دریچه تکنولوژی سرعت خیره کننده 5600 مگاهرتزی رم‌های ADATA با مادربردهای Intel Z590 - ژوانا

شرکت ای دیتا که از بزرگ‌ترین سازندگان حافظه‌های نیمه هادی (رم و اس اس دی) در جهان است، با تست سخت افزارهای جدید خود بر روی مادربردهای Intel Z590، سرعت، ثبات و کارایی حافظه‌های رم DDR4 و درایوهای SSD ساخت خود را به رُخ کشید. سرعت‌های باور نکردنی برای نهایت عملکرد یک سیستم.

مادربردهای سری ۵۰۰ شرکت اینتل برای پردازنده‌های نسل یازدهم، با همان سوکت LGA 1200 طراحی شده‌اند. این خانواده برای اولین بار از گذرگاه PCI-E 4.0 پشتیبانی کرده و اینک آزمایش XPG Overclocking Lab (XOCL) شرکت ADATA به سراغ انجام چند تست جذاب سخت افزاری رفته است.

ای دیتا اعلام کرده است که به منظور دریافت نهایت عملکرد و سازگاری، با سازندگان مادربردهای Z590 از جمله ایسوس، ام اس آی و … وارد همکاری شده است. این شرکت سری گیمینگ و سخت افزارهای رده بالای خود را با نام تجاری XPG روانه بازار کرده و در ادامه شاهد نتایج به دست آمده از سوی آزمایشگاه XOCL هستیم.

0000-1.jpg

تست نخست مربوط به اورکلاک حافظه‌های رم SPECTRIX D50 است. در این تست ۱۶ گیگابایت حافظه رم SPECTRIX D50 شرکت ای دیتا، بر روی یک مادربرد MSI Z590 PRO اورکلاک شده و به فرکانس ۵۶۰۰ مگاهرتز دست یافت. این در حالی است که تست‌های استرس و آزمایش‌های بعد از آن، ثبات کاری رم‌های SPECTRIX D50 در این فرکانس را تأیید می‌کنند.

0000-2.jpg

دومین آزمون به منظور نمایش قدرت مادربردهای Z590 شرکت اینتل و محصولات جدید ADATA، آزمایش حافظه اس اس دی XPG GAMMIX S70 بود. سالیدهای XPG GAMMIX S70 از گذرگاه PCI-E 4.0 x4 پشتیبانی کرده و هم اینک در بازار داخلی ایران نیز به فروش می‌رسند. این خانواده دارای یک هیت سینک پله‌ای به منظور دفع حرارت به وجود آمده هستند.

0000-3.jpg

آزمایشگاه XOCL این سالید را بر روی چهار مادربرد Z590 از برندهای MSI، ASUS، Gigabyte و ASRock مورد بررسی قرار داد که نتایج آن در تصویر درون متن درج شده است. در این آزمون XPG GAMMIX S70 در بخش خواندن متوالی، به سرعت ۷۱۰۰ مگابایت در ثانیه دست یافت. در بخش عملکرد تصادفی ۴K نیز ۷۴۰K IOPS را به نام خود ثبت کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها