دریچه تکنولوژی بهترین روش تقویت صدای لپ تاپ، کامپیوتر و هدفون - ژوانا

اگر شما هم از شدت بلندی صدای لپ تاپ، بلندگو داخلی یا حتی هدفون و اسپیکر کامپیوتر خود راضی نیستید و به دنبال تقویت صدای آن هستید، ما یک روش ساده و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم. با برنامه مجانی FxSound به راحتی می‌توانید صدای لپ تاپ، هدفون و کامپیوترتان را تقویت کنید و حتی از کیفیت بالاتر برخوردار شوید. در ادامه به آموزش استفاده و لینک دانلود برنامه FxSound می‌پردازیم، با ژواناهمراه شوید.

بهترین برنامه تقویت صدا برای ویندوز (FxSound)

بسیاری از کاربران از بلندگو داخلی مانیتور، بلندگو لپ تاپ، هدفون و هدست یا حتی اسپیکرهای ارزان قیمت استفاده می‌کنند که معمولاً بلندی صدای زیادی ندارند، به همین دلیل پخش صداهای ضعیف چون صداهای ضبط شده ممکن است صدا ضعیف و ناواضح باشد. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید با نصب برنامه مجانی FxSound صدای کامپیوتر خود را تقویت کنید و از بلندی صدا و شفافیت بیشتر برخوردار شوید.

تقویت صدا کامپیوتر و لپ تاپ

برنامه FxSound که زیر ۵۰ مگابایت حجم دارد و کاملاً مجانی است، با چند کلیک ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی فنی صدای کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ شما را تقویت می‌کند و می‌توانید از صدای تقویت شده لذت ببرید.

همچنین با برنامه FxSound می‌توانید از اکوالایزر بهتر از ویندوز، تقویت صدای بأس، افزایش شفافیت صدا، شبیه ساز صدای فراگیر و چندین قابلیت کاربردی دیگر برخوردار شوید.

آموزش استفاده از برنامه تقویت صدا FxSound برای ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۱ و ویندوز ۷

برای شروع کافی است فایل نصب برنامه FxSound را از وب سایت رسمی آن دانلود نموده و با چند کلیک ساده نصب کنید.

تقویت صدا کامپیوتر و لپ تاپ

پس از نصب با یک پنجره بسیار گویا روبرو می‌شوید که برای تقویت صدای کامپیوتر کافی است دکمه قرمز رنگ را بفشارید. شما می‌توانید برای پی بردن به تأثیر این برنامه یک فایل صوتی یا ویدئویی پخش کنید و برنامه FxSound را فعال و غیر فعال کنید.

در پنجره اصلی برنامه FxSound اکوالایزر (اکولایزر) و چند نوار لغزان وجود دارد. کاربرد و کاربرد اکوالایزر روشن است اما نوارهای لغزان واقع در سمت چپ پنجره امکان اعمال تنظیمات را به شما می‌دهند. برای نمونه می‌توانید شدت تقویت صدا را از طریق گزینه Dynamic Boost تنظیم کرده  یا اقدام به افزایش دشت تقویت صدا کنید.

تقویت صدا کامپیوتر و لپ تاپ

برای سادگی بیشتر شما می‌توانید از Preset یا تنظیمات آماده برای حالت‌های مختلف چون تماشای فیلم، موسیقی، ترجمه – تایپ، تلویزیون، گیمینگ و نظیر آنها استفاده کنید.

در صورتی که پس از نصب برنامه FxSound با قطع شدن صدای کامپیوتر یا لپ تاپ خود مواجه شدید، بر روی برنامه کلیک کرده و از منوی Play Back Device خروجی مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق تنظیمات صدای ویندوز خروجی کامپیوتر خود را بر روی FxSound Speaker قرار دهید.

تقویت صدا کامپیوتر و لپ تاپ

پس از نصب و اجرای برنامه تقویت صدای FxSound، دیگر به فعال کردن دوباره آن نیاز نیست و به طور خودکار با ویندوز راه اندازی و فعال می‌شود. البته همیشه شما امکان غیرفعال کردن آن را خواهید داشت.

برنامه تقویت صدا FxSound چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که می دانید FxSound تغییری در سخت افزارهای کامپیوتر یا لپ تاپ شما ایجاد نمی‌کند و صرفاً از طریق انجام پردازش بر روی صدا و فرستادن آن به کارت صدا مجازی، شدت بلندی و برخی ویژگی‌های آن را بهبود می‌بخشد.

چرا برنامه تقویت صدا FxSound بهتر از نمونه‌های دیگر است؟

بسیاری از برنامه‌های تقویت صدا موجود یا حتی گزینه‌های داخلی مدیاپلیرهایی چون MP-C، قادر به تنظیم پویا شدت بلندی صدا نیستند. به همین دلیل هنگامی که صدای منبع یا فایل پخش شده شما ذاتاً بلند باشد، شاهد بروز پدیده‌های نامطلوبی چون خش خش بلندگو خواهید بود.

برنامه FxSound به طور پویا شدت بلندی و تقویت صدا را کنترل می‌کند، به همین دلیل تجربه بهتری خواهید داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 24 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.