دریچه تکنولوژی احتمال عرضه کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی - ژوانا

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده ممکن است انویدیا کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti را در دو نسخه با ۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه ویدئویی عرضه کند. انویدیا با کارت گرافیک RTX 3070 Ti به جنگ محصولات جدید AMD می‌رود.

JQs6GIV37xw7QIps.jpg

Uniko’s Hardware مدعی شده انویدیا قصد دارد دو نسخه مختلف از کارت گرافیک RTX 3070 Ti را عرضه کند که تفاوت اصلی آنها وجود یا عدم وجود تراشه‌های حافظه GDDR6X در پشت کارت است. ظاهراً مدل ۱۶ گیگابایتی در دو طرف بُرد PCB دارای تراشه حافظه GDDR6X است اما نسخه ۸ گیگابایت تنها در یک طرف خود تراشه حافظه دارد. به این ترتیب ظاهراً شاهد یک نسخه با ۸ گیگابایت حافظه ویدئویی (مشابه RTX 3070) و یک نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه ۱۹ گیگاهرتزی خواهیم بود.

انتظار می‌رود انویدیا با معرفی کارت گرافیک جدید RTX 3070 Ti به جنگ RX 6800 و RX 6800 XT  برود که هر دو ۱۶ گیگابایتی بوده و کارایی و ارزش خرید مناسبی ارائه می‌کنند. همچنین انویدیا با معرفی دو کارت RTX 3070 و RTX 3070 Ti ممکن است در تلاش برای بهبود موقعیت خود در بازار باشد.

در عین حال انتظار می‌رود انویدیا در آینده نزدیک یک کارت مخصوص ماینینگ دیگر عرضه کند. حالا باید امیدوار بود RTX 3070 و RTX 3070 Ti هر دو ضد ماینینگ باشد و این بار انویدیا درایور بدون قفل ضد ماینینگ منتشر نکند. شایعات ماه میرا برای عرضه کارت ماینینگ جدید انویدیا دست نشان کرده‌اند.

تاکنون محصولات مختلف انویدیا به تعویق افتاده‌اند که به خوبی وجود مشکل در بخش تولید تراشه را بازتاب می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها