دریچه تکنولوژی بهترین و آسان‌ترین روش برای دانلود جدیدترین رام MIUI رسمی گوشی‌های شیائومی و ردمی - ژوانا

اگر به دنبال MIUI ROM برای گوشی‌های شیائومی هستید، ما یک منبع بسیار خوب را به شما معرفی می‌کنیم که آخرین رام کلیه گوشی‌های شیائومی  (Xiaomi) و ردمی (Redmi) را برای دانلود در اختیار شما می‌گذارد. وب سایت Xiaomi Firmware Updater یکی از بهترین منابع موجود برای دانلود جدیدترین رام گوشی‌های شیاومی و ردمی است.

وب سایت Xiaomi Firmware Updater یک کارکرد ساده اما بسیار کاربردی دارد و آن ارائه لینک دانلود آخرین رام‌ها و آپدیت‌های گوشی‌های شیائومی به صورت فایل Zip است. کافی است به صفحه Vendor Updater Downloads بروید تا از آخرین رام‌های منتشر شده باخبر شوید. شما می‌توانید به تفکیک رجیون، رام‌های جدید شیائومی و ردمی را دانلود کنید.

2.PNG

این وب سایت بر اساس یک اسکریپت خودکار است که هر شش ساعت یک‌بار تمامی رام‌های MIUI رسمی گلوبال، نسخه اروپا، هندوستان و چین را از سرورهای رسمی شیائومی استخراج می‌کند و بر روی سرورهای خود قرار می‌دهد. همین ویژگی باعث شده xiaomifirmwareupdater.com به روز ترین و قابل اعتقادترین منبع برای دانلود رام‌های شیائومی و ردمی باشد. همچنین شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی MIUIUpdatesTracker، از آخرین رام‌های منتشر شده برای گوشی‌های ردمی و شیائومی باخبر شوید و حتی آنها را دانلود کنید.

در صفحه MIUI ROM Latest Downloads می‌توانید جدیدترین رام MIUI برای تمامی گوشی‌های شیائومی و ردمی را دانلود کنید. لازم به ذکر است کلیه فایل‌های موجود بر روی وب سایت xiaomifirmwareupdater.com کاملاً دست نخورده بوده و دست‌کاری نشده‌اند. از این رو با خیال راحت می‌توانید آنها را دانلود و نصب کنید.

شما می‌توانید به آسانی از طریق بخش جستجو (Search)، آخرین رام ارائه شده برای گوشی خود را پیدا و دانلود کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها