دریچه تکنولوژی تبلت اقتصادی Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ در راه است - ژوانا

به لطف همه گیری جهانی کرونا و افزایش دور کاری، بازار تبلت ها پس از سال‌ها توانسته جان تازه‌ای بگیرد و شاهد رشد فروش و افزایش تقاضا برای تبلت ها هستیم. در چنین شرایطی سازندگان مختلف تبلت های جدیدی طراحی و عرضه می‌کنند که Galaxy Tab S7 Lite و Galaxy Tab S7+ Lite سامسونگ دو مورد از آنها هستند. حالا اطلاعاتی از تبلت اقتصادی سوم سامسونگ به نام Galaxy Tab A7 Lite منتشر شده است.

سامسونگ سری Galaxy Tab S7 را در دو نسخه با اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری متفاوت عرضه کرده و با مطرح شدن عرضه نسخه لایت این سری، بسیاری انتظار دو مدل  Galaxy Tab S7 Lite و Galaxy Tab S7+ Lite را با اندازه صفحه نمایش متفاوت داشتند. حالا می دانیم اندازه صفحه نمایش این دو یکسان است و تفاوت آنها به قابلیت‌های ارتباطی محدود می‌شود. ظاهراً یکی از این دو تنها از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند اما دیگری قادر به پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت ۵G است.

alite.jpg

شایعات ماه ژوئن را برای معرفی تبلت های Galaxy Tab S7 Lite و Galaxy Tab S7+ Lite دست نشان کرده‌اند. البته این احتمال نیز مطرح است که تبلت های یاد شده تحت لوای Galaxy Tab S8e یا Tab S7e معرفی شوند.

در همین شرایط Evan Blass توانسته پرده از وجود یک تبلت سوم به نام Galaxy Tab A7 Lite بردارد که می‌تواند در کنار سری Galaxy Tab S7 Lite معرفی شود. برای تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ وجود صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت و به‌کارگیری چیپست MediaTek Helio P22T با ۳ گیگابایت حافظه رم متصور است. همچنین با وجود دوربین پشتی، Galaxy Tab A7 Lite فلش LED ندارد.

ظاهراً تبلت اقتصادی Galaxy Tab A7 Lite در ماه ژوئیه با قاب فلزی معرفی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها