دریچه تکنولوژی ازراک هم از سری کارت های گرافیک Radeon RX 6700 XT رونمایی کرد؛ مطابق با سلیقه همه گیمرها - ژوانا

شرکت ازراک ساعاتی پیش از سری کارت های گرافیک Radeon RX 6700 XT خود رونمایی کرد. این سری از محصولات ازراک شامل سه کارت گرافیک می شود که با در اختیار داشتن طراحی ها و ویژگی های گوناگون می توانند مورد توجه بخش اعظمی از کاربران و گیمرها قرار بگیرند. در ادامه با معرفی این سه کارت گرافیک همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، این سری از کارت های گرافیک شامل سه محصول مختلف است که می توان آن ها را در زمره کارت های رده بالا و میان رده دسته بندی کرد. محصول بالارده حاضر در این سری Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D 12GB OC نام دارد و از سه فن مجزا و قدرتمند بهره می برد. محصولات میان رده این سری نیز Radeon RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC و Radeon RX 6700 XT Challenger D 12GB نام دارند و آن ها نیز به ترتیب به سه و دو فن مجهز هستند.

ازراک اعلام کرده است که این سری از کارت های گرافیک او با بهره مندی از ریزمعماری RDNA 2 و ۱۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 و پشتیبانی از رابط برنامه نویسی DirectX 12 Ultimate، می تواند عملکرد سیستم های کاربران را در هنگام اجرای بازی ها با وضوح ۱۴۴۰p به بالاترین سطح خود برساند. در ادامه به معرفی هرکدام از این سه محصول جدید ازراک می پردازیم.

کارت گرافیک Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D 12GB OC

Radeon-RX-6700-XT-Phantom-Gaming-D-12GB-OCL1-740x617.jpg

این کارت محصول پرچمدار و بالارده ازراک در این سری از کارت های گرافیک است و با بهره گیری از راهکار خنک سازی Phantom Gaming 3X و مجهز به سه فن مجزا می تواند گرمای تولید شده حاصل از فعالیت خود را به خوبی به فضای بیرون هدایت کند. برای این کارت گرافیک سه سیستم نورپردازی ARGB در بخش فن، پین هدر و کناره ها در نظر گرفته شده است که می توان آن ها را با استفاده از برنامه Polychrome SYNC به صورت کامل سفارشی سازی کرد.

ازراک اعلام کرده است که به صورت پیش فرض این کارت گرافیک را اورکلاک کرده است تا سرعت بهتری را نسبت به نسخه های مرجع در اختیار گیمرها قرار دهد. هنوز اطلاعات دقیقی از سرعت این کارت گرافیک منتشر نشده است.

در همین رابطه بخوانید:

MSI و ASUS سفارشی های جذاب خود از RX 6700 XT را رونمایی کردند

کارت گرافیک Radeon RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC

Radeon-RX-6700-XT-Challenger-Pro-12GB-OCL1-1-740x617.jpg

بنا به گفته شرکت سازنده این کارت قرار است به عنوان یک محصول میان رده روانه بازار شود. کارت گرافیک Challenger Pro به سه فن قدرتمند مجهز است و از راه کار خنک سازی اختصاصی شرکت ازراک با عنوان Striped Axial Fans نیز بهره می برد. ازراک اعلام کرده است که این کارت را به گونه ای طراحی کرده است که بتواند در استفاده های سنگین و طولانی مدت دوام و استحکام بالایی را از خود به نمایش بگذارد.

این کارت گرافیک نیز قابلیت آن را دارد که در صورت نیاز کاربران در وضعیت اورکلاک قرار بگیرد و نسبت به نسخه های مرجع خود عملکرد بهتری را فراهم آورد.

کارت گرافیک Radeon RX 6700 XT Challenger D 12GB

Radeon-RX-6700-XT-Challenger-D-12GBL1-1-740x617.jpg

اما سومین محصول ازراک در این سری یک کارت گرافیک میان رده است و از دو فن مجزا بهره می برد. برای این کارت گرافیک نیز راه کار خنک سازی Striped Axial Fans در نظر گرفته شده است تا عملکرد گرمایی خوبی را از آن انتظار داشته باشیم. شرکت سازنده اعلام کرده است که در این کارت گرافیک از لوله های انتقال گرمایی موسوم به Ultra-fit Heatpipe استفاده کرده است که سبب می شود آن ها حداکثر اتصال و انتقال گرما را با کارت گرافیک داشته باشند و بتوانند گرمای تولید شده توسط آن را به بیرون هدایت کنند.

کارت گرافیک Challenger D می تواند محصولی عالی برای گیمرهای اقتصادی و با بودجه کم باشد که نیازی به قابلیت های حرفه ای ندارند.

مشخصات تکمیلی و قیمت این سری از کارت های گرافیک ازراک قرار است در آینده اعلام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها