دریچه تکنولوژی تبلت پرچمدار MatePad Pro 2 5G هواوی در راه است - ژوانا

شرکت هواوی قرار است در ماه آینده از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان سری P50 رونمایی کند. اما به نظر می‌رسد این تنها محصول پیش روی هواوی نباشد. آن طور که گفته می‌شود تبلت‌‌ پرچمدار هواوی نیز به زودی همراه با سری گوشی‌های پرچمدار این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

نخستین گوشی‌های پرچمدار هواوی قرار است در ۱۷ام ماه آوریل ( ۲۸ فروردین ماه) در سه نسخه‌ی P50، P50 Pro و P50 Pro+ روانه‌ی بازار شوند که ظاهراً بدلیل تحریم‌های ایالات متحده و کمبود ذخیره‌ی تراشه‌های ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰، هواوی نسخه‌ی پرو پلاس از سری پرچمدار خود را به طور محدود عرضه می‌کند.

اما به نظر می‌رسد گوشی‌های پرچمدار هواوی در مسیر رونمایی خود تنها نیستند و این شرکت قرار است از تبلت‌ پرچمدار نسل جدید خود نیز رونمایی کند. تبلت میت پد پرو ۲ ۵G قرار است نسل جدید تبلت‌های هوشمند هواوی را رقم بزند که باز هم در این دستگاه، هواوی از تراشه‌ی پرچمدار کایرین ۹۰۰۰ خود بهره گرفته است.

تبلت MatePad Pro 2 5G هواوی قرار است در دونسخه یکی با نمایشگر ۱۲٫۲ اینچی ساخته شده توسط مجموعه‌ی Hua Xing و دیگری مجهز شده به صفحه‌نمایش ۱۲٫۶ اینچی سامسونگ عرضه شوند.

MATEPADPRO2.jpg

این تبلت ۵G پرچمدار هواوی، سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت موسوم به HarmonyOS را در اختیار خواهد داشت و آن طور که گفته شده است، هر دو نسخه‌‌ی با نمایشگر متفاوت تبلت میت پد پرو ۲ ۵G هواوی به صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند بود که گشتن در محیط کاربری تبلت را روان تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

همچنین شایعه شده است که تبلت پرچمدار جدید هواوی قرار است از باتری با ظرفیت بیشتر از ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی (بیشتر از پرچمدار نسل قبلی) به همراه شارژ سریع ۴۰ وات، سیستم‌ پخش صدای چهارگانه و نسل پنجم شبکه‌ پشتیبانی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها