دریچه تکنولوژی اندروید 11 برای گوشی محبوب Galaxy A50 هم از راه رسید - ژوانا

گوشی گلکسی A50 را باید یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ طی دو سال گذشته دانست که به دلیل مشخصات و قیمت مناسب توانست کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. حالا و در ادامه روند بروزرسانی محصولات سامسونگ سال ۲۰۱۹، اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3 برای این گوشی نیز عرضه شده تا جای تازه به آن بخشد.

رویه بروزرسانی سامسونگ طبق قراردادی نانوشته عرضه بروزرسانی گوشی‌های میان‌رده تا دو سال است که طی دوره اخیر به سه سال افزایش پیدا کرده و به همین خاطر عرضه نسخه بروزرسانی اندروید برای گوشی مانند Galaxy A50 که دقیقاً دو سال پیش رونمایی شده چندان اتفاق عجیبی نخواهد بود.

از سوی دیگر با وجود عرضه گلکسی A51 و در راه بودن Galaxy A52، کاربران گلکسی A50 هم می‌توانند اندرویدی نو را با رابط کاربری متحول شده One UI 3 روی گوشی خود تجربه کنند.

بنابر اطلاعاتی که توسط کاربران سامسونگ منتشر شده تا به امروز صاحبان نسخه SM-A505F که نسخه بین‌المللی این گوشی است موفق به دریافت بروزرسانی مذکور با شمار مدل A505FDDU7CUBC شده‌اند که البته حجم این بروزرسانی نیز ۱٫۸ گیگابایت اعلام شده است.

galaxyA50-update.jpg

در لیست مشخصات این بروزرسانی جدید سامسونگ به تغییراتی در بخش‌های مختلف مانند اضافه شدن بخش مکالمات مشخص در نوتیفیکیشن‌ها، ویجت مدیاپلیر قدرتمند و بهتر در بخش پنل تنظیمات سریع، چت‌های حبابی، مجوزهای یک مرتبه‌ای و … اشاره کرده است.

البته باید در نظر داشته باشید که یکی از اتفاقات بسیار خوبی که با نصب این پکیج برای کاربران گوشی‌های گلکسی A50 رخ می‌دهد، نصب وصله‌های امنیتی اندروید متعلق به ماه مارس ۲۰۲۱ است که تنها ۹ روز از تاریخ عرضه رسمی آن گذشته است.

همانطور که می‌دانید به دلیل مدیریت نحوه دسترسی کاربران به سرورهای سامسونگ و ممانعت از ایجاد ترافیک بیش از حد، بروزرسانی‌ها به صورت منطقه‌ای عرضه می‌شوند و تا به لحظه نگارش این نوشتار گزارشی از کاربران ایرانی مبنی بر دریافت بروزرسانی مذکور ارائه نشده است.

با این حال اگر شما دوستان یکی از صاحبان این گوشی هستید می‌توانید نسبت به بررسی عرضه آن برای گوشی خود اقدام نموده و نتیجه را در بخش نظرات همین مطلب اعلام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها