دریچه تکنولوژی با این ترفند ساده تعداد و دقت اثر انگشت گوشی خود را بالا ببرید - ژوانا

اثر انگشت (Fingerprint) محبوب‌ترین و سریع‌ترین روش برای باز کردن قفل گوشی است اما مشکلی که درباره آن وجود دارد، اثر انگشت دست چپ و راست متفاوت هستند و تعداد انگشت‌های قابل تعریف هم محدود است. در ادامه به شما می گوییم چطور با تنها یک بار ثبت اثر انگشت بتوانید از انگشتان هر دو دست خود برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید و تعداد اثرانگشت‌های قابل تعریف را به دو برابر افزایش دهید.

تفاوت اثر انگشت انگشتان دست و چپ باعث شده است اغلب گوشی‌ها امکان تعریف بیش از یک اثر انگشت را داشته باشند، بنابراین می‌توانید انگشت دلخواه هر دو دست چپ و راست خود را به طور جداگانه تعریف کنید. تا اینجای کار مشکلی دیده نمی‌شود اما در مواردی کاربر به تعریف بیش از دو یا سه اثر انگشت مختلف نیاز دارد که چنین امکانی وجود ندارد.

fingerprint-revision3.jpg

همچنین در گوشی‌هایی که دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایش (حسگر التراسونیک) هستند، بسیاری مواقع کاربر ناچار است همان انگشت خود را چند بار ثبت کند تا دقت تشخیص افزایش یابد.

خبر خوب اینکه ما یک ترفند بسیار ساده به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید تعداد اثر انگشت‌های قابل تعریف در گوشی‌ها را دو برابر کنید و در عین حال دقت آن را بالا ببرید.

Screenshot_20200829-123306.jpg

برای شروع تمامی اثر انگشت‌های پیشین را حذف کنید. حالا باید اثر انگشت دلخواهتان از دست چپ یا راست را ثبت کنید اما هنگامی به مرز ۵۰ درصد انجام کار رسیدید، انگشت دست دیگرتان را جایگزین کنید. برای نمونه ثبت انگشت شست دست راست را تا حدود ۵۰ درصد انجام دهید، سپس ۵۰ درصد دیگر را با انگشت شست دست چپتان تکمیل کنید.

احتمالاً از نتیجه شگفت زده خواهید شد، حالا شما می‌توانید با هر دو دست خود قفل گوشی را باز کنید. به این ترتیب می‌توانید دو برابر اثر انگشت بیشتر تعریف کنید.

همچنین طبق بررسی‌های ما، این کار باعث افزایش دقت تشخیص حسگرهای اثر انگشت اپتیکال می‌شود که در گوشی‌هایی چون سری Galaxy A  سامسونگ یافت می‌شود اما دقت بالایی ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها