دریچه تکنولوژی تبدیل گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold سامسونگ به ویندوز فون [تماشا کنید] - ژوانا

دستکاری و شخصی‌سازی دستگاه‌های هوشمند دنیای جالبی است که علاوه بر سرگرمی و یادگیری، می‌تواند عملکرد فوق‌العاده و همچنین انعطاف‌پذیر دستگاه‌های جدید را به نمایش بگذارد. یک یوتیوبر به نام مارک اسپورل اخیراً گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 سامسونگ را به گوشی ویندوز فونی کاملاً قابل استفاده تبدیل کرده است.

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو شرکت سامسونگ یا همان Galaxy Z Fold 4 بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت و با وجود مدت زمان کمی که از عرضه آن گذشته است، برخی کاربران توانسته‌اند راه‌های جالبی برای شخصی‌سازی آن پیدا کنند. به عنوان مثال یک از مالکان گوشی جدید گلکسی زد فولد ۴ توانسته دستگاه خود را به ویندوز فون تبدیل کند.

مارک اسپورل (Mark Spurrell)، یک یوتیوبر است که در زمینه معرفی و شخصی‌سازی دستگاه‌های هوشمند فعالیت دارد و در تازه‌ترین ویدئو خود گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 را به گونه‌ای تغییر داده که در صفحه نمایش بیرونی این دستگاه یک گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز و در صفحه نمایش داخلی آن با یک رایانه کوچکی ویندوزی طرف هستیم.

با وجود اینکه فرایند تغییر کاربری این گوشی جدید بسیار سخت و پیچیده به نظر می‌رسد، اما مارک اسپورل اعلام کرده است که برای رسیدن به این هدف تنها به دو لانچر اندروید و دستکاری دستیار هوشمند Bixby سامسونگ نیاز است تا بتوانید بهترین گوشی تاشو موجود در بازار را به یک محصول جدید تبدیل کنید.

با این تغییرات گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ پس از بسته شدن دقیقاً همانند یک گوشی ویندوزی عمل کرده و کاشی‌های آشنای سیستم‌عامل ویندوز موبایل را نمایش می‌دهد. همان‌طور که در ویدئو منتشر شده توسط مارک اسپورل نشان داده شده، این کاشی‌ها قابلیت شخصی‌سازی و تغییر دارند و می‌توانید کارهای معمول در ویندوز فون مانند تغییر اندازه، جابه‌جایی و حتی تغییر آیکون را انجام دهید.

شما حتی قادر خواهید بود بخش ابزارهای کاربردی را هم به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که عملکرد‌های پرکاربردی مانند استفاده از دوربین گوشی در بخش «دسترسی سریع» قرار بگیرند.

در همین رابطه بخوانید:

– گوشی تاشوی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و قیمت ۹۹۹ دلار معرفی شد
–  مقایسه گوشی‌های گلکسی Z فولد ۴ و گلکسی Z فولد ۳ + جدول

در سمت دیگر و پس از باز کردن Galaxy Z Fold 4 با یک تجربه کاربری کاملاً متفاوت روبرو خواهید شد. پس از این شخصی‌سازی سنگین، صفحه اصلی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ شبیه یک نسخه از ویندوز ۱۰ عمل کرده و حتی منوی استارت و آیکون‌های میانبر را هم در دسترس قرار می‌دهد.

در گوشه سمت چپ و پایین صفحه شما با ویجت‌های ساعت و تقویم، میانبر تنظیمات سریع و پنل کامل تنظیمات و اعلان‌ها مواجه خواهید شد که

برخلاف نسخه معمولی سیستم‌عامل ویندوز در رایانه‌های شخصی، این بخش کمی تغییر کرده و برای راحتی کار دیگر حالت کشویی ندارد.

ویندوز Galaxy Z Fold

به گفته مارک اسپورل روند تبدیل گوشی جدید سامسونگ Galaxy Z Fold 4 چندان بی‌نقص نیست و باگ‌هایی وجود دارد، به ویژه آنکه برای رسیدن به این هدف از دو لانچر اندرویدی استفاده شده و هنگام باز و بستن گوشی بین این دو گزینه مداوم در حرکت هستیم. با این حال آن طور که انتظار می‌رود با یک تجربه مملو از باگ و مشکلات نرم‌افزاری روبرو نخواهیم شد.

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 جدیدترین محصول تاشو شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که نسبت به نسل پیشین با طراحی بهبود یافته، دوربین بهتر و چیپست سریع‌تر به بازار عرضه شده است. به لطف طراحی تاشو این گوشی کاربران می‌توانند راه‌های زیادی برای استفاده از نمایشگرهای داخلی و خارجی آن پیدا کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 27 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.