دریچه تکنولوژی آپدیت اندروید 11 برای گوشی گلکسی A21s سامسونگ منتشر شد؛ One UI 3.1 به گلکسی A51 رسید - ژوانا

در یک خبر خوب برای دارندگان Galaxy A21s، سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۱۱ را برای این گوشی اقتصادی محبوب آغاز کرد. هم زمان انتشار آپدیت One UI 3.1 برای گوشی محبوب Galaxy A51 آغاز شده است.

روزگاری نه چندان دور سامسونگ عملکرد بسیار بدی در زمینه ارائه آپدیت‌های جدید داشت و موجب نارضایتی خریداران شده بود. اما حالا با آپدیت اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.x شاهد عملکرد تحسین بر انگیز این برند کره‌ای و ارائه زودتر از موعد برای بسیاری از گوشی‌ها هستیم. گوشی رده معمولی گلکسی A21s تازه‌ترین آنها است که آپدیت اندروید ۱۱ را پیش موعد مقرر دریافت می‌کند.

one-ui.jpg

آپدیت اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3 برای گوشی Galaxy A21s سامسونگ در کره جنوبی با بیلدنامبر A217NKSU5CUC7 منتشر شده است و انتظار می‌رود به زودی به مناطق بیشتری گسترش پیدا کند. این در حالی است که سامسونگ ماه میرا برای ارائه این آپدیت دست نشان کرده بود.

samsung-galaxy-a21s-1.jpg

هم زمان سامسونگ انتشار آپدیت جدیدتر One UI 3.1 را برای گوشی محبوب Galaxy A51 آغاز کرده است که پیش از این به One UI 3.0 آپدیت شده بود. در حال حاضر این آپدیت در روسیه گزارش شده است.

آپدیت One UI 3.1 برای گوشی گلکسی A51 تحت بیلدنامبر A515FXXU4EUC8 ارائه شده و وصله‌های امنیتی ماه آوریل را با خود دارد. این در حالی است که هنوز گوشی‌های پیکسل خود گوگل وصله‌های امنیتی ماه آوریل را دریافت نکرده‌اند.

آپدیت One UI 3.1 برای گوشی Galaxy A51 با قابلیت‌های جدیدی چون Eye Comfort Shield، افکت برای تماس ویدئویی و امکان حذف موقعیت مکانی از تصاویر پیش از ارسال همراه است. همچنین این آپدیت قابلیت‌های جدیدی برای دوربین و بهبودهایی برای رابط کاربری با خود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها