دریچه تکنولوژی تبلیغ عجیب MSI: تست لپ تاپ گیمینگ GE76 Raider در ماینینگ و استخراج رمزارز - ژوانا

با توجه به کمبود کارت‌های گرافیک، ماینرها به جان هر پردازنده گرافیکی افتاده‌اند که بتواند از پس پردازش‌های استخراج رمزارز بر بیاید. در همین حال شاید باورش سخت باشد که MSI خود قدرت ماینینگ یک لپ تاپ گیمینگ با نام GE76 Raider را در زمینه ماین به رُخ می‌کشد!

چندی پیش خبر حمله ماینرها به لپ تاپ‌های گیمینگ را شنیدیم؛ اتفاقی که در اثر کمبود کارت‌های گرافیک به وجود آمده بود. اگر قرار است گیمرها تنها خریداران لپ تاپ‌های گیمینگ نباشند چه ایرادی دارد؟ شرکت MSI اینک تبلیغات برای جلب توجه گیمرها را ناکافی دانسته و طی یک خبر غیر قابل انتظار، قدرت لپ تاپ گیمینگ تازه وارد خود موسوم به GE76 Raider را در پردازش‌های استخراج رمزارز به رخ کشیده است.

GE76 Raider یکی از پرچمداران جدید MSI است که با کارت گرافیک RTX 3080، کمی بیش از ۴ هزار پوند قیمت دارد. این لپ تاپ گیمینگ با آزمایشی جالب در وبلاگ رسمی MSI دیده شده است. مهندسان MSI از این لپ تاپ برای تست نرخ هش Ethereum استفاده کرده‌اند. از آنجایی که RTX 3080 کلاس لپ تاپ در این نوع پردازش توانی نزدیک به RTX 3070 دسکتاپ را ارائه می‌دهد، شاید بهتر باشد که برای ماین تخصصی به سراغ کارت‌های گرافیک کلاس دسکتاپ بروید.

10112631357l.jpg

اما بازدهی این لپ تاپ نیز در نوع خود جالب توجه است. اگر شما هم یک لپ تاپ گیمینگ MSI GE76 Raider را خریداری کرده و می‌خواهید با آن به کسب درآمد بپردازید، بد نیست بدانید که قدرت این لپ تاپ با الگوریتم DaggerHashimoto به ۵۲٫۸MH/s می‌رسد. در جدول درون متن می‌توانید شاهد عملکرد GE76 Raider در برابر دیگر کارت‌های گرافیک باشید.

به نظر شما چنین تبلیغاتی از سوی تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها کار درستی است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها