دریچه تکنولوژی برنامه «طلایی» که باید همه کاربران ویندوز 11 و 10 داشته باشند - ژوانا

اگر شما هم از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ کلافه شده‌اید و می خواهید جلوی نصب خودکار آپدیت ها را بگیرید، ما ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را به شما معرفی می‌کنیم. قویاً پیشنهاد می‌شود آموزش جلوگیری از ارتقا و نصب خودکار آپدیت‌ها در Windows 11 و ۱۰ را از دست ندهید.

جلوگیری آپدیت ویندوز 11

شاید در گذشته بسیاری از کاربران به خاطر هزینه بالای ترافیک اینترنت از نصب خودکار آپدیت‌های ویندوز ۱۰ هراس داشتند اما به مرور دلایل تازه‌ای برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ پیدا شد. از جمله دلایل کاربران برای جلوگیری از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۱ و ۱۰ می‌توان بروز مشکلات و ناسازگاری را برشمرد. ما یک برنامه سبک و کم حجم کاملاً مجانی را به شما معرفی می‌کنیم که تنها با یک کلیک ساده، مانع از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ می‌شود.

برنامه StopUpdates101 برای جلوگیری از آپدیت در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰

این نرم افزار StopUpdates101 نام دارد و قادر است به طور کامل مانع از دانلود و نصب خودکار آپدیت‌ها (مسدود کردن آپدیت) در ویندوز ۱۱ و همچنین مسدود کردن آپدیت در ویندوز ۱۰ شود. شما می‌توانید هر زمان که خواستید دانلود خودکار آپدیت‌ها در ویندوز ۱۱ یا ویندوز ۱۰ را دوباره فعال کنید. برای جلوگیری از دانلود آپدیت ها در ویندوز ۱۱ کافی است برنامه StopUpdates101 را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.

stopupdates10.png

جالب‌تر اینکه این برنامه داری یک سرویس به نام Updates Guard است که در پس زمینه ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود و مراقب است تا ویندوز ۱۱ یا ویندوز ۱۰ دریافت خودکار آپدیت‌ها را فعال نکند. همچنین نرم افزار StopUpdates101 به شما این امکان را می‌دهد تا مانع از ارتقای خودکار به نسخه‌های جدیدتر ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ شوید.

آموزش نرم افزار StopUpdates101 برای جلوگیری از آپدیت های ویندوز ۱۱ و ۱۰

پس از نصب برنامه StopUpdates101 ، آن را اجرا کرده و در اوج سادگی بر روی دکمه !Stop Windows 10 Updates کلیک کنید، کار آپدیت های خودکار ویندوز ۱۱ تمام است! دقت داشته باشید ممکن است آنتی ویروس سیستم شما برنامه StopUpdates101 را مسدود کند، در این صورت باید فایل اجرایی آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید. البته این مشکل تنها با برخی آنتی ویروس ها مشاهده شده و برنامه StopUpdates10 کاملاً بی خطر است.

restore-updates.png

برنامه StopUpdates101 بدافزار نیست اما از آنجایی که مانع از نصب خودکار آپدیت‌های ویندوز ۱۰ می‌شود، برخی آنتی ویروس‌ها آن را رفتار مخرب تشخیص می‌دهند.

برنامه StopUpdates101 دارای دو حالت Hard Block و Soft Block برای از کار انداختن آپدیت ها در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ است. حالت Hard Block کلیه آپدیت های ویندوز ۱۱ و ۱۰ را مسدود می کند اما حالت Soft Block ضمن بلاک کردن آپدیت های خود ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰، امکان آپدیت کردن Windows Defender و برنامه های دانلود شده از فروشگاه Windows Store را می دهد. همچنین شما از منوی Tools می توانید آنتی ویروس ویندوز دفندر را آپدیت کنید.

مسدود کردن آپدیت ویندوز 11

هر زمان که خواستید ویندوز ۱۰ یا ۱۱ سیستم خود را آپدیت کنید، مجدداً StopUpdates101 را اجرا کرده و  بر روی دکمه Restore Windows Updates کلیک کنید.

بدون شک نصب نکردن آپدیت‌های جدید ویندوز ۱۱ یا ویندوز ۱۰ همیشه بهترین گزینه نیست و با این کار از وصله‌های امنیتی و رفع اشکال، بهبود کارایی و حتی قابلیت‌های جدید محروم می‌شوید. با این حال می‌توانید آن را تا زمان رفع مشکلات آپدیت‌های جدید به تعویق بیندازید.

از دیگر قابلیت‌های نرم افزار StopUpdates101 می‌توان حذف اعلان‌های آزار دهنده ارتقا، حذف پیغام آزار دهنده پایان پشتیبانی از نسخه فعلی ویندوز و حذف آپدیت‌های نصب شده را برشمرد.

StopUpdates101 بهترین نرم افزار برای جلوگیری از آپدیت ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ است. همچنین این برنامه بسیار آسان تر و بهتر از ترفندهای از کار انداختن و مسدود کردن آپدیت در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ است.

مزیت بزرگ برنامه StopUpdates101 نسبت به روش های دیگر در مسدود کردن و بستن آپدیت های ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱، جلوگیری از فعال شدن دوباره آپدیت توسط ویندوز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 8 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.