دریچه تکنولوژی بهترین درب اتوماتیک کرکره ای را از کجا بخریم؟ - ژوانا

درب اتوماتیک کرکره ای امروزه بسیار بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. علت این امر در زیبایی ظاهری و راحتی استفاده از آن است. علاوه بر این، امنیت و کاهش هدر رفت انرژی را نیز می توان از مزایای درب کرکره ای محسوب کرد. کرکره اتوماتیک از نظر رنگ، طرح و کیفیت نیز دارای تنوع گسترده ای است. اگر قصد خرید این نوع کرکره را دارید، پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را از دست ندهید.

چند نوع درب کرکره ای در بازار یافت می شود؟

درب کرکره ای از آلومینیوم، پلی کربنات و گالوانیزه ساخته می شود. بهترین نوع آن ساخته شده از جنس آلومینیوم است اما این کاملا به شرایط شما بستگی دارد. در ادامه با خواند توضیحاتی در مورد هر یک از این درب ها با ویژگی آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

کرکره اتوماتیک آلومینیومی

آلومینیوم یکی از بهترین مواد برای ساخت کرکره برقی است؛ چرا که این فلز بسیار بوده و از مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی برخوردار است. برای رنگ آن از رنگ کوره ای الکترواستاتیکی استفاده می شود. این رنگ بسیار با کیفیت بوده و تنوع بالایی دارد. جنس این کرکره ها از شمش ۶۰۶۳ استاندارد ساخته شده و فاقد هرگونه ضایعات است. البته باید توجه کرد که هر چقدر که آلومینیوم به کار رفته در کرکره اتوماتیک بیشتر باشد، وزن آن نیز بیشتر می شود. از دیگر مزایای درب کرکره ای آلومینیومی می توان به گیر نکردن ریل اشاره کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای پلی کربنات

جنس نانو پلی کربنات استفاده شده در این نوع کرکره اتوماتیک موجب استحکام بی نظیر آن شده است. این نوع کرکره برقی را بیشتر در درب پارکینگ ها دیده ایم اما از آن برای نمایی بیرونی پنجره ها نیز می توان استفاده کرد. این کار نه تنها باعث کم شدن شدت سر و صدای خیابان می شود، بلکه همچون عایقی در برابر هدر رفت دما و گرد و خاک عمل می کند. پلی کربنات نسبت به آلومینیوم مستحکم تر و دارای خاصیت ضد حریق است و این خود در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده است.

درب اتوماتیک کرکره ای گالوانیزه

گالوانیزه را می توان ارزان ترین نوع کرکره اتوماتیک دانست. درست است که این نوع کرکره اتوماتیک به دلیل تزریق فوم پلی اورتان همانند عایقی در برابر حرارت و صدا عمل می کند، اما از نظر استحکام به پای دو مورد قبلی نمی رسد.

door3.jpg

از درب اتوماتیک کرکره ای در کجاها می توان استفاده کرد؟

استفاده از درب اتوماتیک کرکره ای بیشتر برای درب پارکینگ ها رایج است. حال ممکن است این پارکینگ متعلق به ویلا، آپارتمان، مجتمع مسکونی، تجاری یا اداری باشد. استفاده از درب کرکره ای برای پارکینگ، به دلیل سهولت باز و بسته کردن آن و همچنین امنیت بالا بسیار رایج شده است. طراحی زیبا و استفاده از رنگ هایی که متناسب با نمای ساختمان باشد، در محبوبیت این نوع درب تاثیر چشمگیری داشته است.

اگر قصد تعویض درب پارکینگ خود را دارید، می توانید با مشاورین شرکت دیاکو دور در این مورد مشورت کنید. از این نوع درب برای محافظت از درب شیشه ای مکان هایی که به محافظت بیشتری نیاز دارند نیز استفاده می شود. برای مثال بانک ها، بیمارستان ها، فروشگاه های بزرگ و صرافی ها از جمله مکان هایی اند که اغلب به این نوع درب نیاز دارند.

door1.jpg

در هنگام خرید درب اتوماتیک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که گفتیم، درب کرکره ای می تواند از جنس آلومینیوم، گالوانیزه یا پلی کربنات باشد. اینکه شما چه جنسی را انتخاب می کنید کاملا بستگی به شرایط و بودجه شما دارد اما این تنها جنس کرکره نیست که باید به آن توجه کنید بلکه موتور آن نیز از دیگر مسائل مهم در هنگام خرید کرکره اتوماتیک است. موتور این محصولات از سه نوع سانترال، توبولار و ساید تشکیل شده اند. اما کدام نوع برای شما مناسب تر است؟

موتور تولار، برای ساختمان های کمتر از ۹ متر مناسب است و برای بیش از ۹ متر بهتر است از موتور ساید استفاده شود. درست است که امروزه بیشتر برای مغازه ها و خانه ها از موتور تولار استفاده می کنند اما موتور سانترال از هر لحاظ بهتر از دو نوع قبلی است. این نوع موتور بسیار سریع، روان و قوی است. تنها یک نکته منفی دارد و آن نیز سختی نصب آن است. این سختی نصب مقداری بر هزینه آن افزوده است اگر مشکلی با هزینه آن ندارید، بهتر است به فکر خرید بهترین موتور باشید تا یک امر خیالتان از بابت آن راحت باشد.

door4.jpg

جمع بندی

درب اتوماتیک کرکره ای برای پارکینگ منازل، فروشگاه های بزرگ و حتی پارکینگ های عمومی کاربرد فراوانی دارد. این نوع درب از جنس آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات ساخته می شود. نوع پلی کربنات در رده اول و نوع آلومینیوم آن در رده دوم قرار دارد. نوع گالوانیزه آن به دلیل استفاده از ورق های نازک استحکام کمتری دارد. اما این تنها جنس کرکره نیست که اهمیت دارد.

در هنگام خرید باید به موتور درب کرکره ای نیز توجه کنید. موتورهای نیز به سه دسته تقسیم می شوند که تولار در بین آن ها کاربرد بیشتری دارد اما سانترال کیفیت بهتری دارد. برای خرید انواع درب اتوماتیک کرکره ای می توانید به سایت diakodoor.com مراجعه نمایید. در این سایت بهترین نوع کرکره اتوماتیک و درب اتوماتیک وجود دارد و تیم پشتیبانی دیاکو دور بهترین راهنمایان شما در این زمینه خواهند بود.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها