دریچه تکنولوژی با کپسول‌های حرارتی Phoozy دیگر نگران محافظت از گوشی خود نباشید - ژوانا

خرید گوشی‌های گران قیمت همواره ترس از آسیب رسیدن به آن را برای کاربران به همراه داشته است. از این رو به تازگی مجموعه‌ای تحت عنوان Phoozy قصد دارد با عرضه‌ی کیف‌های مخصوص، گوشی‌ شما را از هر حیث ایمن کند که در ادامه به شرح این محصول و نمایش تصاویر آن خواهیم پرداخت.

کیف‌های ساخته‌ی این شرکت که Thermal Capsules (کپسول حرارتی) نام دارند می‌تواندد بالاترین حد از محافظت دستگاه‌ داخل خود را تضمین کنند. این کیف‌ها در واقع از ماده‌ای ساخته شده‌اند که لباس فضانوردان را تشکیل می‌دهد؛ از این رو دارای استاندارد نظامی ۸۱۰G 516.6 هستند که مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه را گواهی می‌دهد.

کپسول‌های حرارتی Phoozy در نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود که گران قیمت‌ترین و مقاوم‌ترین آن کیف سری XP3 نام دارد. این محصول که از قابلیت Impactor Core 2.0 بهره گرفته است می‌تواند سقوط از ارتفاع تا حدود ۳ متر را تحمل کند.

کیف XP3 همچنین توان مقاومت در برابر  گرمای خورشید یا دمای بسیار پایین و غیر معمول را دارد که برای آن قیمت ۵۰ دلاری در نظر گرفته شده است.

PhoozyThermalCapsules.jpg

بسیاری از گوشی‌های هوشمند از جمله سری آیفون ۶ تا ۱۲ اپل، گوشی‌های سری اس و نوت سامسونگ و بخش عمده‌ای از گوشی‌های موجود در بازار قابلیت جای گیری در این کپسول‌های هوشمند را دارا هستند. همچنین نسخه‌هایی از این محصول نیز برای کاربران تبلت و گجت‌های با ابعاد متفاوت نیز در نظر گرفته شده است.

علاوه بر ویژگی‌های مقاومت در برابر ضربه، گرما، سرما و آب، یکی از نسخه‌های تولید شده از این کپسول‌های حرارتی Phoozy با نام سری Apollo II می‌تواند از آلودگی بدنه‌ی گوشی یا تبلت شما نیز جلوگیری کند. از آن‌جایی که صفحه‌ی گوشی یکی از کثیف‌ترین و آلوده ترین جاهای شناخته شده است این کیف می‌تواند از آلوده شدن دست در استفاده از گوشی جلوگیری نماید.

البته تمامی این ویژگی‌های مفید تنها در حالتی اس که گوشی درون کپسول حرارتی محافظ قرار دارد و در صورت نیاز به استفاده از گوشی حتماً باید آن را از کیف خارج نمایید.

در این صورت هنوز هم بیرون از کیف گوشی شما آسیب‌پذیر خواهد بود که باید دید شرکت Phoozy چاره‌ای برای آن پیدا خواهد کرد یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها