دریچه تکنولوژی تعطیلی بخش گوشی های هوشمند ال جی قوت بیشتری گرفت؛ خبر رسمی بزودی اعلام می شود - ژوانا

چندی پیش در خبرها دیدیم که این روزها بازهم شایعات مربوط به تعطیلی بخش گوشی های هوشمند ال جی قوت گرفته است و این شرکت پس از تجربه سال ها ضرر و زیان بالاخره قصد دارد فعالیت های خود در این بخش را متوقف کند. اما امروز روزنامه معتبر The Korea Times در خبری اعلام کرد که ال جی به تازگی تصمیم نهایی خود در این مورد را گرفته و قصد دارد ظرف روزهای آینده آن را به صورت رسمی اعلام کند.

پس از اینکه بخش تولید گوشی های هوشمند ال جی برای شش سال متوالی، عملکرد زیان باری را به نمایش گذاشت، به نظر می رسد اکنون در آستانه تعطیلی رسمی قرار گرفته است. روزنامه The Korea Times که یکی از خبرگزاری های معتبر در کشور کره جنوبی محسوب می شود امروز اعلام کرد که ال جی تصمیم نهایی مبنی بر توقف فعالیت در بخش تولید گوشی های هوشمند را گرفته است و قصد دارد در هفته آینده خبر رسمی مربوط به آن را اعلام نماید.

در این گزارش آمده که ال جی قصد دارد در روز پنجم آوریل (دوشنبه ۱۶ فروردین) با برگزاری یک نشست خبری، به صورت رسمی اعلام کند که از بازار گوشی های هوشمند فاصله گرفته و قصد دارد فعالیت های خود در آن را متوقف کند.

هفته گذشته بود که مشخص شد ال جی به منظور فروش بخش گوشی های هوشمند خود مذاکراتی را با چند شرکت مختلف صورت داده اما هیچکدام از آن ها موفقیت آمیز نبوده است. در این گزارش آمده بود که ال جی در حال حاضر قیمت بالایی را برای این معامله در نظر گرفته است که طرف های مذاکره آن را نمی پذیرند.

به تازگی یکی از مقامات رسمی ال جی اعلام کرده است که این شرکت در حال حاضر راه کارهای مختلفی را به منظور خروج از بازار گوشی های هوشمند در دست بررسی دارد. یکی از این راه کارها فروش کامل بخش تولید گوشی های هوشمند است. در راه کاری دیگر ال جی قصد دارد این بخش از کارخانجات خود را به صورت جزیی به چند شرکت مختلف به فروش برساند. در هر صورت باید گفت هرکدام از این دو راه کار سبب توقف کامل فعالیت های ال جی در بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

گفته می شود کارمندان فعال در این بخش از شرکت ال جی نیز قرار است به بخش تولید لوازم خانگی منتقل شوند. چندی پیش بخشی از کارمندان این شرکت در توییتر این خبر را تایید کردند. هم اکنون ال جی کلیه فعالیت های خود به منظور طراحی و تولید گوشی های هوشمند جدید را متوقف کرده است. این شرکت قرار بود در نیمه اول از سال جاری میلادی گوشی جدیدی با کدنام Rainbow را معرفی و عرضه کند که نسخه جدیدی از گوشی Velvet بود. همچنین گفته می شود در حال حاضر مراحل طراحی و تولید گوشی رول شدنی این شرکت نیز متوقف شده است.

توقف فعالیت های ال جی در بازار گوشی های هوشمند خبر خوبی نیست. این موضوع از طرفی به اختصاصی شدن بازار به محصولات شرکت هایی همچون سامسونگ کمک زیادی می کند. از سوی دیگر، برند ال جی در حال حاضر در بسیاری از نقاط دنیا شناخته شده محسوب می شود و این شرکت در طی سال های اخیر بعضاً محصولات قابل توجه و نوآورانه ای را معرفی و عرضه کرده است. محصولاتی که با تعطیلی آن دیگر شاهد معرفی و عرضه آن ها نخواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها