دریچه تکنولوژی اپل در حال کار بر روی Apple TV جدید با ترکیبی از هوم‌ پاد و دوربین فیس‌ تایم است - ژوانا

هرچند اپل در فروش گجت‌های هوشمند خود اخیراً عملکرد چندان خوبی را نداشته است اما گزارشی که به تازگی خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده نشان می‌دهد این برند محبوب در پی ارائه‌ی تلفیقی از چند محصول در قالب یک Apple TV جدید است. در ادامه‌ی مطلب جزئیات بیشتری از این محصول چندگانه‌ی اپل بخوانید.

بنا بر گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده است، اپل قصد دارد با ترکیب محصولاتی از جمله اسپیکر HomePod و دوربین FaceTime به نسخه‌ی جدید تلویزیون‌های ست‌آپ باکس Apple TV، نوآوری جدیدی را در گجت‌های هوشمند خود ایجاد کند.

در واقع به نظر می‌رسد Apple TV جدید دارای ویژگی‌های اساسی برای کارهای استریمینگ نظیر کلاس‌های آنلاین، برگزاری کنفرانس‌ها و غیره باشد؛ وجود اسپیکر استریوی هوم‌پاد و دوربین می‌تواند به تنهایی گواهی بر این موضوع باشد.

appletvhomepod.jpg

جدای از آن ویژگی‌های یک تلویزیون معمولی هوشمند نیز در این Apple TV حفظ شده است و می‌توان از آن برای تماشای ویدیو، بازی کردن، پخش موسیقی، کار با دستیار صوتی Siri و بسیاری قابلیت‌های هوشمند دیگر استفاده کرد.

پس از عملکرد ناموفق اپل در فروش اسپیکرهای هوم‌پاد، این شرکت سال گذشته محصول HomePod mini را به عنوان آخرین سری از این مجموعه معرفی کرد که به لطف قیمت پایین و عملکرد مناسب، با بازخورد خوبی از سوی کاربران همراه شد.

پس از آن نیز اپل تیمی ازمهندسان بخش محصولات HomePod و Apple TV تشکیل داد تا بر روی پروژه‌ای به منظور ترکیب این دو فناوری و رسیدن به محصولی تلفیقی کار کنند.

اما آن‌طور که پیش‌تر گفته شده بود، تلویزیون ست‌آپ باکس Apple TV قرار است به همراه پردازنده‌ای سریع‌تر، ریموت کنترل بهینه‌تر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و در آخر با تمرکز بیشتری بر روی بازی‌های ویدیویی ساخته شود؛ طوری که ظاهراً قرار است نسخه‌های بعدی، یک گیم‌پد نیز به همراه خود داشته باشند.

علاوه بر آن شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که اپل در حال کار بر روی طراحی جدیدی برای هوم‌پادهای آینده است. طراحی‌ که با حضور یک بازوی رباتیک و اتصال آی‌پد، آن را قادر می‌سازد در هنگام مکالمات ویدیویی، تصویر کاربر را حین حرکت کردن دنبال کند.

HomePod1.jpg

با این حال هنوز این پروژه در مراحل مقدماتی خود به سر می‌برد و مشخص نیست که آیا اپل راضی به اتمام آن خواهد شد یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها