دریچه تکنولوژی برای بازی های 70 دلاری آماده هستید؟ - ژوانا

در یک خبر نگران کننده برای گیمرها نشانه‌های بیشتری از ورود ما به عصر بازی‌های ۷۰ دلاری دیده می‌شود و ممکن است به قیمت استاندارد بازی‌های ویدئویی تبدیل شود. NBA 2K21 یکی از این بازی‌ها است که ناشر آن می‌گوید ۷۰ دلار مبلغ بالایی نیست و گیمرها با آن کنار می آیند.

اخیراً از آقای Strauss Zelnick، مدیر عامل Take-Two Interactive در خلال یک مصاحبه پرسیده شده چرا NBA 2K21 ده دلار گران‌تر از بسیاری دیگر از عناوین جدید است؟ Zelnick در توجیه این موضوع گفت NBA 2K21 بازی خوبی است و بخش‌های زیادی از آن امکان چند بار بازی کردن را دارد. در عین حال وی تاکید کرد ظرف ۱۵ سال اخیر خبری از افزایش چشمگیر قیمت نبوده است.

اما آنچه که موجب نگرانی شده اظهارات مدیرعامل Take-Two Interactive در خصوص افزایش قیمت بازی‌ها است. به گفته Zelnick آنها به این نتیجه رسیده‌اند که گیمرها برای بازی‌های ۷۰ دلاری آمادگی دارند.

البته آقای Zelnick تاکید کرد قرار نیست همه بازی‌های آینده این کمپانی ۷۰ دلار قیمت داشته باشند. آقای Zelnick می‌گوید اگر شما احساس کنید برای یک بازی بیش از ارزش واقعی آن پول پرداخت کرده‌اید، آن بازی برایتان لذت بخش نخواهد بود و این کمپانی به خوبی متوجه این موضوع است. در عین حال Zelnick پنهان نکرد از نظر آنها NBA 2K21 ارزش ۷۰ دلار را دارد.

آگوست سال میلادی گذشته Take-Two اعلام کرده بود قیمت ۷۰ دلار برای بازی NBA 2K21 با توجه به افزایش هزینه‌های توسعه و بهبود تجربه گیمرها، منصفانه است.

در پایان شما بگویید، آیا عصر بازی‌های ۷۰ دلاری آغاز شده است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.