دریچه تکنولوژی تصاویر واقعی از گوشی وان پلاس 9 پرو از طراحی جدید و دوربین چهارگانه آن خبر می‌دهند - ژوانا

هرچند به احتمال زیاد شرکت وان پلاس تا یک ماه آینده از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند، اما امروز تصاویری از گوشی وان پلاس ۹ پرو منتشر شد که اطلاعات زیادی از مشخصات پرچمدار بعدی وان پلاس در بر دارند. در تصاویر منتشر شده علاوه بر طراحی گوشی OnePlus 9 Pro، همکاری این شرکت با کمپانی نام‌آشنای Hassleband برای ماژول دوربین این گوشی نیز مشخص شده است.

Dave Lee یکی از یوتیوبرهای نام‌آشنا در حوزه‌ی سخت افزار و تکنولوژی است که بیشتر علاقه‌مندان، وی را با کانال Dave2D و ریویوهای تخصصی او می‌شناسند. اما چندین بار آقای لی به عرصه‌ی افشاگری اطلاعات نیز وارد شده و تاکنون اطلاعات قابل اطمینانی منتشر کرده است. در هر صورت او در جدیدترین ویدیوی خود مدعی شد تصاویر واقعی از گوشی وان پلاس پرو توسط یکی از کاربران برای وی ارسال شده و Lee نیز آن‌ها را منتشر کرده است.

طبق گفته‌های وی و تصاویر افشا شده، گوشی وان پلاس ۹ پرو از نظر طراحی شباهت بسیاری با برادر کوچکتر خود، وان پلاس ۹ خواهد داشت. همچنین تصاویر اخیر برای گوشی OnePlus 9 Pro یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن QHD را دست‌نشان کرده‌اند که با گفته‌های دیگر منابع نیز تطابق دارد.

در این رابطه بخوانید:

– تصاویر زنده از گوشی وان پلاس ۹، طراحی کلی و ویژگی های فنی آن را لو داد
– تصاویر زنده و مشخصات فنی گوشی پرچمدار وان پلاس ۹ ۵G لو رفت
– گوشی OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Edition با ظاهر جذاب معرفی شد؛ باب دل گیمرها!
– وان پلاس Nord بالاخره معرفی شد؛ اولین گوشی خوش‌قیمت و میان‌رده وان‌‌پلاس با فناوری ۵G

گوشی وان پلاس ۹ پرو دارای یک نمایشگر خمیده و حاشیه‌های یکنواخت بوده، در صورتی که دیگر منابع از صفحه‌ی تخت گوشی وان پلاس ۹ خبر می‌دهند. اما به جرأت می‌توان گفت بر اساس تصاویر افشا شده، بزرگ‌ترین تفاوت نسخه‌ی معمولی و پروی گوشی وان پلاس ۹، دوربین آن‌ها خواهد بود؛ در نگاه اول می‌توان مشاهده کرد که وان پلاس ۹ پرو حداقل یک سنسور دوربین بیشتر از وان پلاس ۹ دارد و ممکن است به یک حسگر ToF و اتوفوکوس لیزری نیز مجهز باشد.

OP9_Pro_5.jpg

اما با کمی دقت متوجه نام برند Hasselblad روی ماژول دوربین وان پلاس ۹ پرو می‌شویم که همکاری این شرکت با وان پلاس برای تولید ماژول دوربین پرچمدار OnePlus را نشان می‌دهد. پیش از این نیز برند هسل‌بلد با شرکت موتورولا همکاری کرده است، اما نتیجه‌ی این شراکت با بازخورد مثبتی روبه‌رو نشد. البته اگر تصاویر افشا شده واقعی باشند، نتیجه‌ی همکاری این دو شرکت می‌تواند بسیار قابل توجه واقع شود.

csm_OP9_Pro_18_43bb901ec7.jpg

در هر صورت منابع آگاه بر این باورند که ماه آینده گوشی وان پلاس ۹ پرو در کنار وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹E معرفی می‌شوند و برای اطلاعات موثق باید تا معرفی این اسمارت‌فون‌ها منتظر ماند.

در صورت صحیح بودن اطلاعات افشا شده، نظر شما در مورد گوشی وان پلاس ۹ پرو چیست، آیا از طراحی جدید وان پلاس راضی هستید یا طراحی گوشی‌های سری وان پلاس ۸ قبلی را بیش‌تر می‌پسندید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها