دریچه تکنولوژی آیپد پروهای جدید اپل زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید عرضه می‌شوند - ژوانا

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل قرار است پس از شایعات فراوان پیرامون آیپد پروهای جدید، دو نسخه‌ی ۱۱ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی از این سری را در ماه آوریل یعنی حدود یک ماه دیگر روانه‌ی بازار کند. این بار اپل در طراحی iPad Proهای خود دست به تغییر زده است که در ادامه به بررسی تغییرات اساسی و احتمالی آیپدهای جدید می‌پردازیم.

ظاهراً اپل قصد دارد مجموعه‌ی iPad Pro خود را با عرضه‌ی دو آیپد پرو جدید ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی تازه نفس، به‌روز کند. این آیپدها علی‌رغم ظاهر مشابه خود به سری‌های پیشین، دارای پردازنده‌ی ارتقاء یافته‌ی A14X هستند که عملکردی در اندازه‌ی تراشه‌ی M1 در مک‌بوک‌های ۲۰۲۰ اپل ارائه می‌کند.

در آیپد پروهای جدید شاهد بهبود عملکرد دوربین هستیم. در کنار آن باید گفت اپل صفحه‌نمایش mini-LED را برای آیپدهای جدید خود در نظر گرفته است اما بنا بر شایعات، به نظر می‌سد تنها نسخه‌ی بزرگ‌تر ۱۲٫۹ اینچی از این فناوری در نمایشگر خود بهره‌مند شود.

اما ویژگی دیگر حائز اهمیت در نظر گرفته شده برای آیپد پروهای جدید، مجهز شدن به اتصال Thunderbolt است. برخلاف آیپدها کنونی که از درگاه USB-C بهره‌مند هستند اپل این بار با افزودن اتصال سریع‌تر Thunderbolt امکان وصل شدن مانیتور، هارد درایو و دیگر لوازم جانبی به iPad Pro را فراهم می‌سازد.

ipadproapril.jpg

پیش‌تر شایعات حاکی از آن بود که اپل قرار است طی مراسمی در ۲۳ مارس از آپیدهای جدید به همراه AirPods3 و AirTags رونمایی خواهد کرد. اما جدای از تأیید نشدن این خبر توسط منابع معتبر، تاریخی که اکنون برای عرضه‌ی آیپد پروهای جدید برای ماه آوریل در نظر گرفته شده است و همچنین عرضه‌ی AirPods3 در سه‌ماه‌ی سوم سال ۲۰۲۱، وجود این مراسم در ماه مارس را نقض می‌کند.

گفتنی است که اپل در کنار نسخه‌های پرو قصد دارد مدل جدید و ارزان قیمتی را جایگزین iPad معمولی کند و همچنین این شرکت در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از آیپد مینی اما با نمایشگری بزرگ‌تر از قبل است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها