دریچه تکنولوژی بالاخره ال  جی هم برنامه زمانی انتشار اندروید 11 را برای گوشی های خود اعلام کرد - ژوانا

ال جی یکی از شرکت هایی است که در طی سال های اخیر در انتشار بروزرسانی های جدید سیستم عامل اندروید برای محصولات خود با مشکلات فراوانی روبرو شده است. هم اکنون تنها تعداد محدودی از محصولات این شرکت، نظیر گوشی Velvet 5G توانسته اند به اندروید ۱۱ مجهز شوند. اما براساس اطلاعات جدیدی که این شرکت منتشر کرده است قرار است در آینده نزدیک دیگر محصولات آن هم این بروزرسانی را دریافت کنند.

طبق اطلاعاتی که امروز از سوی ال جی منتشر شد این شرکت قصد دارد در طی ماه های آینده بروزرسانی اندروید را برای چند گوشی جدید خود نیز منتشر کند. این شرکت امروز با انتشار یک برنامه زمانی اعلام کرد که در آینده نزدیک گوشی های دیگری همچون G8X، Wing، K52، K42، G8S و نسخه ۴G از گوشی Velvet نیز قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز شوند.

در این برنامه همچنین اعلام شده است که نسخه نهایی از این بروزرسانی در ماه آوریل در اختیار کاربران نسخه ۵G از گوشی Velvet قرار می گیرد. در حال حاضر تنها تعداد محدودی از کاربران این گوشی که در کشور کره جنوبی حضور دارند توانسته اند دستگاه های خود را به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز کنند.

طبق برنامه زمانی اعلام شده از سوی ال جی، کاربران گوشی های اندرویدی جدید این شرکت باید بازه زمانی یک تا ۹ ماه را به منظور دسترسی به سیستم عامل اندروید ۱۱ صبر کنند. قرار است پس از نسخه ۵G از گوشی Velvet، در سه ماهه دوم از سال جاری میلادی گوشی G8X به اندروید ۱۱ مجهز شود. همچنین در سه ماهه سوم از سال ۲۰۲۱ باید منتظر انتشار این بروزرسانی برای دو گوشی G8S و نسخه ۴G از گوشی Velvet باشیم.

lg-android11-schedule.jpg

ال جی همچنین در نظر دارد سه گوشی Wing، K52 و K42 خود را در سه ماهه چهارم از سال جاری میلادی به اندروید ۱۱ مجهز کند. به این ترتیب باید در فاصله زمانی ماه های اکتبر تا دسامبر منتظر انتشار این بروزرسانی باشیم.

این اطلاعات نشان می دهد که برنامه زمانی انتشار این بروزرسانی برای گوشی های ال جی تا پایان سال جاری میلادی به طول می انجامد. این در حالی است که گوگل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی از نسخه نهایی از سیستم عامل اندروید ۱۲ رونمایی کند. مشخص نیست که برنامه ال جی برای انتشار بروزرسانی اندروید ۱۲ برای این محصولات چگونه پیش خواهد رفت.

از سوی دیگر باید گفت متاسفانه ال جی قصد ندارد بخشی از گوشی های جدید خود را حتی به سیستم عامل اندروید ۱۱ ارتقا دهد. خبری که مطمئناً به مذاق بسیاری از کاربران محصولات این شرکت خوش نخواهد آمد. سامسونگ یکی از مهم ترین رقبای ال جی، این روزها در پی آن است که بروزرسانی اندروید ۱۲ را در سریع ترین زمان به دست کاربران گوشی های پرچمدار و بالارده خود برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها