طرفداران بسیاری پیدا کرده ­است. در ادامه به معرفی دو مورد از بهترین گوشی­های شیائومی در تابستان ۲۰۲۱ می­پردازیم.

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳

گوشی پوکو ایکس ۳ در سپتامبر سال ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۲۱۰ دلار روانه بازار شد. این گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری تولید شده است ­که نمایشگر آن، یکی از نقاط قوت این گوشی درنظر گرفته می‌شود. این نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ و از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که به‌وسیله گوریلاگلس ۵ محافظت می­شود.

سایر مشخصات این گوشی به صورت زیر است:

  • نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ روشنایی ۴۵۰ نیت که از HDR10 پشتیبانی می­کند.
  • پشتیبانی از اندروید ۱۰ (قابل ارتقا به اندروید ۱۱) و رابط کاربری MIUI 12.5
  • مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G، پردازنده مرکزی هشت هسته­ای و پردازنده گرافیکی Adreno 618
  • دارای دو مدل ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • مجهز به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین عقب متشکل از لنزهایی با کیفیت ۶۴، ۱۳، ۲ و ۲ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل

۱٫ گوشی شیائومی می Mix 4

یکی دیگر از محصولات تابستان ۲۰۲۱ از برند شیائومی، گوشی می Mix 4 است که در آگوست ۲۰۲۱ و با قیمت پایه حدود ۸۹۹ دلار روانه بازار شد. بدون شک، یکی از نقاط قوت این گوشی، دوربین آن است. دوربین عقب می Mix 4 از سه لنز با کیفیت ۱۰۸، ۸ و ۱۳ تشکیل شده و دوربین سلفی آن ۲۰ مگاپیکسل است.

از دیگر نکات مثبت این گوشی، می‌توان به سخت افزار آن اشاره کرد که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸+ ۵G، پردازنده مرکزی هشت هسته­ای و پردازنده گرافیکی Adreno 660 که جز بهترین­ها هستند، تشکیل شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری تولید شده است.

سایر مشخصات فنی این مدل را در اینجا آورده‌ایم:

  • نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل که از نرخ به­روزرسانی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.
  • دارای سه ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • پشتیبانی از اندروید ۱۱ و MIUI 12.5
  • مجهز به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

کلام آخر

در این مطلب برند شیائومی و گوشی­های برتر آن در تابستان سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کرده و به بررسی فناوری های جدید در گوشی های موبایل شیائومی پرداختیم. این برند نوپا، در زمینه تولید گوشی­های هوشمند به‌شدت موفق بوده و محبوبیت بسیاری به دست آورده است. اگر قصد خرید یک گوشی نو را دارید، قطعاً یکی از پیشنهادات ما به شما، گوشی­های شیائومی است که امکانات جذاب و قیمت مناسبی دارند و برای سلیقه­های مختلف، مدل­های متفاوتی تولید می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 1 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.