دریچه تکنولوژی آموزش ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و وام فرزند اول، دوم، سوم و چهارم - ژوانا

اخیراً به منظور جلوگیری از کاهش نرخ رشد جمعیت، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری برای کمک به خانواده هایی که دارای فرزند می شوند در نظر گرفته شده است. ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری از طریق وب‌سایت بانک مرکزی انجام می‌شود که در ادامه این مطلب از ژوانابه بیان نحوه ثبت نام وام فرزند اول، فرزند دوم، فرزند سوم و فرزند چهارم پرداخته و به چند سوال در این رابطه پاسخ داده‌ایم.

فهرست مطالب این مقاله:

– برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ چه مدارکی لازم است؟
– وام فرزندآوری را از کجا بگیریم؟
– برای وام فرزندآوری کجا ثبت نام کنیم و به کجا مراجعه کنیم؟
– طریقه ویرایش ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری
– چگونه وام فرزند آوری را پیگیری کنیم؟
– بازیابی کد رهگیری ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱
– بعد از ثبت نام وام فرزند آوری چه باید کرد؟
– آیا وام فرزند آوری پرداخت میشود؟
– چرا وام فرزند آوری تعیین شعبه نمیشود؟
– نحوه ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

جهت جلوگیری از کاهش نرخ فرزند آوری، طرحی برای کمک به خانواده‌هایی که دارای فرزند می‌شوند، معرفی شده است. به این ترتیب، افراد واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به وب‌سایت بانک مرکزی مراجعه کنند.

افرادی که قصد ثبت نام وام فرزند اول را دارند، می‌بایست ابتدا مدارک لازم برای فرزند اول را آماده کنند. ثبت نام وام بچه دوم هم به همین منوال انجام شده و ثبت نام وام کودک سوم هم مطابق قوانین قابل انجام است.

در همین رابطه بخوانید:

– شرایط پرداخت وام فرزند آوری + مدارک مورد نیاز و مبلغ وام فرزند اول

برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ چه مدارکی لازم است؟

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک زیر برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری اقدام کنند و در صورتی که دارای شرایط لازم بودند، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری شامل اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین، اطلاعات شناسنامه نوزاد، آدرس کامل محل سکونت متقاضی و کد پستی ده رقمی آن است.

وام فرزندآوری را از کجا بگیریم؟

بانک مرکزی سعی کرده با توجه به شرایط متقاضیان روند ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ را تسهیل و تسریع کند. به همین دلیل پلتفرمی تحت عنوان سامانه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir راه اندازی کرده تا فرآیند ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ متقاضیان تسهیل شود.

برای وام فرزندآوری کجا ثبت نام کنیم و به کجا مراجعه کنیم؟

افراد واجد شرایط ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری می‌توانند مراحل ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir انجام دهند. 

در صورتی که شرایط متقاضیان جهت دریافت وام فرزند آوری احراز شود، می‌توانند تسهیلات فرزند آوری را دریافت نمایند. در همین رابطه در ادامه این مطلب از ژوانابه آموزش سامانه ثبت نام وام فرزندآوری پرداخته و توضیحات لازم آورده شده است.

۱- برای ثبت نام وام فرزند آوری ابتدا وارد سایت ثبت نام ve.cbi.ir شده و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

ثبت نام وام فرزند اول ۱۴۰۰

۲- در صفحه جدید و از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام جدید بزنید.

ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

۳- در مرحله بعد می‌بایستی فرم ثبت نام وام فرزند آوری را تکمیل نموده و سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در سایت وام نوزادان

۴- در نهایت با تکمیل نمودن فرم ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، یک کد رهگیری ده رقمی از سوی سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند برای افراد متقاضی صادر خواهد شد.

اما اگر به هر دلیلی نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت شده باشد، می‌توانید با ورود به سایت ثبت نام ve.cbi.ir اطلاعات وارد شده در ثبت نام اولیه را در سامانه ویرایش کنند.

طریقه ویرایش ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری

۱- برای ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری، ابتدا، وارد سایت ثبت نام ve.cbi.ir شوید. سپس، بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

فرم ثبت نام وام فرزند آوری

۲- در این صفحه، از منوی سمت راست، گزینه ویرایش ثبت نام قبلی را انتخاب کنید.

آموزش سامانه ثبت نام وام فرزندآوری

۳- در این مرحله، می بایست فرم ویرایش اطلاعات ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را تکمیل نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

زمان ثبت نام وام فرزند سوم

۴- در نهایت، با تکمیل نمودن مراحل ویرایش ثبت نام وام فرزند آوری، اطلاعات افراد متقاضی، در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، ویرایش خواهد شد.

همانطور که گفته شد، مرحله اول برای دریافت وام فرزند آوری ۱۴۰۱، ثبت نام افراد متقاضی از طریق سایت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری است. پس از ثبت نام در ثبت نام در سایت وام نوزادان، یک کد رهگیری ده رقمی، به کاربران در صفحه سایت ثبت نام، نمایش داده خواهد شد.

البته این کد از طریق پیامک، به شماره تلفن همراه متقاضی که در هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده است ارسال می گردد. با استفاده از این کد افراد متقاضی می توانند از طریق مراجعه به سایت ve.cbi.ir، وضعیت ثبت نام وام خود را مشاهده نمایند.

چگونه وام فرزند آوری را پیگیری کنیم؟

۱- جهت پیگیری وام فرزند آوری ابتدا با استفاده از کد رهگیری خود وارد سایت ve.cbi.ir شده و سپس بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند کلیک نمایید.

آموزش سامانه وام فرزندآوری

۲- در این صفحه، از منوی سمت راست، گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب نمایید.

ثبت نام وام بچه دوم ۱۴۰۰

۳- در این مرحله، می بایست برای مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام خود، شماره ملی پدر و فرزند را به همراه کد رهگیری، در کادر های مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید.

ثبت نام وام فرزند دوم

۴- در نهایت، با تکمیل نمودن مراحل قبل، مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، امکان پذیر می گردد.

بازیابی کد رهگیری ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱

۱- در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام وام فرزند آوری، از صفحه اصلی سایت ثبت نام، منوی سمت راست، بر روی گزینه بازیابی و چاپ کد رهگیری، کلیک کنید.

ثبت نام وام فرزند سوم

۲- در این قسمت، می بایست اطلاعات فرم بازيابی کد رهگيری ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را تکمیل نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی گزینه مشاهده و چاپ کد رهگیری، بزنید.

ثبت نام وام فرزند چهارم

۳- به این ترتیب، کد رهگیری ده رقمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند، بازیابی شده و جهت پیگیری وام فرزند آوری با کد رهگیری و مشاهده اعلام نتایج، قابل استفاده است.

جمع‌بندی و پاسخ به چند سوال پرتکرار

در این مطلب به آموزش نحوه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخته شده و مواردی مانند آموزش ثبت نام در سایت وام نوزادان و ویرایش و بازیابی کد رهگیری و مشاهده وضعیت دریافت وام به تفصیل بیان شده است. در ادامه هم به چند سوال پرتکرار درباره ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پاسخ داده‌ایم.

بعد از ثبت نام وام فرزند آوری چه باید کرد؟

پس از ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری باید منتظر پیامک بانک مرکزی برای تعیین شعبه جهت دریافت این وام بود. پس از آن می‌بایستی با در دست داشتن مدارک به شعبه مربوطه مراجعه کرده و تشکیل پرونده داد.

آیا وام فرزند آوری پرداخت میشود؟

بله. در زمان نگارش این مقاله ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱​ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری بانک مرکزی صورت می‌پذیرد. دقت داشته باشید که طی کلیه مراحل فوق به صورت کامل و پس از آن مراجعه به بانک عامل برای تکمیل پرونده الزامیست.

چرا وام فرزند آوری تعیین شعبه نمیشود؟

طولانی شدن فرآیند تعیین شعبه دلایل مختلفی دارد. نبود اعتبار لازم، تعداد زیاد متقاضیان و اشتباه در اطلاعات وارده شده در هنگام ثبت‌نام را می‌توان عمده دلایل طولانی شدن پروسه تعیین شعبه به حساب آورد. در این مواقع می‌توان با ویرایش ثبت نام خود، شعبه و بانک عامل را تغییر داد.

️نحوه ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

همانطور که بیان شد، ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۱​ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به نشانی ve.cbi.ir صورت می‌گیرد.

اگر در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند ثبت‌نام کرده‌اید از شما دعوت می‌کنیم تا نظرات و تجارب خود و احیاناً مشکلاتی که در هنگام دریافت این وام با آن مواجه شده‌اید را در قسمت نظرات با ما و دیگر عزیزان شهر سخت‌ افزار در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 31 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.