دریچه تکنولوژی بهترین تبلت‌های پیشنهادی بر اساس قیمت (فروردین 1400) - ژوانا

اگر برای ماه جاری قصد خرید تبلت را دارید، با کامل ترین راهنمای خرید تبلت در وب فارسی که در آن بهترین تبلت‌های موجود در بازار همراه با قیمت و عکس محصولات معرفی شده‌اند، همراه باشید. البته در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم داشتید می‌توانید در بخش نظرات از متخصصین شهر سخت افزار مشاوره خرید تبلت بگیرید.

تبلت، دیگر آن محصولی نیست که در حدود ۳ یا ۴ سال پیش با قدرت در بازار مانور می‌داد و یکی از محصولات مد نظر کاربران برای خرید بود. این روزها با تغییر ابعاد گوشی‌های هوشمند و رسیدن به سایز بزرگتر نمایشگر، گروه تبلت‌های ۷ اینچی با افت شدید مخاطب روبرو شده و در عین حال تولید جهانی شرکت‌ها در مدل‌های مختلف نیز کاهش زیادی پیدا کرده است.

در ادامه قصد داریم به مانند دوره‌های قبل، بهترین تبلت‌های حال حاضر موجود در بازار را به شما دوستان معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه کنید که دقت شده تا محصولاتی معرفی شوند که بتواند در داخل کشور به راحتی آنها را تهیه کرد. ممکن است محصولاتی وجود داشته باشند که مشخصات بسیار خوب و مناسبی داشته باشند ولی نتوان در بازار آنها را به راحتی پیدا کرد و مجبور به سفارش از خارج از کشور شوید ولی هدف ما تهیه از داخل و راحتی دسترسی برای همه کاربران بوده است.

امتیازاتی که برای هر محصول درج شده‌ در واقع در قیاس آنها با محصولات هم‌قیمت و هم‌رده به آنها اعطا و تلاش شده تا هر محصول با محصولات مشابه خود مقایسه و بهترین‌ها انتخاب و به شما دوستان پیشنهاد شوند.

قیمت‌های اعلامی برای محصولات متعلق به تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ میانگین بازار و از منابع معتبر هستند و ممکن است زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید یا قصد خرید دارید، در قیمت‌ها تفاوت‌هایی مشاهده شود. برای اطلاع از قیمت‌های روز این بازار می‌توانید «لیست قیمت تبلت» را مطالعه کنید.


Lenovo Tab M7 TB-7305X (2GB/32GB)
تبلت لنوو تب ام ۷ مدل تی بی ۷۳۰۵ ایکس

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان با گارانتی پیکسل (خرید از فروشگاه هدف)

Lenovo-Tab-M7-TB-7305X.jpg

این تبلت را نیز می‌توان نسخه بروز شده‌ای از مدل‌های معرفی شده لنوو در سالیان قبل دانست. استفاده از سخت‌افزاری که در بخش حافظه کمی بهتر از مدل I از همین سری است به کاربر کمک می‌کند بتوان وبگردی باکیفیت‌تری را تجربه کند. در عین حال بروز شدن مودم دستگاه از ۳G به ۴G نیز ارتباط سریعتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همین امور موجب خواهد شد تا کاربر بتواند در کاربردهای بیشتری به تبلت خود تکیه کند.
بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید ۹٫۰ و قابلیت‌های صوتی همراه با شارژدهی خوب از ویژگی‌های مثبت این تبلت است و به کاربر کمک می‌کند تا در کاربری مالتی مدیا حداقل بتواند قابلیت‌های بیشتری را از دستگاه خود مطالبه کند. دقت داشته باشید که برای کاربری سطح بالا نمی‌توان به این تبلت چندان امید داشت و برای فعالیت‌های سنگین‌تر بهتر است ادامه لیست بهترین تبلت‌های پیشنهادی این ماه ما را دنبال کنید.

Lenovo-Tab-M7-TB-7305X.png


Huawei MatePad T8 (2GB/16GB)
تبلت هواوی میت پد تی ۸

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش (خرید از فروشگاه هدف)

هواوی در سال ۲۰۲۰ تلاش کرد با عرضه مدل‌های جدید تبلت‌های خود را دوباره در مقیاس وسیع‌تر وارد بازار کند. سری میت‌پد حاصل این استراتژی جدید هستند و یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های هواوی برای این بازار میت پد T8 است. این تبلت را باید یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات رده قیمتی خود در بازار دانست که از نرم‌افزار روز و سخت‌افزاری مناسب بهره‌مند است و به کاربران کمک می‌کند حد بالایی از بهینگی را تجربه کنند.
دقت داشته باشید که سیستم‌عامل این تبلت از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نکرده و از خانواده HMS است و به همین تبلت شاید باید برای پیدا کردن نرم‌افزارهای مورد نیاز خود جهت استفاده در این تبلت کمی زحمت جستجو در اینترنت را به خود بدهید.
بدنه سبک و نمایشگر با نور زمینه مناسب از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند و شاید بتوان گفت برای افرادی که توان و یا علاقه زیادی به صرف هزینه بالا برای خرید تبلت ندارند بهترین گزینه MatePad T8 هواوی باشد.


Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019) SM-T295 (2GB/32GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۸٫۰ مدل ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان با گارانتی اندیشه (خرید از فروشگاه هدف)

Galaxy-Tab-A-8.0-2019.jpg

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ نیز سری تبلت‌های میان‌رده خود را با بروزرسانی‌های خوبی همراه کرده است. ارزان‌ترین و نسخه پایه این سری مدل ۸ اینچی Galay Tab A است که نسبت به نسل قبلی دوربین قوی‌تر، سیستم عامل بروزتر، پردازنده سریعتر و باتری بهتری دارد. به صورت کلی این محصول را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که یک تبلت برند با کیفیت بالا می‌خواهند و در عین حال تنها می‌خواهند برای نیازهای روزمره خود قصد استفاده از آن را دارند.
البته نباید از این نکته غافل بمانیم که بدنه با کیفیت این دستگاه یکی از وجوه برتری آن نسبت به بسیاری از رقبا در این رده قیمت در بازار است اگر واقع‌بین باشیم شاید بهتر باشد برای اموری بیشتر از  کارهای روزانه، جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمتر استفاده شود. البته نکته مهم دیگر این است که اگر شما به قلم S Pen سامسونگ نیز علاقمندید می‌توانید با پرداخت مبلغ ۱ میلیون تومان بیشتر این تبلت را همراه با قلم خریداری کنید.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019).png


Lenovo Tab 3 8 Plus TB-8703R (3GB/16GB)
تبلت لنوو تب ۳ ۸ پلاس

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با گارانتی پیکسل (خرید از فروشگاه هدف)

Lenovo-Tab-3-8-Plus-pic.jpg

یکی از شرکت‌هایی که همچنان می‌توان محصولات نسبتاً ارزان‌قیمت‌تر آن را در بازار یافت لنوو است. تبلت لنوو تب ۸ پلاس از این دسته محصولات است که در این بازار عجیب و غریب ارزش خرید مناسبی دارد. این تبلت با داشتن نمایشگر ۸٫۰ اینچی خود که رزولوشن بسیار خوبی دارد می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای ویدئو و محتوای چندرسانه‌ای باشد.
همچنین استفاده از سخت‌افزار خوب در آن می‌توان دستگاه را به گزینه‌ای مطلوب برای انجام امور اداری، وب و شبکه‌های اجتماعی تبدیل کند. شاید بتوان گفت تنها نکات تاریک این تبلت طراهی ظاهر نه چندان جالب و باتری متوسط آن هستند که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید.

Lenovo-Tab-3-8-Plus-chart.jpg


Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) SM-T515 (۲GB/32GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۱۰٫۱ مدل ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی کاوش تیم (خرید از فروشگاه هدف)

Galaxy-Tab-A-10.1-2019.jpg

پس از دو سال غیبت سامسونگ دوباره تصمیم گرفت تبلت‌های ۱۰٫۱ اینچی در سری Galaxy Tab A را روانه بازار کند. این محصول تغییرات خوبی نسبت به آخرین مدل در سال ۲۰۱۶ به خود دیده و حالا کیفیت ساخت بسیار بالاتری (بدنه آلومینیومی) همراه با سخت‌افزار و تجهیزات روز را همراه خود دارد. این محصول از پردازنده بسیار مناسب Exynos 7904 به همراه سیستم عامل اندروید ۹٫۰ با رابط کاربری جدید One UI استفاده می‌کند که خود یعنی بهره‌مندی از سخت‌افزار و نرم‌افزار روز محصولات سامسونگ.
در کنار این موراد دوربین سلفی دستگاه نیز بروز شده‌ و سامسونگ طراحی بروزتر بدون دکمه
Home را برای دستگاه در نظر گرفته و دو بلندگوی استریو نیز در دو سمت دستگاه جای داده است. در نهایت باید گفت این تبلت محصولی بسیار عالی برای استفاده امور آفیس و دانشجویی، همراه با شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های گرافیکی متوسط است که می‌تواند تقریباً در همه امور کاربر خود را از انتخابش راضی و خوشنود گرداند.

Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019).png


Samsung Galaxy Tab A7 10.4 (2020) (3GB/32GB) SM-T505
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۱۰٫۱ مدل ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با گارانتی کاوش تیم (خرید از فروشگاه هدف)

نیاز به تولید تبلت‌های جدید و بروزرسانی محصولات سامسونگ را بر آن داشت تا پس از گذشت بیش از یک سال مجدداً تبلت خوش ساخت و خوش قیمتی از سری Galaxy Tab A را راهی بازار کند. تبلت گلکسی تب آ۷ نسخه ۱۰٫۴ اینچی سال ۲۰۲۰ محصولی با کیفیت ساخت بسیار بالا و بدنه آلومینیومی است که در جلوی دستگاه از نمایشگری باکیفیت بالا و حاشیه‌های اندک استفاده می‌کند که بهترین گزینه برای تماشای فیلم و قابلیت‌های ارگونومیک است.
یکی دیگر از بهترین قابلیت‌های این تبلت تراشه پردازشی قدرتمند SD662 آن است که البته در نسخه پیشنهادی ما با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و برای جبران کمبود حافظه باید از درگاه میکرو اس دی دستگاه استفاده کنید. باتری با ظرفیت بالا و شارژدهی عالی همراه با قابلیت‌های نرم‌افزاری فراوان و نسخه سیستم‌عامل و رابط کاربری بروز را نیز باید در زمره ویژگی‌های این تبلت مقرون به صرفه قرار دهید که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در گروه میان‌رده بازار باشد.


Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019 SM-P205 (3GB/32GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ ۸٫۰ نسخه ۲۰۱۹ با قلم S Pen

قیمت: حدود ۶ میلیون تومان با گارانتی پیکسل (خرید از فروشگاه هدف)

Samsung-Galaxy-Tab-A-8.0-S-Pen-2019.jpg

بسیاری از افراد هستند که تبلت را برای قلمش خریداری می‌کنند و مسلماً بهترین قلم برای تبلت‌های اندرویدی، قلم S Pen سامسونگ است. متاسفانه در این روزها به دلیل عدم وجود نظمی پایدار در بازار، قیمت محصولات بیشتر از ارزش آنهاست ولی باید توجه داشت که هنوز هم می‌توان تبلت‌هایی یافت که قیمت فضایی نداشته باشند و بتوان از قلم اورجینال آنها استفاده کرد. سامسونگ با معرفی نسخه همراه با قلم تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 توانسته ارزان‌ترین گزینه را برای علاقه‌مندان فراهم کند.
این تبلت نسبت به نسخه پایه نمایشگر بهتر، پردازنده قدرتمندتر، حافظه بیشتر RAM و البته قابلیت‌های گسترده نرم‌افزاری دارد که آن را می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل برای دانشجویان، اساتید و افرادی که دائما باید نکته برداری کرده و با محصول خود طراحی کنند خواهد بود. خبر خوب دیگر این است که این تبلت با داشتن مودم قدرتمندتر توانایی استفاده از شبکه ۴G+ را نیز دارد. به هر حال با محصولی روبرو هستیم که ارزش خرید بالایی دارد و اگر به دنبال تبلت با قلم ارزان‌قیمت‌تر هستید بهترین گزینه خواهد بود.

Samsung-Galaxy-Tab-A-8.0-S-Pen-2019.jpg


Samsung Galaxy Tab S6 Lite SM-P615 LTE (4GB/64GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت

قیمت: حدود ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان با گارانتی اندیشه (خرید از فروشگاه هدف)

Galaxy-Tab-S6-lite.jpg

به جز آیپدهای نسبتاً قدیمی، در بازار این روزها تبلت‌های با بدنه مستحکم و آلومینیومی زیادی را نمی‌توان در رنج قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان به راحتی پیدا کرد. سامسونگ بعد از معرفی گلکسی تب اس ۶ که یک تبلت پرچمدار به حساب می‌آید حالا نسخه تعدیل شده آن با پسوند Lite را با همان ظاهر و بدنه رونمایی کرده است.
تفاوت این تبلت و نسخه اصلی نمایشگر TFT به جای AMOLED، سخت‌افزار ضعیف‌تر و البته قیمت بسیار ارزان‌تر و حدود نیمی از آن است. در نهایت باید گفت برای افرادی که تبلت خوش ساخت و باکیفیت برای جابجایی روزانه بخواهند، Galaxy Tab S6 Lite یک محصول بسیار مناسب خواهد بود.
البته اگر از لحاظ بودجه محدودیت خاصی نداشته باشید با صرف مبلغ در حدود ۳۰ درصد بیشتر می‌توانید نسخه بهره‌مند از قلم این تبلت را نیز خریداری کنید که ارزش خرید بالایی داشته و قابلیت‌هایی مناسبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

Galaxy-Tab-S6-Lite-chart-2.png


Samsung Galaxy TAB S5e SM-T725 (4GB/64GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۵ای 

قیمت: حدود ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با گارانتی معتبر (خرید از فروشگاه هدف)

Galaxy-Tab-S5e-pic.jpg

در حالیکه همگان منتظر معرفی تبلت Galaxy Tab S5 در سال ۲۰۱۹ بودند سامسونگ به ناگاه نسخه عجیب Galaxy Tab S5e را معرفی کرد. این تبلت به صورت کلی تفاوت‌های گسترده‌ای نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy Tab S4 ندارد و فقط برخی بروزرسانی‌ها در بخش پردازنده، درگاه‌های اتصال و سنسور اثر انگشت را به خود دیده است. با این حال باید تبلت را در گروه تبلت‌های با ارزش خرید بالای بازار جای دهیم که با بدنه آلومینیومی، نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر و برخی بهینه‌سازی‌های طراحی شامل ضخامت کمتر و ارگونومی بهتر برای امور مالتی مدیا، از تبلت‌های خوش دست بازار بدانیم.
در حالت کلی اگرچه Galaxy Tab S5e یک محصول پرچمدار نیست ولی با این حال می‌توانیم بهره‌وری بالایی از آن ببینیم. در واقع همه کاربران با سطوح کاربری متفاوت و مختلف می‌توانند نیازهای خود را در آن پاسخ دهند و شاید تنها تکه گم شده پازل در این تبلت، عدم همراهی قلم هوشمند باشد.

Galaxy-Tab-S5e-chart.jpg


Apple iPad 10.2″ 2019 (iPad 7) LTE/32GB
تبلت اپل آیپد ۱۰٫۲ اینچی ۲۰۱۹

قیمت: حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با گارانتی امرتات (خرید از فروشگاه هدف)

Apple-iPad-10.2.jpg

اپل در سال ۲۰۱۹ با بروزرسانی سیستم‌عامل تبلت‌های خود به iPadOS تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرد. آیپد ۱۰٫۲ اینچ ۲۰۱۹ که برخی آن را آیپد ۷ هم می‌نامند یک نسخه با ارزش خرید بالا در محصولات اپل است. در واقع با توجه به بهینگی عالی سخت‌افزار و نرم‌افزار، علی‌رغم صرفه‌جویی اپل در استفاده از سخت‌افزار بروز، این شرکت قیمت تمام شده محصول را برای طرفداران خود تا حد ممکن پایین آورده است.
این تبلت همچنین قابلیت استفاده از قلم اپل و کیبوردهای اورجینال و ثالث را هم دارد و بدنه با کیفیت و خوش‌ساختش آن را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی که می‌خواهند در هر جایی از تبلت خود استفاده کنند تبدیل کرده است. در نهایت باید گفت، برای افرادی که محصولی از برند اپل با قیمت نه چندان بالا و البته ویژگی‌های بروز می‌خواهند، آیپد نسل ۷ بهترین گزینه است.

Apple-iPad-10.2.jpg


Samsung Galaxy Tab S6 SM-T865 (6GB/128GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶

قیمت: حدود ۱۵ میلیون تومان با گارانتی اندیشه (خرید از فروشگاه هدف)

Samsung-Galaxy-Tab-S6.jpg

سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۹ محصولی را معرفی کرد که شاید بتوان آن را بهترین بازار نامید. گلکسی تب اس ۶ هر نوع امکاناتی که یک کاربر به دنبالش باشد دارد. همراه شدن با قلم بی‌نظیر S Pen نسخه جدید که به ارتباط بلوتوث و سنسور شتاب‌سنج مجهز شده (و پیش از این، آن را در Galaxy Note 10) دیده بودیم باعث شده که این محصول کوهی از قابلیت‌ها را پشت سر خود داشته باشد و بتوان آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران مشکل پسند بازار دانست.
در عین حال بدنه باکیفیت فلزی دستگاه و استفاده از نمایشگر Super AMOLED همراه با تراشه قدرتمند Snapdragon 855 و ۴ اسپیکر با کیفیت AKG که در چهار گوشه دستگاه جای گرفته نشان می‌دهد که این دستگاه برای فعالیت‌های متنوع مانند امور اداری، تماشای فیلم، بازی، امور بررسی داده‌ها و پردازشی و به صورت کلی هر فعالیتی که از یک تبلت در حالت عالی انتظار داریم، مناسب است.
قابلیت تبدیل شدن به یک کامپیوتر توسط ویژگی DeX نیز از می‌تواند در این تبلت مورد استفاده قرار بگیرد و در کنار آن کیبوردهای مغناطیسی نیز می‌توانند همراه با این تبلت همه فن حریف مورد استفاده قرار بگیرند.

Samsung-Galaxy-Tab-S6.jpg


Apple iPad 8th Gen 10.2″ 2020 LTE/32GB
تبلت اپل آیپد نسل ۸ ۱۰٫۲ اینچی

قیمت: حدود ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بدون گارانتی (خرید از فروشگاه هدف)

در کنار عرضه آیپدهای جدید در سال ۲۰۲۰ اپل سری محبوب آی‌پد معمولی خود را نیز با عرضه نسل هشتم آنها بروز کرده و عمده تغییرات را در بخش سخت‌افزار داخلی دستگاه و نمایشگر آن شاهد هستیم. نسل هشتم تبلت‌های آیپد نمایشگری ۱۰٫۲ اینچی با فناوری Retina IPS LCD داشته و توانایی تولید نور زمینه بیشتر تا ۵۰۰ نیت خواهد داشت. این نمایشگر نسبت به نسل قبلی کیفیت رنگ به وضوح بهتری داشته ولی در سایر موارد مانند وضوح و ابعاد تغییر خاصی به خود ندیده است.
استفاده از تراشه پردازشی Apple A12 Bionic که قدرتی چندین برابر بیشتر از نسل قبلی یعنی A10 Fusion دارد به کاربر کمک می‌کند که سرعت بسیار بیشتر و عملکرد سطح بالاتری را از تبلت خود حاصل نماید و در کنار موارد فوق استفاده از نسخه نرم‌افزاری که در این ساختار عملکردی بهتر از خود نشان می‌دهد نیز از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.
فراموش نکنید که علی‌رغم باتری یکسان با نسل قبل به لطف بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری عملکرد شارژدهی این تبلت بسیار بهتر از آیپد ۷ خواهد بود و برای این برتری نیاز به پرداخت مبلغ چندان بیشتری نخواهید داشت.
در نظر داشته باشید که با خرید این تبلت حافظه داخلی مانند کارت‌های میکرو SD را نمی‌توانید همراه با آن مورد استفاده قرار دهید و شاید بهتر باشد از حافظه‌های OTG با درگاه لایتنینگ و یا فضای ابری برای دسترسی به فضای بیشتر بیندیشید.


Samsung Galaxy Tab S7 SM-T875 (6GB/128GB)
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷

قیمت: حدود ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با گارانتی اندیشه (خرید از فروشگاه هدف)

سامسونگ برای هفتمین نسل از تبلت‌های پرچمدار خود رویه متفاوتی را انتخاب کرد و نسخه پایه Galaxy Tab S7 را با مشخصاتی تعدیل کننده قیمت روانه بازار کرد. گلکسی تب اس ۷ به جای نمایشگر OLED از یک نمایشگر IPS LCD استفاده کرده و باتری با ظرفیت کمتری دارد ولی همچنان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.
این تبلت با استفاده از قلم جذاب و سریع S Pen به کاربران این امکان را خواهد داد که به یک طراحی حرفه‌ای تبدیل شوند چرا که تراشه پردازشی Snapdragon 865+ این تبلت آنقدر قدرتمند است که هر نرم‌افزار گرافیکی را به راحتی اجرا کرده و فرامین شما را با سریعترین حالت ممکن اجرا کند.
به جز موارد شاخص بالا سامسونگ برای طراحی بدنه این تبلت نیز به صورت کامل ترکیب فلزی را انتخاب کرده و در کنار آن قابلیت‌های نرم‌افزاری بسیار زیادی را به دستگاه افزوده که مالتی تسکینگ رده بالا با قابلیت تنظیم اندازه پنجره‌ها یکی از آنهاست. در نهایت باید گفت اگر به دنبال تبلتی همه چیز تمام هستید که هر کجا بتواند به کار شما آمده و به هر نحوی از پس کارهایتان برآید گلکسی تب اس ۷ بهترین گزینه است.


Microsoft Surface Pro 7 with Smart Keyboard (i5-8GB-128GB)
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷ با کیبورد هوشمند

قیمت: حدود ۲۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان بدون گارانتی (خرید از فروشگاه هدف)

تبلت‌های سری سرفیس پرو مایکروسافت را می‌توان گل سر سبد تمامی تبلت‌های ویندوزی دانست. پس از بروزرسانی اخیر حالا می‌توانیم سرفیس پرو ۷ را نیز در لیست بهترین‌های این ماه جای دهیم ولی همانطور که می‌دانید این تبلت‌ها محصولاتی گران‌قیمت و ویژه افراد خاص هستند.
سرفیس پرو ۷ با استفاده از پردازنده نسل ۱۰ اینتل به آخرین توان پردازشی در میان تبلت‌های ویندوزی دسترسی خواهد داشت که ویژگی اصلی مایکروسافت در مراسم رونمایی از این تبلت استفاده از درگاه USB-C برای یک تبلت ویندوزی بود. در واقع مایکروسافت تلاش کرده تا بروزرسانی این تبلت را تنها در پورت‌ها و داخل دستگاه انجام دهد و در ظاهر این تبلت در مقایسه با نسل ششم به سختی می‌توان تفاوتی را مشاهده کرد.
در نهایت باید گفت اگر شما به دنبال یک تجربه کامل از ویندوز نسخه لمسی با سخت‌افزاری رده بالا هستید بهترین انتخاب می‌تواند سرفیس پرو ۷ در حوزه تبلت‌ها باشد ولی در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده این محصول برای شما ممکن است از رنج معمولی تبلت‌های دیگر بازار بیشتر باشد که بهای اصالت محصول و طراحی رده بالایی است که مهندسان مایکروسافت برای شما در نظر گرفته‌اند.


Apple iPad Air 2020 LTE/64GB
تبلت اپل آیپد ایر ۲۰۲۰

قیمت: حدود ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون گارانتی (خرید از فروشگاه هدف)

گل سر سبد محصولات آیپد در سال ۲۰۲۰ بروزرسانی بود که بر سری آیپد ایر اعمال و موجب تولد نسل چهارم این محصولات شد. آیپد ایر ۲۰۲۰ به صورت ظاهری از ادبیات طراحی با لبه‌های ۹۰ درجه‌ای استفاده که می‌کند که در آیفون ۱۲ نیز شاهد آن بودیم و به معنای اصل کلمه ترکیبی از هنر و خلاقیت در فناوری است.
این یک سو با داشتن بدنه مستحکم و ظریف خود بسیار چشم‌نواز و زیبا به نظر می‌رسد و از سوی دیگر با حذف دکمه فیزیکی Home که مأمن سنسور اثر انگشت بوده، تمرکز بیشتری بر روش‌های جدید احراز هویت مانند تشخیص چهره پیشرفته دارد.
در بخش سخت‌افزار اما نهایت فناوری اپل در سال ۲۰۲۰ یعنی تراشه پردازشی A14 Bionic را شاهد هستیم که نسبت به نسل قبلی ارتقایی بنیادین به خود دیده و برای اولین بار پای یک تراشه ۵ نانومتری را به دنیای تبلت‌ها باز می‌کند. در بحث قدرت پردازشی نمی‌توان صحبت خاصی در مورد این تبلت کرد چرا که هیچ نرم‌افزار و یا بازی وجود ندارد که بتواند آن را به زانو درآورد. در واقع A14 Bionic سریعترین عملکرد دنیای تبلت‌های اپل را برای آیپد ایر ۲۰۲۰ به ارمغان خواهد آورد.
برخلاف سالیان گذشته اپل در بحث فیلمبرداری و دوربین نیز توجه بسیار خاصی به این تبلت داشته و این امکان را فراهم کرده که بتوان فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم در رزولوشن ۴K را با دوربین پشت و رزولوشن ۱۰۸۰p با دوربین جلو این تبلت را با ویرایشگر حرفه‌ای ویدئو همراه با لرزشگیر الکترونیکی (تنها با دوربین پشت) ترتیب داد که تا پیش از این فقدان آن در تبلت‌های پرچمدار اپل به شدت احساس می‌شد.
باتری با عملکرد عالی، نمایشگر بی‌نظیر Liquid Retina با پشتیبانی از True-tone و طیف گسترده رنگ نیز از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند که برای بیان همه آنها به یک مطلب بررسی پر و پیمان نیاز است. در نهایت باید گفت با انتخاب آیپد ایر ۲۰۲۰ هر آنچه یک تبلت زیبا، پرقدرت و کاربردی نیاز داشته باشد یکجا جمع و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


Apple iPad Pro 11″ 2020 LTE (128GB)
تبلت اپل آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۰

قیمت: حدود ۳۵ میلیون تومان بدون گارانتی (خرید از فروشگاه هدف)

سری لپ‌تاپ‌های آیپد پرو خاصه کاربرانی است که همه امکانات را در بالاترین سطح و امکانات می‎خواهند. آیپد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۰ که نسخه بروز شده آیپد پرو سال گذشته است شاید بهترین تبلت موجود در بازار باشد. این تبلت با داشتن برترین‌ها در همه بخش‌ها می‌تواند در هر زمینه‌ای بالاترین کیفیت را ارائه دهد.
بدنه آلومینیومی قدرتمند و کیفیت ساخت بسیار بالا، دوربین‌های باکیفیت و مهمتر از همه سخت‌افزاری که بسیار سریع و قدرتمند بوده و توان پردازشی در حد یک لپ‌تاپ رده بالا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که در بازار پیدا کرد.
البته تنها نقطه تاریک در مورد این تبلت قیمت آن است که دامنه مشتریان آن را بسیار محدود خواهد کرد ولی اگر شما از دسته کاربرانی باشید که مشکلی با قیمت این تبلت ندارند مسلماً بهترین گزینه برای انجام امور گرافیکی، بازی‌های رده بالا، مالتی تسکینگ در مقیاس وسیع، نرم‌افزارهای آفیس و به صورت همه امور تخصصی و عمومی، پیش روی‌تان خواهد بود.

در پایان می‌توانید نظرات خود در مورد این مطلب را با ما در میان بگذارید و سوالات خود در خصوص خرید تبلت (با ذکر بودجه و انتظارات) بپرسید و از راهنمایی متخصصان شهر سخت‌افزار بهره‌مند شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 738 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها