دریچه تکنولوژی مژده به طرفداران سامسونگ گلکسی S20 FE؛ نسخه ویژه LTE با تراشه اسنپدراگون 860 رسماً معرفی شد - ژوانا

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ نسخه با تراشه اسنپدراگون گوشی Galaxy S20 FE LTE را معرفی کرد. این گوشی از تراشه Snapdragon 860 استفاده خواهد کرد و دیگر خبری از دردسرهای تراشه Exynos 990 برای کاربران نخواهد بود. دردسرهایی که حالا دیگر پیش نخواهد آمد و می‌تواند مجدداً این گوشی را به گزینه‌ای عالی برای خرید تبدیل کند.

از همان روزهای اول معرفی گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای شاهد یک دوگانه سیاه و سفید در مورد این گوشی بودیم؛ نقطه امیدوارکننده، قیمت عالی مشخصات بسیار مناسب و کیفیت ساخت بالای دستگاه بود و در مقابل، شایعاتی که کم‌کم به حقیقت تبدیل شدند، حکایت از مشکل گرمایی از گوشی داشتند.

اگر سری به بخش نظرات فروشگاه‌های اینترنتی که طی یک سال گذشته گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای نسخه اگزینوس را به فروش می‌رساندند بزنید مسلماً با انبوهی از بازخوردهای منفی ناشی از گرمای بدنه دستگاه حین انجام فعالیت‌های سنگین روبرو خواهید شد.

در این حالت بسیاری از کاربران تقصیر را به گردن تراشه پردازشی این دستگاه یعنی چیپست Exynos 990 سامسونگ انداختند که نمی‌توانست گرمای تولید شده در حین بازی را مدیریت کرده و برخی کاربران را بر این می‌داشت تا با استفاده از آرایه‌های ادبی، دمای سطح این گوشی هنگام بازی را با دمای سطح کره خورشید مقایسه کنند!

s20fe-2.jpg

البته سامسونگ چندی پیش نسخه ۵G این گوشی با تراشه Snapdragon 865 و مودم داخلی Qualcomm X55 را معرفی کرد ولی حقیقت، فاصله قیمت زیاد دو دستگاه بود که همچنان شرایط را برای این محصول جذاب دشوار می‌کرد.

به هر حال و پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ نسخه با تراشه Snapdragon 865 این گوشی را با شماره مدل SM-G780G و ۶ گیگابایت حافظه رم که با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده معرفی کرد. البته نسخه با ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی گوشی نیز طراحی شده و قرار است راهی بازارهای مختلف شود.

سامسونگ نسخه ۵G این گوشی را در حال حاضر با قیمت ۷۰۰ یورو در آلمان (در ایران حدود ۱۵٫۵ میلیون تومان در زمان نگارش مطلب) به فروش می‌رساند. در همین حالت نسخه LTE دستگاه قرار است ۷۰ دلار ارزان‌تر و به قیمت ۶۳۰ یورو به فروش برسد.

به همین ترتیب انتظار داریم در صورت ورود به بازار کشور و با تثبیت قیمت پس از دوره نوبرانه کالا، قیمت آن از نسخه ۵G بین یک تا دو میلیون تومان ارزان‌تر تعیین گردد.

برای دوستانی که با این گوشی آشنایی کمتری دارند باید بگوییم که Galaxy S20 FE به جز تراشه SD865 و حافظه رم و داخلی اعلامی، از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز، دوربین سه‌گانه با زوم تله ۳x، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه حافظه میکرو اس دی، استاندارد ضد آب IP68 و بدنه فلزی ساخته شده و یکی از گوشی‌های با ارزش خرید بالا در بازار به حساب می‌آید.

نظر شما دوستان در مورد این گوشی چیست؟ آیا پس از ورود به بازار کشور مایل به خرید آن هستید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها