دریچه تکنولوژی تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 پلاس لایت در دو نسخه 4G و 5G معرفی می‌شود - ژوانا

اگر به خاطر داشته باشید حدود شش ماه پیش سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد افزون بر سری گوشی‌های محبوب گلکسی نوت ۲۰ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳، از تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس هم رونمایی کرد، اما خبری از نسخه‌ی اقتصادی این تبلت‌ها نشد. طبق خبرهای جدید، تبلتی اقتصادی به نام گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G معرفی خواهد شد.

هرچند هنوز خبری از نسخه‌ی ارزان قیمت تبلت گلکسی تب S7 سامسونگ نیست، اما اینطور که پیداست نسخه‌ی لایت تبلت Galaxy Tab S7 Plus از محصولات بعدی غول کره‌ای بوده و افزون بر نسخه‌ی ۵G، در نسخه‌ی ۴G/LTE نیز عرضه می‌شود.

Galaxy_Tab_S7_Plus_Lite_2.jpg

حدود یک ماه پیش خبری منتشر شد که در آن تعدادی از شماره مدل‌های دیگر اعضای تبلت‌های خانواده گلکسی تب اس ۷ مشخص شد. شماره مدل‌های مزبور SM-T730، SM-T735، SM-T736B و SM-T736N بوده و به همین دلیل انتظار می‌رفت یکی از این محصولات گلکسی تب A7 لایت بوده و دیگر شماره‌ها به مدل‌های بعدی گلکسی تب اس ۷ و حتی گلکسی تب اس ۸ مربوط می‌شود. اما افشاگری جدید نشان می‌دهد که شماره مدل‌های SM-T735، SM-T736B و SM-T736N، در اصل نسخه‌های مختلف تبلت گلکسی تب اس ۷ لایت هستند.

اخیراً وب‌سایت MySmartPrice در دیتابیس فریم‌ورهای سامسونگ ارتباطی بین شماره مدل‌های SM-T736N و SM-T735N و نسخه‌های ۴G و ۵G تبلت Galaxy Tab S7+ Lite پیدا و منتشر کرده است. هرچند این وب‌سایت از منبع گزارش خود حرفی نزده است، اما تصاویر افشا شده به نظر واقعی می‌رسند. اگر تصاویر افشا شده واقعی باشند، می‌توان مشاهده کرد که عدد ۵ در شماره مدل این محصولات به شبکه‌های ۴G/LTE و عدد ۶ به شبکه‌های ۵G اشاره دارند.

Galaxy_Tab_S7_Plus_4G_LTE.jpg

در نظر داشته باشید که شایعه‌های قبلی از متفاوت بودن تبلت‌های مربوط به شماره مدل‌های SM-T736N و SM-T735N خبر داده بودند و با توجه به افشاگری اخیر کاملاً غلط بوده‌اند. افزون بر این، چندی پیش تبلت SM-T736N در بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود و بر اساس افشاگری جدید می‌توان گفت نتایج این بنچمارک مربوط به نسخه ۵G تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت بوده است.

Galaxy_Tab_S7_Plus_Lite_5G.jpg

در این رابطه بخوانید:

– سامسونگ با تبلت جدید Tab S8 Enterprise Edition به رقابت با آیپد پرو می‌پردازد
– تبلت‌های سامسونگ «گلکسی تب ۷ و تب ۷ پلاس» با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قابلیت‌های پیشرفته معرفی شدند
– تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت سامسونگ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد
– 
تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ با قلم S Pen ضد آب و قاب ضد ضربه معرفی شد
– بهترین تبلت‌های پیشنهادی بر اساس قیمت (ویژه نوروز ۱۴۰۰)

این تبلت در بخش تک هسته‌ای آزمون گیک‌بنچ امتیاز ۶۵۰ را بدست آورده و در بخش چند هسته‌ای به امتیاز ۱۶۹۴ دست یافته است. همچنین نتایج افشا شده از حضور یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپ دراگون، حافظه رم ۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ در این تبلت خبر می‌دهد.

Samsung-Galaxy-Tab-S7-Lite-5G-SM-T736B-Geekbench.jpg

نظر شما در مورد نسخه میان‌رده و اقتصادی از تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۷ سامسونگ چیست، شما چه قیمتی را برای تبلت Galaxy Tab S7+ Lite پیشنهاد می‌کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها