دریچه تکنولوژی با این آپدیت مشکل کُندی SSD در ویندوز 11 را برطرف کنید - ژوانا

مایکروسافت آپدیت ماه آگوست را برای ویندوز ۱۱ منتشر کرد که مشکل افت سرعت اس اس دی‌های NVMe را رفع می‌کند. این مشکل به ماه مارس ۲۰۲۳ باز می‌گردد و باعث افت تا ۵۰ درصدی سرعت SSD ها در ویندوز ۱۱ می‌شد. جزئیات بیشتر را در ژوانابخوانید.

رفع مشکل کندی SSD در ویندوز ۱۱ با آپدیت جدید

مشکل کندی اس اس دی‌های NVMe در ویندوز ۲۰۲۳ پس از وصله‌های ماه مارس ۲۰۲۳ آغاز می‌شد. جالب اینکه در آن زمان مایکروسافت هیچ گونه اطلاعاتی درباره این نقص ویندوز ۱۱ ارائه نکرده بود که به سردرگمی کاربران انجامید.

خوشبختانه بالاخره مایکروسافت مشکل کُندی SSD در ویندوز ۱۱ را برطرف کرد. کافی است آخرین وصله‌ها یا آپدیت‌های ویندوز ۱۱ را نصب کنید تا از این راه حل و چندین بهبود دیگر برخوردار شوید. کاربرانی که این آپدیت را نصب کرده‌اند غالباً خبر از بهبود چشمگیر سرعت SSD کامپیوتر خود داده‌اند.

Windows-11-SSD-slowdown.jpg
قبل و بعد آپدیت مشکل ساز

متهم اصلی این مشکل آپدیت KB5023778 است. هرچند مایکروسافت در ژوئیه امسال یک آپدیت اختیاری آزمایشی هم ارائه کرد که تا حد زیادی مشکل کُندی SSD در ویندوز ۱۱ را حل می‌کرد، اما به نظر می‌رسد آپدیت ماه آگوست راه حل اصلی باشد.

در همین رابطه بخوانید:

– حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ + مشخصات سیستم پیشنهادی ویندوز ۱۱
– آخرین اخبار، جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های ویندوز ۱۱

در حال حاضر کاربران با اطمینان بیشتری می‌توانند از ویندوز ۱۰ به ۱۱ مهاجرت کنند و برای داشتن یک تجربه مطلوب تنها کافی است آخرین بیلد رسمی و آپدیت‌های ویندوز ۱۱ را نصب کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.