دریچه تکنولوژی احتمال معرفی آیفون تاشو 8 اینچی در سال 2023 - ژوانا

طی چند هفته اخیر بازار اخبار و شایعات گوشی آیفون تاشو اپل به قدری داغ شده است که بالاخره تحلیلگر معروف محصولات اپل آقای مینگ چی کو را وادار کرد تا تاریخ مشخصی برای ارائه این محصول اعلام کند.

احتمال عرضه آیفون تاشو ۸ اینچی اپل در سال ۲۰۲۳
به گزارش وبسایت خبری ۹to5Mac اگر منتظر اولین آیفون تاشو کمپانی اپل هستید، این تحلیلگر معروف چینی زمان دقیق رونمایی از آن را سال ۲۰۲۳ اعلام کرده است. البته تاریخ اعلام شده برای رونمایی از اولین آیفون تاشو اپل به این موضوع بستگی دارد که هیچ مشکلی در مسیر پیشرفت و توسعه این گوشی رخ ندهد، در غیر این صورت ممکن است که زمان اعلام شده به تأخیر بیافتد یا حتی به طور کلی پروژه ساخت آیفون تاشو منتفی شود. 

Foldable-iPhone.jpg

به گفته مینگ چی کو، صفحه نمایش آیفون تاشو اپل ابعادی برابر با ۷٫۵ تا ۸ اینچ خواهد داشت که نشان می‌دهد این گوشی به جای رقابت با گلکسی Z Flip، قصد رقابت با گلکسی Z Fold را دارد. به دنبال گزارش آقای چی کو گزارش‌های دیگری از منبع خبری بلومبرگ و The Elec منتشر شد که اولی هیچ زمان دقیقی را برای رونمایی از آیفون تاشو ارائه نمی‌دهد و در عوض خبرهایی در مورد مراحل توسعه و ساخت این گوشی ارائه می‌کند اما دومین منبع از عرضه اولین نسخه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهد.

جایگزین آیفون ۱۱ در سال ۲۰۲۳
آیفون ۱۱ کمپانی اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۰ نام گرفت. این گوشی باید امسال و پس از آن نیز فروش خوبی داشته باشد. اما آقای مینگ چی کو اعتقاد دارد در اواخر سال ۲۰۲۲ تولید این گوشی متوقف و تا چند ماه بعد از آن یعنی در اوایل سال ۲۰۲۳ کمپانی اپل جایگزینی برای این گوشی با طراحی کاملاً مشابه که دارای Face iD و مجهز به فناوری ۵G است را معرفی می‌کند.

iphone-se2020-vs-iPhone-11-pro-max.jpg

آقای کو پیش‌بینی می‌کند این مدل احتمالاً با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار به فروش برسد، البته این گوشی می‌تواند نسل سوم گوشی‌های مقرون به صرفه SE نیز نام بگیرد که برای جایگزین شدن با مدل رونمایی شده در سال گذشته (iPhone SE 2020) عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها