دریچه تکنولوژی به زودی می توانید ماسک Razer RGB بخرید - ژوانا

بحران جهانی کرونا تمامی ندارد و انتظار می‌رود طی چند سال آینده ماسک به بخشی از پوشاک روزانه آدم‌ها تبدیل شود. در وجود این واقعیت کمپانی‌های بزرگ و کوچک فراوانی به این بحران به دیده فرصت می‌نگرند و به دنبال ارائه ماسک‌های پرزرق و برق خود هستند که Project Hazel RGB یکی از آنها است. Razer اعلام کرده به زودی ماسک RGB این کمپانی روانه بازار خواهد شد.

پروژه موسوم به Project Hazel به طراحی یک ماسک با ظاهر نوین و چه بسا متعلق به آینده انجامیده است که از قابلیت‌هایی چون نورپردازی RGB، باتری داخلی، بلندگو و میکروفن بهره می‌برد. حتی بخش جلویی این ماسک شفاف است تا احساسات افراد از روی چهره آنها قابل مشاهده باشد. این ماسک از بلندگو و میکروفن داخلی برای تقویت صدای استفاده کننده بهره می‌برد تا لازم نباشد بلند صبحت کند.

RazerHazel.jpg

وجود نورپردازی RGB در ماسک Hazel ریزر می‌تواند با استقبال گیمرها روبرو شود و این ماسک به نشانه‌ای برای گیمرها تبدیل شود. ویژگی بارز دیگر این ماسک وجود سیستم تهویه فعال با توانایی فیلتر کردن ۹۵ درصد ذرات موجود در هوا است و به ادعای سازنده آن کارایی مشابه ماسک‌های N95 ارائه می‌کند.

فیلترهای این ماسک که دارای نورپردازی RGB هستند، هنگام قرار گرفتن درون جعبه شارژ با استفاده اشعه ماوراء بنفش ضدعفونی می‌شوند و می‌توان دوباره از آنها استفاده کرد. همچنین عایق بندی این ماسک مانع از تشکیل بخار بر روی عینک می‌شود.

با وجود اینکه قیمت ماسک Razer RGB به طور رسمی اعلام نشده است، اما انتظار نمی‌رود ارزان باشد و قیمت ۱۰۰ دلار یا حتی بیشتر برای آن متصور است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها