دریچه تکنولوژی قابلیت بازبینی پیام های صوتی قبل از ارسال به پیام‌رسان واتساپ اضافه شد - ژوانا

همانطور که می‌دانید شرکت فیس‌بوک و تمام زیرمجموعه‌هایش در ماه‌های اخیر دچار تحولات بسیاری شده‌اند و همچنین مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. در این راستا پیام‌رسان واتساپ چندین بروزرسانی دریافت کرده که در جدیدترین آن‌ها قابلیت بازبینی پیام‌های صوتی (Voice Message) به این اپلیکیشن اضافه شده است.

با توجه به اینکه پیام‌های صوتی اپلیکیشن واتساپ برخلاف پیام‌های صوتی در پیام‌رسان فیس‌بوک (Facebook Messenger) از نظر زمانی محدود نیستند، پیام‌های صوتی این برنامه از محبوبیت بالایی برخودارند. همچنین کاربران می‌توانند سرعت پخش صوت را نیز افزایش دهند و به صدای ضبط شده با سرعت بالاتری گوش دهند.

new-whatsapp-voice-feature-coming_thumb1200_16-9.jpg

از امروز کاربران اپلیکیشن واتساپ می‌توانند از قابلیت بازبینی پیام‌های صوتی ضبط شده‌ی خود قبل از ارسال آن استفاده کنند. برای این کار باید مانند همیشه دکمه‌ی ضبط صدا را نگه‌داشت و سپس آن را به سمت بالا کشید تا حالت ضبط بدون نیاز به دست (Hands-Free Recording) فعال شود. پس از پایان ضبط دکمه‌ی توقف را بفشارید و اکنون می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی پخش پیام صوتی خود را بازبینی کنید. پس از آن نیز در صورت رضایت از صدای ضبط شده می‌توانید دکمه‌ی ارسال را فشار دهید.

whatsapp-feature.jpg

فرآیند بازبینی پیام صوتی ضبط شده در واتساپ بسیار راحت است و به راحتی می‌توان آن را یاد گرفت. اما نکته‌ی جالب اینجاست که دو پیام‌رسان دیگر شرکت متا (Meta) یعنی Facebook Messenger و اینستاگرام چنین قابلیتی ندارند. البته در این پیام‌رسان‌ها هم می‌توان قابلیت Hands-Free Recording را به همان روش واتساپ فعال کرد، اما قابلیت بازبینی پیام صوتی قبل از ارسال وجود ندارد.

در این رابطه بخوانید:

– با نسخه تحت وب واتساپ می‌توانید استیکرهای دلخواه طراحی کنید
– قابلیت View Once به واتساپ اضافه شد؛ ویژگی مفید یا حفره‌ی امنیتی!
– واتساپ قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه بدون اتصال گوشی هوشمند را رسماً عرضه کرد
– یکی از بزرگترین مشکلات واتس اپ به زودی رفع می‎شود
– واتس‌اپ و فیس‌بوک با داده‌های شخصی ما چه می‌کنند؟
– هشت ویژگی که واتساپ باید از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگر الگو بگیرد

در نظر داشته باشید ارسال این بروزرسانی برای تمام گوشی‌های اندروید و iOS مقداری زمان می‌برد و ممکن است برخی موبایل‌ها سریع‌تر از دیگران آن را دریافت کنند، اما در هر صورت این قابلیت به پیام‌رسان واتساپ همه‌ی کاربران اضافه خواهد شد.

voice.jpg

نظر شما در مورد قابلیت بازبینی پیام‌های صوتی قبل از ارسال آن‌ها چیست، شما بروزرسانی‌های اخیر واتساپ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.