دریچه تکنولوژی اقدام نوآورانه تسلا: با بیت کوین ماشین‌های پیشرفته بخرید - ژوانا

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، با خرید مقادیر زیادی بیت کوین منجر به بالا رفتن ارزش این رمزارز شد. وی که به اقدامات ناگهانی و عجیب مشهور است، این بار با یک خبر جذاب دیگر خبرساز شد. بیت کوین در برابر ماشین‌های پیشرفته تسلا.

شاید نتوانید از پس خرید یک ماشین ضعیف، غیر ایمن و با فناوری قدیمی نظیر پراید بربیایید؛ اما می‌توانید با پرداخت بیت کوین خودروهای مدرن و پیشرفته تسلا را سوار شوید. تسلا در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرده بود که به دنبال ارائه طرحی به منظور پرداخت با بیت کوین است.

elon-musk-1.jpg

حال ایلان ماسک به طور رسمی اعلام کرده است که می‌توان خودروهای تسلا را با پرداخت بیت کوین خریداری کرد. تسلا در اوایل ماه فوریه ۱٫۵ میلیارد دلار از سرمایه خود را به خرید رمرزارز بیت کوین اختصاص داد. نکته جالب توجه آن است که تسلا قصد ندارد تا بیت کوین‌های دریافتی در ازای خرید خودروهای خود را به پول فیات (Fiat Currency) تبدیل کند. خرید خودرو با پرداخت بیت کوین در حال حاضر تنها برای مردم آمریکا ممکن شده اما به زودی در کشورهای دیگر نیز راه اندازی می‌شود.

در نتیجه تسلا بیت کوین را به عنوان یک ارز مبادله‌ای انتخاب کرده و با عدم تبدیل آن به پول فیات، بیت کوین را برای خود سرمایه گذاری می‌کند. تسلا تأیید کرده است که بیت کوین‌های دریافتی از خریداران، به بیت کوین‌های تسلا اضافه خواهد شد. ظاهراً ایلان ماسک از افزایش ارزش بیت کوین مطمئن است. وب سایت تسلا بیت کوین را به گزینه‌های پرداخت خود اضافه کرده اما نمی‌توانید از رمزارهای دیگر به جز بیت کوین برای خرید خودروهای تسلا استفاده کنید.

علی رغم خطر سقوط ارزش رمزارزها، برخی از کمپانی‌ها در حال سرمایه گذاری‌های سنگین در این زمینه هستند. به هر حال باید دید که آیا قمار تسلا در این زمینه به کجا می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها