دریچه تکنولوژی بهترین ترفندهای بازی وارزون 2 ؛ چگونه در Warzone 2.0 حرفه ای شویم؟ - ژوانا

بازیCall of Duty: Warzone 2.0  یکی از محبوب‌ترین و پررقابت‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال شناخته می‌شود. شناخت ترفند های بازی وارزون ۲ همان چیزی است که تفاوت بین یک بازیکن عادی و یک گیمر حرفه‌ای را مشخص می‌کند. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و با شکست رقبا، شانس برنده شدن خود را بیشتر کنید، در ادامه مطلب با ترفند های بازی کال اف دیوتی وارزون ۲ بیشتر آشنا شوید.

کال آو دیوتی Warzone 2 یک بازی شوتر در سبک بتل رویال است که به عنوان دنباله‌ای بر وارزون ۱ در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. در بخش بتل رویال این بازی شما باید منابع جمع کنید، بجنگید و از حلقه گاز مرگباری که هر بار نقشه را کوچک‌تر می‌کند فرار کنید. بازی وارزون ۲ با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین نقشه در این مجموعه، ۱۵۰ بازیکن را همزمان میزبانی می‌کند؛ همین موضوع ضرورت بکارگیری برخی ترفندهای بازی وارزون را برای پلیرها بیشتر می‌سازد.

ترفند های بازی وارزون موبایل

در این بخش به آموزش ۱۰ مورد از ترفند های بازی وارزون ۲ می‌پردازیم که با انجام آن‌ها می‌توانید احتمال برنده شدن خود را بیشتر کنید.

با پینگ کردن به هم تیمی‌های خود هشدار دهید

Ping کردن یک ویژگی بسیار مفید است که به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از چت صوتی نیز با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید با فشار دادن کلید alt چپ در رایانه شخصی یا کلید بالا روی D-pad در کنسول‌های بازی، دشمنان، لوت‌ها، مکان‌ها، وسایل نقلیه، Contract ها و موارد دیگر را برای تیم علامت‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید برای پینگ کردن مکان دشمن با هشدار قرمز رنگ، دو بار ضربه بزنید.

پینگ کردن در وارزون 2

با ای حال از آنجایی که رنگ پیش فرض نشانگر هشدار Ping در بازی سفید است، شاید بهتر باشد برای بهتر دیده شدن مکان پینگ شده توسط هم‌تیمی‌ها رنگ آن را در تنظیمات Interface>Color Customization به رنگ‌های با کنتراست بیشتر تغییر دهید.

Loadout بسازید

لوداوت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا بجای گشتن دنبال بهترین سلاح‌ها و مهمات در بازی، از ابزار مورد علاقه و تخصصی خود در جریان بازی استفاده کنید. از جمله نکات warzone 2 برای مبتدیان می‌توان به همین موضوع اشاره کرد که با مدتی بازی کردن و بالا بردن Level، می‌توانند سلاح‌های جدید باز کرده و با سلیقه خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

ساخت لوداوت در وارزون 2

برای استفاده از Loadout درون بازی نیز می‌توانید در هرکدام از جایگاه‌های خرید، با پرداخت ۱۰ هزار دلار از پول جمع‌آوری شده حین بازی، لوداوت خود را به شکل دراپ دریافت کنید. البته در ابتدا و انتهای بتل رویال نیز یک دراپ لوداوت در نقشه بازی نمایش داده می‌شود که برای استفاده از آن می‌بایست مراقب دشمنان هم باشید.

رد مُنورهای احیای بازیکنان را بگیرید

یکی از نکات احیای warzone 2 به پیدا کردن محل فرود بازیکن احیا شده از تیم حریف باز می‌گردد. هنگامی که بازیکنی از گولاگ زنده بیرون بیاید یا توسط هم‌تیم‌هایش از جایگاه‌های خرید دوباره به بازی برگردد، یک منور قرمز در در آسمان به نمایش درمی‌آید که محل جایگاه خرید یا جایی که قبلاً پلیر در آن کشته شده را نشان می‌دهد؛ این یعنی ممکن است مکان هم‌تیمی‌های بازیکن احیا شده لو برود.

خریدن هم تیمی در وارزون 2

هرچند که در برخی موارد می‌توان بازیکن احیا شده را به راحتی در آسمان و حین سقوط با چتر مشاهده و شلیک کرد، اما شاید دانستن محل هم‌تیمی‌های او که قطعاً مسلح هستند از بازیکنی که تازه می‌خواهد با دست خالی دوباره وارد جریان گیم شود، مهم‌تر باشد.

میدان دید (FOV) را بزرگتر کنید

Field Of View یا میدان دید، به محدوده‌ای از نقشه بازی اطلاق می‌شود که در هر لحظه قابل مشاهده است. از این رو، بالا بردن وسعت FOV این امکان را به شما می‌دهد تا در آن واحد بتوانید وسعت بیشتری از نقشه بازی را پیش روی خود ببینید؛ بدون آنکه سر خود را به جهت‌های چپ و راست بچرخانید.

تنظیم fov در وارزون 2

با این حال باید توجه داشت که بالا بردن میدان دید می‌تواند کار شما را در تیراندازی به دشمنان سخت‌تر کند؛ چراکه افزایش وسعت دید باعث می‌شود بازیکنان دیگر خصوصاً در ابعاد دور با اندازه کوچک‌تری نمایش داده شوند. بهتر است که با اندکی تمرین به عدد مناسب خود دست یابید.

میدان دید حدود ۱۰۰ می‌تواند برای شروع کار عدد خوبی باشد.

استفاده حرفه‌ای از چتر نجات

برای جلوگیری از اینکه حواس پرتی بازیکنان باعث برخورد آن‌ها با زمین حین سقوط با چتر شود، به طور خودکار در فاصله چند متری از سطح زیرین چتر نجات باز می‌شود؛ اما این موضوع ممکن است گاهی اوقات برنامه‌ریزی شما برای فرود روی یک ساختمان یا بخشی خاص از زمین را بهم بریزد.

برای رفع این مشکل با ورود به تنظیمات، گزینه Parachute Auto-Deploy را غیرفعال کنید. همچنین بازی وارزون ۲ این امکان را به شما می‌دهد که حین سقوط از ارتفاع، هرچند بار بخواهید چتر نجات خود را رها کرده و دوباره از آن استفاده کنید. از این رو می‌توانید با سرعت بیشتری از هوا به زمین برسید.

چتر نجات در َwarzone 2

یکی دیگر از نکات warzone 2 برای مبتدیان نیز امکان استفاده از سلاح در حین سقوط با چتر است که می‌تواند عامل برد یا ضامن سلامتی شما حین فرود میان جمعی از دشمنان باشد.

آرمور؛ حافظ جان شما

صفحات ضد گلوله (Armor) برای زنده ماندن در بازی Warzone 2 ضروری هستند؛ بنابراین همیشه سعی کنید سه عدد از آن‌ها را پوشیده و چندتای دیگر نیز محض احتیاط همراه داشته باشید. از طرفی تنظیمات پیشفرض استفاده از آرمور، شما را ملزم می‌کند هر بار دکمه مربوطه را برای هر Plate فشار دهید.

استفاده از آرمور در وارزون 2

از جمله ترفند های بازی وارزون برای کامپیوتر به همین مورد می‌توان اشاره کرد که با تغییر حالت استفاده از آرمور به Hold یا Apply All از طریق تنظیمات Armor Plate Behavior، این کار را با سرعت بیشتر و بدون درگیر شدن انگشت انجام دهید.

همچنین آرمورها می‌توانند نشانه خوبی از مقدار آسیب وارده به دشمن باشند. می‌توانید با علامت آبی رنگ و صدای ترک خوردن هنگام شلیک به حریف متوجه شوید که زره خود را از دست داده است یا خیر.

با تنظیم صدا، مکان دشمنان را بفهمید

بازی وارزون ۲ این امکان را به شما می‌دهد تا صحبت کردن یا کارهایی که دشمنان انجام می‌دهند را متوجه شوید. برای داشتن دست برتر در این قابلیت، می‌بایست زیرنویس و Proximity Chat را فعال کنید. با این ترفند بازی  warzone 2می‌توانید صحبت‌های تیم حریف را در صورتی که به آن‌‌ها نزدیک باشید بشنوید یا برخی اقدامات آن‌ها نظیر استفاده از UAV را به راحتی در زیرنویس صفحه ببینید.

استفاده از uav در بازی وارزون 2

افزایش ولوم صدای بازی در کنار حذف برخی صداهای اضافه نیز به شما کمک می‌کند تا در فاصله‌های نزدیک، صدای حرکت دشمنان را بهتر شنیده و برای حمله تصمیم‌گیری کنید.

از کوله پشتی بهینه استفاده کنید

برخلاف کال آو دیوتی وارزون ۱، در Warzone 2 کوله پشتی که در اختیار دارید حتی امکان حمل کردن چند Killstreaks را می‌دهد! برخی از بازیکنان با اشتباه گرفتن فضای Inventory با فضایی که کوله پشتی در اختیار دارد، از تمام ظرفیت خود برای حمل سلاح و مهمات استفاده نمی‌کنند.

نکات warzone برای مبتدیان

به عنوان یکی از ترفندهای وارزون سولو یا حتی تیمی، باید بدانید که این دو فضای ذخیره از همدیگر جدا هستند و می‌توانید جدای از موارد لازم که در Inventory نگهداری شده و در لحظه قابل دسترسی هستند، می‌توان سلاح و مهمات بیشتری را درون کوله پشتی نیز جای داد و بعدتر از آن‌ها استفاده کرد.

از دشمنان اعتراف بگیرید و جای تیمشان را پیدا کنید

یکی از نکات و ترفندهای وارزون ۲۰۲۳ امکان اعتراف گرفتن از بازیکنانی است که Down شده‌اند. این قابلیت که طبیعتاً برای بتل رویال‌های چند نفره امکان انجام داد، به شما اجازه می‌دهد در صورت تیراندازی و از پا درآوردن حریف، هنگامی که Down است از آن اعتراف گرفته و جای هم‌تیمی‌های او را روی نقشه ببینید.

اعتراف گرفتن از دشمن در warzone 2

البته باید دقت کنید که موقع اعتراف گرفتن در فضای امنی باشید تا تیم حریف متوجه شما نشود. اعتراف گرفتن از پلیری که روی زمین افتاده در ساختمان‌های بسته می‌تواند گزینه‌ای عالی بجای کشتن آن باشد که شما را به سایر اعضای تیم حریف می‌رساند.

در خرج کردن پول خسیس نباشید!

در جریان بازی می‌توانید از داخل جعبه‌ها، صندوق پرداخت، کمدها یا روی زمین پول جمع کنید. جایگاه‌های فروش این امکان را به شما می‌دهند تا با پول جمع‌آوری شده از برخی امکانات نظیر بازگرداندن بازیکن‌های کشته شده یا خرید مهمات و دراپ گرفتن و غیره استفاده کنید.

خرید مهمات در بازی warzone 2

از این رو هیچگاه پول خود را بیهوده جمع نکنید و در صورت نیاز از آن برای خرید امکانات ویژه استفاده کنید. برای مثال UAV قابلیتی است که با خرید آن می‌توانید جای پلیرها را روی نقشه مشخص کنید. حال یکی از ترفند های بازی کال اف دیوتی وارزون اینجاست که اگر ۳تا UAV همزمان استفاده کنید می‌توانید حرکت تمامی دشمنان حاضر در نقشه بازی حتی اگر از قابلیت Ghost استفاده کرده باشند را مشاهده کنید.

جمعبندی

در این مطلب به معرفی ۱۰ مورد از ترفند های  Call of Duty Warzone 2پرداختیم که یادگیری و تمرین آن‌ها می‌تواند نقش کلیدی در بالا بردن احتمال برد برایتان رقم بزند. از جمله ترفند های بازی وارزون ۲ به موارد زیر اشاره کردیم:

  • با پینگ کردن به هم تیمی‌های خود هشدار دهید
  • Loadout بسازید
  • رد منورهای احیای بازیکنان را بگیرید
  • میدان دید (FOV) را بزرگتر کنید
  • استفاده حرفه‌ای از چتر نجات
  • آرمور؛ حافظ جان شما
  • با تنظیم صدا، مکان دشمنان را بفهمید
  • از کوله پشتی بهینه استفاده کنید
  • از دشمنان اعتراف بگیرید و جای تیمشان را پیدا کنید
  • در خرج کردن پول خسیس نباشید!

به نظر شما برای برنده شدن در بازی بتل رویال وارزون ۲ باید از چه تکنیک‌هایی استفاده کرد؟ اگر شما هم از نکات انفرادی warzone 2 یا ترفندهای وارزون ۲ برای مبتدی‌ها سررشته دارید، در قسمت کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

ترفند های Call of Duty Warzone 2

سوالات متداول

چگونه در Warzone 2 بهتر شوم؟

یادگیری و تمرین می‌تواند شما را برای حرفه‌ای شدن در بازی وارزون ۲ کمک کند. ترفند های بازی کال اف دیوتی وارزون ۲ در این راه نقشی کلیدی دارند.

مهمترین نکته Warzone 2 برای حرفه ای ها چیست؟

مهم‌ترین عامل برای حرفه‌ای شدن در بازی وارزون ۲، بکارگیری هوش برای استفاده از سلاح، تاکتیک و زمان‌بندی مناسب است. با تمرین کردن می‌توان به انواع پلن‌ها برای برنده شدن در بازی رسید. در قدم بعدی باید روی مهارت نشانه‌گیری و ترفندهای خاص کار کرد.

آیا پیروزی در Warzone 2 سخت است؟

شاید برنده شدن در بازی بتل رویال وارزون ۲ ابتدا سخت باشد، اما با یادگیری فضای بازی و ترفند بازی warzone ۲ می‌توان به مرور آن را آسان کرد.

چگونه در وارزون ۲ نمیرم؟

وارزون ۲ یک بازی بتل رویال است که در آن مردن پایان کار شما نیست! در اولین مرتبه به گولاگ منتقل خواهید شد و در صورت زنده بیرون آمدن و مردن دوباره، هم‌تیمی‌های شما می‌توانند شما را با پول نجات دهند. پس نگران مردن نباشید و سعی کنید خود را در جریان بازی حفظ کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 2 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها