دریچه تکنولوژی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 + قیمت دی ماه 1401 - ژوانا

گوشی های سامسونگ عمدتاً به دلیل قابل اعتماد بودن برند، رابط کاربری روان، پشتیبانی نرم افزاری طولانی و کیفیت خوب دوربین محبوب هستند. از همین رو هیچ بعید نیست شما شما هم به دنبال یافتن بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ یا آشنایی با گوشی های جدید ۲۰۲۲ سامسونگ باشید.

شرکت سامسونگ سهم بزرگی از بازار تولید تلفن‌های همراه را در اختیار دارد و گوشی‌های تلفن همراه خود را تحت برند گلکسی به بازار عرضه می‌کند.

گوشی‌های گلکسی سامسونگ مدل‌های متنوعی از سری S، Z، A، M و حتی F را شامل می‌شوند. گوشی‌های پرچمدار در سری S قرار می‌گیرند، سری Z به گوشی‌های تاشوی سامسونگ تعلق دارد و گوشی‌های اقتصادی نیز در سری A قرار دارند. محصولات سری M و A  ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ را شامل می‌شوند. سری F به گوشی‌های میان رده این شرکت تعلق دارد که مخصوص بازار کشورهای هند، بنگلادش و چین هستند.

پرچمدار سامسونگ 2022

گوشی‌های پرچمدار سری S22 سامسونگ

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ گوشی های جدید زیادی معرفی و عرضه کرد که سری های مختلف را شامل می شود تا با هر بودجه و نیازی تقریباً بتوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ را انتخاب کرد.

اما به وضوح تمامی گوشی‌های این شرکت را نمی‌توانیم در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ قرار دهیم. در حقیقت تعدادی از گوشی های جدید سامسونگ ۲۰۲۲ در مقایسه با سایر محصولات این شرکت نقاط ضعف بیشتری دارند. به همین دلیل در این مقاله تلاش می‌کنیم تا با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف شامل قیمت، مشخصات سخت‌افزاری، طراحی و…، کاندیدها برای عنوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ را معرفی کنیم.

برای آشنایی با بهترین گوشی‌ها از میان فهرست جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ در این مقاله با ما همراه باشید.

 بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ سری S

مجموعه گوشی‌های سری گلکسی S که محصولات پرچمدار را شامل می‌گردد، مشخصات سخت‌افزاری بالایی دارند و به دلیل به کارگیری بهترین قطعات قاعدتاً در دسته‌بندی گوشی‌های ارزان قیمت قرار ندارند. لیست بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۲ عبارت است از:

Samsung Galaxy S22 Ultra

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۴۳ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

سامسونگ اعلام کرده دیگر به عرضه گوشی‌های سری گلکسی نوت ادامه نخواهد داد اما گوشی Galaxy S22 Ultra که عنوان گران‌ترین گوشی سری گلکسی S سامسونگ را از آن خود کرده است، جانشین تمام عیاری برای سری نوت سامسونگ محسوب می‌شود.

به این ترتیب پرچمدار واقعی گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ و گوشی برتر سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بدون شک مدل الترا است.

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

همانطور که انتظار می‌رود، بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده که به عنوان یک مجموعه واحد، عملکرد خوبی را تقریباً از هر نظر ارائه می‌کند.

با برخورداری از صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچی و قلم S Pen که از سری نوت به سری Galaxy S به ارث رسیده، امکان یادداشت برداری مشابه با گوشی‌های سری نوت فراهم شده است. در حالی که تمامی گوشی‌های سری Galaxy S22 عکس‌های با کیفیتی را از نظر رنگ و کنتراست ثبت می‌کنند، گوشی S22 Ultra تنها گوشی این سری است که به دو لنز تله فوتو مجهز شده و دارای بیشترین میزان بزرگنمایی است.

با این وجود تمامی مزایای عنوان شده، گوشی Galaxy S22 Ultra قیمت بالایی دارد و اندازه نسبتاً بزرگ این گوشی حمل و نگه داشتن آن را دشوارتر می‌سازد. از طرفی سامسونگ می‌توانست این گوشی را به باتری و سیستم شارژ بهتری مجهز کند.

 اما کسانی که به دنبال جایگزینی برای سری نوت می‌گردند یا می‌خواهند بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر دوربین و همچنین بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر پردازنده، یا به طور کلی برترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ سری S را خریداری کنند، انتخابی بهتر از گلکسی S22 Ultra ندارند.

پردازنده قدرتمند، حافظه رم کافی و نمایشگر آمولد ۱۲۰ هرتزی؛ این مدل را به بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ مناسب گیمینگ نیز تبدیل می‌کند. به توجه به مطالب عنوان شده، قرار گرفتن Galaxy S22 اولترا در جایگاه پرفروش ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲، هیچ جای تعجب ندارد.

اگر با قیمت آن مشکلی ندارید، بدون شک گلکسی اس۲۲ الترا بهترین گوشی و پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ است.

Samsung Galaxy S22+

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۴۳ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

در میان گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۲، گوشی گلکسی Galaxy S22+ از نظر اندازه بین Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra قرار می‌گیرد. این محصول نیز همانند S22 و مدل اولترا به پردازنده جدید کوالکام مجهز شده و طراحی متفاوتی نسبت به سری S21 دارد.

پرفروش ترین گوشی سامسونگ 2022

گوشی Samsung Galaxy S22+

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار اندازه نمایشگر؛ مهم‌ترین تفاوت‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 با Galaxy S22 Ultra محسوب می‌شوند. استفاده از دوربین‌های جدید در مقایسه با گلکسی S21 پلاس موجب شده تا بتوانیم عکس‌های بهتری را با استفاده از این گوشی ثبت کنیم.

قیمت نسبتاً بالا و شارژر نه چندان سریع، از جمله نقاط ضعف گلکسی اس ۲۲ پلاس محسوب می‌شوند. با این وجود تمامی موارد عنوان شده، گوشی Galaxy S22+ جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که نمایشگر عالی، کیفیت ساخت بالا و دوام بالایی دارد.

بدون شک گلکسی اس ۲۲ پلاس یکی از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ است.

Samsung Galaxy S22

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۴۳ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

اگر به دنبال جمع و جورترین گوشی در میان پرچمداران سامسونگ ۲۰۲۲ سری گلکسی S می‌گردید، بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۲ با طراحی کامپکت، احتمالاً نظر شما را جلب خواهد کرد.

صرف نظر از دوام باتری، شارژر نه چندان قدرتمند ۲۵ واتی و قیمت گران گوشی گلکسی S22؛ نقاط ضعف برجسته‌ای در این گوشی پرچمدار ۲۰۲۲ سامونگ وجود ندارند. اما درصورتی که به طور مرتب در حال اجرای بازی های سنگین بر روی گوشی خود هستید یا کارهای سنگینی را با گوشی انجام می‌دهید، بیش از یک بار در روز مجبور به شارژ کردن باتری Galaxy S22 خواهید شد.

بهترین گوشی سامسونگ 2022 مناسب گیمینگ

گوشی Samsung Galaxy S22

با وجود ابعاد کوچکتر گلکسی S22 در مقایسه با مدل پلاس و اولترا، این گوشی نیز از قدرت سخت‌افزاری و نقاط مشترک زیادی با مدل های بزرگ تر برخوردار است. عملکرد عالی دوربین گوشی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده قدرتمند و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بخشی از نقاط قوت این گوشی پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

Samsung Galaxy S21 FE 5G

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۷ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

گوشی گلکسی S21 FE، مانند نخستین گوشی Fan Edition از سری S20 تعادل کاملی در میان فاکتورهای قیمت و عملکرد برای طرفداران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که بودجه کافی برای خرید مدل‌های اولترا، پلاس و خود S22 را در اختیار ندارند، برقرار کرده است.

این محصول که به دلیل کمبود تراشه‌های الکترونیکی و مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کووید ۱۹، دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت به بازار عرضه شد؛ با ابعادی نزدیک به Galaxy S22 Plus ساخته شده و قیمت کمتری در مقایسه با این محصول دارد.

بهترین گوشی سامسونگ 2022 برای بازی

گوشی Samsung Galaxy S21 FE 5G

در ازای پرداخت بهای کم تر، پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 و دوربین بهبود یافته برای عکاسی در شب که از ویژگی‌های اصلی سری S22 محسوب می‌شوند را با S21 FE 5G نمی توانید به دست بیاورد. به علاوه گوشی گلکسی S21 FE در برابر نفوذ آب مقاوم نیست. به‌طور کلی این محصول را می‌توانیم یکی از برترین گوشی های ۲۰۲۲ سامسونگ ارزیابی کنیم که جزء محبوب ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ است.

بهترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ ۲۰۲۲

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ میلادی نخستین گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کرد. گوشی‌های تاشوی هوشمند که بسیاری از ما را به یاد گوشی‌های تاشوی قدیمی می‌اندازد، به سرعت مورد توجه طرفداران این نوع گوشی‌ها قرار گرفت. برترین گوشی های جدید سامسونگ ۲۰۲۲، در کلاس تاشو عبارتند از:

Samsung Galaxy Z Flip 4

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۴۰ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

این کمپانی کره ای تلاش کرده تا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 4 را طوری طراحی کند که به عنوان یکی از گوشی های برتر سامسونگ در سال ۲۰۲۲، نقاط ضعف Galaxy Z Flip 3 را نداشته باشد.

بهترین گوشی سامسونگ 2022 از نظر پردازنده

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 4

بهبود دوام باتری، پردازنده قدرتمندتر، افزایش کیفیت دوربین، کاهش وزن گوشی، استفاده از لولاهای باریک‌تر و … بخشی از بهبودهای گوشی گلکسی Z Flip 4 در مقایسه با نسل قبل این گوشی محسوب می‌شوند. این محصول به پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شده که عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها دارد. این پردازنده به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED 2X، گوشی Z Flip 4 را در کنار سری گلکسی S22، به بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ برای بازی تبدیل می‌کند.

سامسونگ گلکسی Z Flip 4 به عنوان بهترین گوشی تاشو سامسونگ ۲۰۲۲، در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن حداقل برای یک روز دوام می‌آورد. با این وجود گلکسی زد فلیپ ۴ که در میان گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۲ و بازار جا دارد، شاید طول عمر کمتری نسبت به گوشی‌های معمولی سامسونگ داشته باشد.

Samsung Galaxy Z Fold 4

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۶۷ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

سامسونگ در طراحی گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 4 که در زمان باز شدن بیشتر به یک تبلت کوچک شباهت دارد، تلاش کرده تا با برطرف ساختن نقاط ضعف Galaxy Z Fold 3 محصول کامل‌تری را به بازار عرضه کند.

بهترین گوشی سامسونگ 2022 از نظر باتری

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4

گران‌ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲، گواهینامه IPX8 را دارد و به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم شده است. پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 در کنار نمایشگر تاشوی ۱۲۰ هرتزی آمولد، محصولی را نوید می‌دهد که برای گیمرها مناسب است. طراحی بهتر، کاهش وزن گوشی، ارتقاء دوربین و افزایش کیفیت نمایشگر را نمی‌توان در مقایسه با گوشی Z Fold 3 نادیده گرفت.

با وجود بهبود‌های متعدد Z Fold 4 در مقایسه با نسل قبل خود، تمامی برنامه‌ها از ابعاد نامتعارف نمایشگر Galaxy Z Fold 4 پشتیبانی نمی‌کنند و عملکرد دوربین سلفی گوشی نیز تعریف چندانی ندارد. این گوشی جدید سامسونگ ۲۰۲۲، با وجود تمامی نقاط ضعف و قدرت طرفداران خاص خود را دارد.

 بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ سری A

گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اگرچه این گوشی‌ها فاقد مشخصات گوشی‌های پرچمدار هستند، اما در عوض قیمت مناسب‌تری دارند. بهترین گوشی‌های سامسونگ۲۰۲۲  سری A عبارتند از:

Samsung Galaxy A52s 5G

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۱ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

اگرچه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز شده‌اند، اما این گوشی‌ها معمولاً قیمت بالایی دارند و بسیاری از ما برای انجام فعالیت‌های روزمره خودمان به گوشی‌های پرچمدار نیازی نداریم و همان میان رده های سامسونگ نیز پاسخگو هستند. با وجود اینکه گلکسی A52s 5G یکی از گوشی های میان رده سامسونگ متعلق به سال ۲۰۲۱ است، اما در سال ۲۰۲۲ نیز همچنان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ در کلاس میان‌رده محسوب می‌شد و خریدار داشت.

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

گوشی Samsung Galaxy A52s 5G

البته سامسونگ در سال ۲۰۲۲ میلادی گوشی میان رده Galaxy A53 را بر پایه تراشه Exynos 1280 معرفی و به بازار عرضه کرد. با این حال گوشی Galaxy A52s به دلیل استفاده از چیپست Snapdragon 778G قدرت پردازشی بالاتر و عملکرد بهتری در حوزه گیمینگ دارد.

نمایشگر با کیفیت، قدرت پردازشی بالا و دوربین‌های خوب؛ دیگر نقاط قوت این گوشی میان رده سامسونگ ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند. با وجود مزایای یاد شده، سیستم شارژ نه چندان سریع و دوام باتری نه چندان زیاد را می‌توانیم از جمله معایب گوشی Galaxy A52s عنوان کنیم.روی هم رفته تمامی ویژگی‌های مذکور موجب شده تا گلکسی A52s به یکی از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ تبدیل شود.

Samsung Galaxy A73 5G

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

وشی گلکسی A73، در کنار Galaxy A53 5g و Galaxy A33 5G جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ سری A به شمار می‌آید. طراحی خوب، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با کیفیت و دوربین خوب نقاط قوت این گوشی های میان رده سامسونگ ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

برترین گوشی سامسونگ 2022 سری s

گوشی Samsung Galaxy A73 5G

گوشی Galaxy A73 5G، به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده و برای موبایل گیمرهایی که در جستجوی گوشی میان رده هستند، مناسب است. همچنین گلکسی A73 الزامات گواهینامه IP67 را برآورده می‌سازد و سامسونگ متعهد شده تا برای مدت ۴ سال از این محصول پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه کند.

هرچند گلکسی A73 به عنوان یک محصول میان رده نقاط قوت زیادی دارد، اما با وجود سیستم شارژ نه چندان قدرتمند ۲۵ واتی باید برای شارژ شدن گوشی صبر تقریباً زیادی داشته باشید. با وجود تمامی نقاط ضعف و قوت عنوان شده در این مقاله، گوشی A73 یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ سری A و یکی از گوشی های برتر سامسونگ در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ سری M

سری M مجموعه‌ای از گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت سامسونگ را شامل می‌شود که در سال ۲۰۲۲ نیز مدل های جدیدی از آن عرضه شد. این سری مورد توجه خریدارانی قرار می‌گیرد که بودجه محدودی دارند. بهترین گوشی‌های سری M سامسونگ در سال ۲۰۲۲ عبارتند از:

Samsung Galaxy M53

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۰ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

سامسونگ موفق شده تا در گوشی سامسونگ گلکسی M53، تعادل مناسبی میان قیمت و مشخصات سخت‌افزاری ایجاد کند. استفاده از نمایشگر با کیفیت، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده نسبتاً خوب، این مدل را به یکی از محبوب‌ترین گوشی ها در لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ تبدیل کرده است.

قیمت بهترین گوشی سامسونگ 2022

گوشی Samsung Galaxy M53

به دلیل استفاده از نمایشگر ۶٫۷ اینچی، این گوشی در دسته‌بندی گوشی‌های بزرگ جا می‌گیرد. با این حال برخلاف سایر گوشی‌های بزرگ، وزن نسبتاً کمی دارد. بدنه مستحکم و استفاده از فناوری Gorilla Glass 5 موجب می‌شود تا Galaxy M53 استحکام و مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد.

طبق آنچه که گفته شد گلکسی M53 در لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ قرار دارد.

Samsung Galaxy M33

قیمت دی ماه ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

سامسونگ رویکرد محتاطانه‌ای را در طراحی گوشی‌های سری M سال ۲۰۲۲ میلادی در پیش گرفت و گوشی گلکسی M33 به خوبی از این استراتژی سامسونگ پیروی می‌کند.

لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022

گوشی Samsung Galaxy M33

گوشی ارزان قیمت گلکسی M33، نمایشگر با کیفیت M53 را در اختیار ندارد و در عوض به نمایشگر TFT LCD مجهز شده است. به علاوه این گوشی از نظر مشخصات پردازنده، دوربین و سیستم شارژ سریع نیز ضعیف‌تر از گلکسی M53 ظاهر شده که قیمت ارزان‌تر این محصول را توجیه می‌کند.

با این وجود گوشی Galaxy M33 از نظر استحکام بدنه و مقاومت نمایشگر در برابر ضربه دست کمی از M53 ندارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای یک گوشی ارزان قیمت ویژگی ایده‌آلی به شمار می‌آید و مشخصات سخت‌افزاری این محصول نیز برای استفاده روزمره مناسب است.

به این ترتیب M33 و M53 بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ سری M هستند.

جمع‌بندی

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در جهان و یکی از محبوب ترین برندهای گوشی های اندرویدی، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های گلکسی را در سال ۲۰۲۲ عرضه کرده است. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌هایی دارند که انتخاب بهترین محصول از میان جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ را دشوار می‌سازد.

لیست قیمت بهترین گوشی سامسونگ 2022

درصورتی که یک گوشی مناسب برای عکاسی را جستجو می‌کنید یا به دنبال گوشی هوشمند مقرون به صرفه برای استفاده روزانه هستید، سامسونگ گزینه های خوبی برای شما دارد. این شرکت همچنین در بازار گوشی‌های تاشو یکه تازی می‌کند و با وجود تلاش سایر رقبا، سامسونگ بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد.

درصورتی که قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی را از میان آخرین گوشی‌های سامسونگ مدل ۲۰۲۲ دارید، باید در گام نخست بودجه و نیازهای خود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید با گوشی خود یادداشت برداری کنید، یا یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را جستجو می‌کنید، امکانات گلکسی S22 اولترا را بررسی کنید. درصورتی که به قلم S Pen نیاز ندارید و به دنبال گوشی جمع و جورتری هستید، مدل‌های S22 و S22+ را بررسی کنید.

بهترین گوشی های سامسونگ سال 2022 در ایران

گوشی‌های مقرون به صرفه سری A نیز برای استفاده روزمره و برای کسانی که بودجه محدودتری دارند مناسب است. اگر محدویت مالی بیشتری دارید، گوشی‌های سری M را بررسی کنید. گوشی‌های تاشو نیز در دسترس کسانی قرار دارند که بدون محدودیت مالی، جدیدترین فناوری در ساخت گوشی‌ها را جستجو می‌کنند.

در پایان به تعدادی از پرسش‌های رایج در رابطه با بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ پاسخ می‌دهیم:

قوی ترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ کدام است؟

عنوان قدرتمند‌ترین گوشی پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۲ به گلکسی S22 Ultra تعلق دارد. این گوشی به مجموعه کاملی از بهترین قطعات سخت‌افزاری مجهز شده است.

کدام گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ کار می کنند؟

در این مقاله فهرستی از گوشی های برتر سامسونگ ۲۰۲۲ را در اختیار شما قرار دادیم. تمامی گوشی‌های معرفی شده بهترین عملکرد را در دسته‌بندی‌های مختلف دارند و به عنوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ در آینده نیز پاسخگوی نیاز شما خواهند بود

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر باتری کدام است؟

در صورتی که برترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر باتری را جستجو می‌کنید، باید پاسخ خود را در گوشی‌های سری M و بعدتر A سامسونگ جستجو کنید. ارزیابی‌های متعدد‌ کارشناسان نشان می‌دهند که Galaxy M53 کاندیدای اخذ عنوان بهترین گوشی جدید سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر باتری هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 11 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها