دریچه تکنولوژی الکتروتک بهترین فروشگاه فروش عمده لوازم الکترونیکی - ژوانا

خرید لوازم الکترونیکی برای افرادی که اطلاعات درستی از لوازم الکترونیکی ندارند گاها مشکل ساز می‌شود چرا که ممکن است چیزی که می‌خواهند نخرند یا چیزی که می‌خرند محصول خوب و با کیفیتی از آب در نیاید.

همه روزه کالاهای بسیاری هستند که در منزل و محل‌کار به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنیم منتها نمی‌دانیم که این وسایل الکترونیکی را از کجا بخریم و یا این که زمان کافی برای خریدشان را نداریم چون رفتن و خرید کردن حضوری آن هم برای خرید لوازم الکترونیکی کاری بسیار زمان‌بر است. بسیاری از صاحبان شرکت هم به دنبال جایی هستند که فروش عمده لوازم الکترونیکی داشته باشند تا بتوانند برای شرکت و کارخانه‌ی خودشان تجهیزات لازم را تهیه کنند.

در دنیای صنعتی و پیشرفته امروزی تمام کارها به کمک اینترنت و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است؛ به همین سبب امروز ما برای شما یک فروشگاه فروش عمده لوازم الکترونیکی را معرفی خواهیم کرد تا شما با یک فروشگاه معتبر فروش عمده لوازم الکترونیکی آشنا شوید و دغدغه‌ی کمتری برای خرید لوازم الکترونیکی داشته باشید پس با ما همراه باشید.

کلید پریز آسیا الکتریک
صنایع آسیا الکتریک در زمره‌ی با سابقه‌ترین صنایع فروش لوازم الکتریکی قرار دارد. صنایع آسیا الکتریک از سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت نموده و با بیش از حدود چهل سال فعالیت توانسته به یکی از پرفروش‌ترین تولیدکنندگان این صنعت مبدل گردد. نخستین هدف صنایع آسیا الکتریک تامین بخشی از نیازهای کشور در زمینه‌ی کلید و پریز خانگی و محصولات مشابه بود. در طول این چهل سال آسیا الکتریک به تدریج محصولاتی همچون کلیدهای گردان، میکروسوییچ، دیمر، بالاست و… را تولید نموده اما به طور مشخص روی تولید کلید و پریز متمرکز شده است.

کلید پریز آسیا الکتریک دارای استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه‌های متفاوتی است. کلید پریز آسیا الکتریک دارای تنوع بالا و بی‌نظیری است که هر شخصی با هر سلیقه‌ای بتواند کلید پریز مورد علاقه‌ی خود را پیدا کند. کلید و پریزی که به سبک و رنگ خانه‌ی آن‌ها نمای بهتر و زیباتری بدهد. خیلی اوقات خانه یا محل کارمان بسیار شیک و به روز است اما کلید و پریزهای از مد افتاده و بی‌رنگ و بی‌کیفیت در آن میان از زیبایی آن می‌کاهد؛ بنابراین خیلی مهم است که کلید و پریزها با دکوراسیون و دیوار و به طور کل زیبایی محیط هماهنگی داشته باشد.

کلید پریز آسیا الکتریک رنگ‌بندی و طرح‌های متفاوت و جذابی دارد. در عین تنوع در رنگ و مدل و طراحی خاص، محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند. همه‌ی این‌ها باعث شده که برند آسیا الکتریک متناسب با هر دکور و سلیقه‌ای پریز و کلید داشته باشد و همین باعث شده که آسیا الکتریک از سایر رقبا متمایز شود.

برخی از مدل‌های کلید پریز آسیا الکتریک شامل: مدل کریستالی، مدل آمیتیس، مدل الماس و… می‌شود. کلید پریزهای آسیا الکتریک را می‌توان از فروشگاه‌هایی که فروش تک و فروش عمده لوازم الکتریکی دارند پیدا کنید.

گوشی آیفون صوتی
همه‌ی ما کم و بیش با آیفون صوتی آشنایی داریم حتی اگر آشنایی هم نداشتیم از آنها از دیرباز تاکنون در خانه و محل‌کار استفاده کرده‌ایم. آیفون‌های صوتی از انواع آیفون‌هایی است که فقط صدا را منتقل می‌کنند و امکان مشاهده‌ی تصویر شخص مراجعه کننده امکان پذیر نیست. گوشی آیفون صوتی توانایی باز کردن در از راه دور را دارند. آیفون صوتی همیشه کاربردی و لازم بوده است. اجزای مختلف آیفون‌های صوتی شامل گوشی آیفون صوتی، پنل درب ورودی، منبع تغذیه، و قفل در بازکن است. پنل درب ورودی خود شامل اسپیکر، شستی زنگ و میکروفون می باشد.

image_1cd96503ba35c075ee8a8178a12fdbe1382e7867.jpg

پنل درب ورودی باید در برابر آفتاب و باران و تغییرات دما مقاوم باشد که البته می‌توان از سایبان برای محافظت بهتر از آن استفاده کرد. درست است که هم اکنون با وجود آیفون‌های تصویری، آیفون‌های صوتی مثل گذشته مورد استفاده‌ی عموم قرار نمی‌گیرد اما از آن‌جایی که آیفون‌های صوتی قیمت پایین‌تری نسبت به آیفون‌های تصویری دارند هنوز که هنوز است مشتریانی که بودجه‌ی کمتری دارند این نوع آیفون‌ها را ترجیح می‌دهند. خوبی آیفون‌های صوتی علاوه بر این‌که قیمت پایین‌تری نسبت به آیفون‌های تصویری دارند این است که در تنوع بالایی تولید می‌شوند، صدا را به خوبی انتقال می‌دهند، ارتباط داخلی را ممکن می‌سازند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کنند.

حال که با مزایای خرید گوشی آیفون صوتی آشنا شدیم؛ سوالی که پیش می‌آید این است که از کجا می‌توان آیفون صوتی مناسب پیدا کرد یا به طور کل کجا فروش تک و فروش عمده لوازم الکترونیکی دارد که قیمت مناسبی نیز داشته باشد؟ در ادامه  فروشگاه الکتروتک را به شما معرفی می کنیم که هم فروش تک و هم فروش عمده لوازم الکترونیکی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه الکتروتک، فروشگاه فروش عمده لوازم الکترونیکی
فروشگاه اینترنتی الکتروتک سایتی است که از سال ۱۳۹۸ تاسیس شد و از همان روز تا به حال در رده‌ی بهترین سایت‌های فروش لوازم الکترونیکی و صنعتی قرار گرفته است. سایت الکتروتک با پشتوانه‌ی اصلی سایت الکتروفرمانیه که واقع در محله‌ی فرمانیه تهران می‌باشد و بیش از چهل سال سابقه خدمت و فروش دارد در حال فعالیت است.

image_8379b5d819980219180d286836fee40a351ca30e.jpg

الکتروتک به صورت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی فعالیت می‌کند تا نیاز تمام مردم ایران را در این راستا برآورده کند و مشتریان بتوانند با قیمت‌های درخور و مقرون به صرفه کالاها و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند. فروش عمده لوازم الکترونیکی این سایت را جزو برترین سایت‌های فروش قرار داده است. چون سایتی که فروش زیادی انجام می‌دهد از کالاهایی با کیفیت و مرغوبی برخوردار هستند. تنوع بالای اجناس سبب شده که هر شخصی با هر نیازی بتواند کالاهای مورد نیاز خود را در این سایت پیدا کند.

انواع وسایل الکترونیکی از قبیل: باتری و شارژر، سیم و کابل، کلید و پریز، لوله و اتصالات، لوازم جانبی موبایل و… موجود می‌باشد. علاوه بر این به راحتی می‌توانید مشخصات فنی یک کالا را به همراه قیمت آن در این سایت ببینید تا خرید محصولات الکتریکی برای منزل، محل کار یا شرکت به سادگی امکان‌پذیر شود. تحویل کالا نیز یک تا سه روز کاری زمان می‌برد. تنوع بالا و قیمت مناسب سبب شده که فروش عمده لوازم الکترونیکی زیادی را ثبت کنند.

سایت الکتروتک دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت است و از شنبه تا پنجشنبه پشتیبانی در حال پاسخگویی به سوالات و مشکلات می‌باشد؛ پس می‌توانید با خیالی آسوده آنلاین خرید کنید؛ وقت خود را سیو کنید؛ محصول را درب منزل خود دریافت کنید و در نهایت از خرید خود لذت ببرید. برای مشاهده‌ی دیگر امکانات، تنوع بی‌نظیر محصولات و ارتباط با پشتیبانی همین حالا از سایت الکتروتک دیدن فرمایید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها