دریچه تکنولوژی ترفند جدید مرورگر مایکروسافت اج برای به اشتراک گذاری لینک‌ها - ژوانا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای وارد شدن به یک لینک خاص یا فرستادن تعدادی لینک برای شخصی دیگر میان انبوهی از لینک‌های موجود در مرورگر غرق شده باشید یا اینکه برای به اشتراک گذاشتن یک سری لینک با دستگاهی دیگر به مشکل برخورده باشید. بروزرسانی جدید مرورگر Microsoft Edge اینجا است تا بار دیگر دغدغه‌ای از کاربران را برطرف کند.

با اینکه بسیاری از کاربران مرورگر مایکروسافت اِج را مرده می‌پندارند اما مایکروسافت همچنان هم در تلاش است تا با افزودن قابلیت‌های جدید، سطح این مرورگر را به نسبت رقبایی همچون گوگل کروم بالا بکشد.

در جدیدترین اقدام، مایکروسافت به سراغ ایده‌ای ساده و در عین حال کاربردی برای رفع یکی از مشکلات رومزره‌ی کاربران رفت است. اشتراک گذاری لینک‌ها از یک سیستم به سیستم دیگر همواره سختی‌های خود را داشت و انجام این‌کار اغلب موجب گم شدن لینک میان انبوهی از دیگر لینک‌ها می‌شد.

از آنجایی که بخش مشخصی برای ذخیره کردن لینک در مرورگر وجود نداشت بسیاری از کاربران نمی‌توانستند لینک‌ مورد نظر خود را در مرورگر پیدا کنند یا در صورتی که آن را از شخص دیگری دریافت می‌کردند جایی برای ذخیره وجود نداشت، در نتیجه قادر به یافتن آن نبوده و مجدداً ارسال آن لینک را درخواست می‌کردند.

حالا اما ویژگی جدید که توسط مایکروسافت به مرورگر پیش‌فرض ویندوز یعنی Microsoft Edge اضافه شده است شما را قادر می‌سازد لینک‌های کاربردی خود یا آن‌هایی که فکر می‌کنید شاید یک روز به کارتان بیاید را روی مرورگر ذخیره کنید یا به هنگام نیاز آن را کپی کرده و برای دیگران بفرستید.

Microsoft-Edge-update.jpg

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید بجای جست‌وجو کردن در پیام‌رسان‌ها یا ایمیل خود، لینک‌های دریافت شده از دیگران یا موارد به اشتراک گذاشته شده‌ی خود را بر روی مروگر مشاهده کنید.

البته پیش از این نیز مایکروسافت قابلیت ذخیره‌سازی لینک‌ها را با افزودن ویژگی Cloud Clipboard tool به ویندوز در اختیار کاربران قرار داده بود.

اما این بار شما قادر هستید بدون نیاز به جست‌وجو در بخش موارد ذخیره‌شده در کلیپ‌بورد، به طور مستقیم لینک‌های خود را در زبانه‌ای به نام «Shared Links» در بخش تاریخچه‌ی جست‌وجوی مرورگر مایکروسافت اِج مشاهده کنید. همچنین بخش Shared Links این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌ده تا مستقیماً لینک مورد نظر را سرچ کرده و یا آن را برای به اشتراک گذاشتن در جایی دیگر، کپی کند.

گفته می‌شود این قابلیت کاربردی هم‌اکنون به طور آزمایشی در دسترس کاربران مرورگر Microsoft Edge قرار گفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها