دریچه تکنولوژی آپدیت اندروید 11 برای گوشی Galaxy A70 سامسونگ منتشر شد (+روش دانلود) - ژوانا

در یک خبر خوب برای دارندگان Galaxy A70، آپدیت اندروید ۱۱ برای این گوشی سامسونگ پیش از موعد منتشر شد. اگر شما هم یک گوشی گلکسی A70 سامسونگ دارید، همین حالا می‌توانید در دسترس بودن آپدیت اندروید ۱۱ را بررسی کنید.

گوشی گلکسی A70 سامسونگ فوریه سال گذشته به اندروید ۱۰ آپدیت شد اما حالا اندروید ۱۱ را با رابط کاربری جدید One UI 3.1 دریافت کرده است. این آپدیت در اصل قرار بود ماه مِی منتشر شود اما سامسونگ موفق شده زودتر از موعد آن را منتشر کند که مطمئناً با استقبال کاربران روبرو خواهد شد.

در حال حاضر آپدیت اندروید ۱ برای گوشی گلکسی A70 در اکراین منتشر شده است اما به زودی به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت. این آپدیت OTA با بیلد نامبر A705FNXXU5DUC6 برای گوشی Galaxy A70 در اکراین منتشر شده است و وصله‌های امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ را با خود دارد. آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی گلکسی A70 سامسونگ نزدیک به ۱٫۹ گیگابایت حجم دارد.

به این ترتیب شما جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری One UI به همراه تازه‌ترین وصله‌های امنیتی دریافت می‌کنید.

طبق معمول این آپدیت نیز در چندین گام برای مناطق مختلف ارائه خواهد شد، با این حال می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Software update > Download and install در دسترس بودن آن را برای گوشی گلکسی A70 خود بررسی کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها