دریچه تکنولوژی اولین ویدیوی جعبه گشایی رسمی گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 را اینجا ببینید - ژوانا

اگر به خاطر داشته باشید دو روز پیش سامسونگ در مراسمی از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی گلکسی A52 (در دو نسخه ۴G و ۵G) و گلکسی A72 به عنوان جایگزین‌های گلکسی آ ۵۱ و گلکسی آ ۷۱ رونمایی کرد. در این راستا امروز نیز کانال رسمی سامسونگ در یوتیوب ویدیوهای جعبه گشایی (آنباکسینگ) این دو گوشی و ویدیوی اسمبلی گلکسی آ ۵۲ را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

اعضای جدید خانواده‌ی گلکسی A سامسونگ در اکثر جهات از نسخه‌های پیشین خود برتر هستند و به همین دلیل انتظار می‌رود نسبت به گوشی‌های محبوب و پرفروش گلکسی A51 و گلکسی A71 در بازارها عملکرد بهتری داشته باشند.

galaxya72-white.jpg

در ابتدا به ویدیوهای آنباکسینگ (Unboxing) یا همان جعبه گشایی گوشی‌های Galaxy A72 و Galaxy A52 5G می‌پردازیم. نسخه‌ی ۵G گوشی گلکسی آ ۵۲ دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپ دراگون ۷۵۰G و یک ترکیب دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و بنفش و با قیمت پایه‌ی حدود ۴۳۰ یورو عرضه می‌شود و با استاندارد IP67 در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، محتوای درون جعبه‌ی نسخه ۵G گوشی گلکسی آ ۵۲ شامل یک کابل USB Type-A به USB Type-C، یک پین برای خارج کردن سیم کارت و یک شارژ ۱۵ واتی است.

از سوی دیگر گوشی گلکسی آ ۷۲ دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، چیپست اسنپ دراگون ۷۲۰G و یک دوربین چهارگانه با ترکیب ۶۴ + ۱۲ + ۸ + ۵ مگاپیکسل است. این گوشی نیز در چهار رنگ گفته شده برای اسمارت‌فون گلکسی A52 تولید می‌شود، اما قیمت پایه‌ی آن ۴۵۰ یورو بوده و حدود ۲۰ یورو از نسخه‌ی ۵G گلکسی آ ۵۲ گران‌تر است.

محتویات بسته‌بندی Galaxy A72 هم کاملاً استاندارد بوده و شامل یک کابل USB Type-C به USB Type-C، یک پین برای خارج کردن سیم کارت و یک شارژر ۲۵ واتی است.

در این رابطه بخوانید:

– سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G را معرفی کرد؛ میان‌رده‌هایی همه چیز تمام
– سامسونگ گلکسی A72 رسماً معرفی شد؛ دوربین تله در یک گوشی میان‌رده جذاب
– مشخصات کامل و قیمت گوشی Galaxy A52 سامسونگ افشا شد؛ چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی
– زمان معرفی گوشی های میان رده گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ مشخص شد
– گوشی گلکسی A52 و A72 سامسونگ ؛ میان‌رده‌هایی با ویژگی پرچمدار

در ویدیوی سوم نیز سامسونگ، روش اسمبلی و ویژگی‌های خاص گوشی گلکسی آ ۵۲ را به نمایش گذاشته است. گوشی Galaxy A52 دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر امولد با طراحی Infinity-O (همان طراحی حفره‌ای) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، چیپست اسنپ دراگون ۷۲۰G، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک ترکیب دوربین چهارگانه است.

در این ویدیو تفاوت بین سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیگر سنسورهای این گوشی مشخص است؛ این ماژول هم اندازه‌ی بزرگتری دارد و هم از قابلیت لرزش‌گیری اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. نسخه‌ی ۴G گلکسی آ ۵۲ نیز مانند دیگر گوشی‌های معرفی شده در همان چهار رنگ Awesome Black، Awesome White، Awesome Violet و Awesome Blue تولید و با قیمت پایه‌ی بسیار رقابتی ۳۵۰ یورو عرضه می‌شود.

samsung-galaxy-a52-galaxy-a72.jpg

نظر شما در مورد میان‌رده‌های جدید و اقتصادی سامسونگ چیست، با توجه به نرخ ارز در کشور ما آیا این گوشی‌ها ارزش خرید دارند یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها