دریچه تکنولوژی تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم صوتی فرانسوی در راه است - ژوانا

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌های بزرگ گوشی‌سازی مانند شیائومی و هواوی پا به عرصه‌ی تلویزیون‌های هوشمند گذاشته و تاکنون محصولات بسیاری را نیز معرفی و عرضه کرده‌اند. در این راستا اخیراً خبری وارد فضای مجازی شد که به همکاری شرکت فرانسوی Devialet و هواوی در تلویزیون هوشمند بعدی این شرکت اشاره دارد.

هفته‌ی گذشته گواهی یک تلویزیون هوشمند جدید هواوی در ۳C (CCC) چین مشاهده شد که از اولین نمایشگر بالارده‌ی این کمپانی خبر می‌داد. هرچند تاکنون جزئیات بیشتری از این تلویزیون جدید هواوی منتشر نشده بود، اما امروز یکی از افشاگران نام‌آشنا در حوزه‌ی محصولات هواوی مشخصات بیشتری از محصول بعدی این شرکت را افشا کرد.

Huawei-Smart-Screen-S-Pro-65-inch-Featured.jpg

به گفته‌ی Changan Digital King، تلویزیون هوشمند جدید هواوی به یک سیستم صدای پیشرفته از شرکت Devialet مجهز است. وی همچنین بیان کرد این تلویزیون در دو اندازه‌ی ۷۵ اینچی و ۸۵ اینچی تولید می‌شود.

در نظر داشته باشید این اولین همکاری چینی‌ها با شرکت فرانسوی Devialet نیست و این کمپانی پیش از این در ساخت اسپیکرهای هوشمند Huawei Sound X و Huawei Sound هم با چینی‌ها شراکت داشته است.

sound-x.jpg

افشاگر مزبور در ادامه نیز مدعی شد تلویزیون بعدی هواوی که یکی از مدل‌های یک خانواده از محصولات با اسم رمز Frea خواهد بود، به لطف سیستم صدای خود می‌تواند خروجی صدای طبیعی داشته باشد و حتی کاربران به احتمال زیاد نیازی به خرید بلندگوی خارجی برای این تلویزیون نخواهند داشت.

در این رابطه بخوانید:

– هوآوی با معرفی تلویزیون‌های Vision مفهوم یک تلویزیون هوشمند را به کلی تغییر داد
– تلویزیون‌های هوشمند Smart Screen V65 و V75 هواوی معرفی شدند
– تلویزیون هوشمند HONOR Vision با دوربین بیرون جهنده و سیستم عامل هارمونی معرفی شد
– «هوآوی» تلویزیون های پیشرفته HONOR Vision X1 را معرفی کرد؛ رقابت با کره و ژاپن به سبک چینی‌ها
– هواوی به زودی وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند می‌شود

بر اساس گواهی ۳C، تلویزیون هوشمند هواوی دارای یک پنل LCD با نور پس‌زمینه LED است و مدل ۷۵ اینچی آن با شماره مدل HD75FREA شناخته می‌شود. در حال حاضر مشخصات بیشتری از این محصول بالارده‌ی هواوی منتشر نشده است و برای جزئیات بیشتر باید تا معرفی رسمی یا افشاگری‌های بعدی منتظر ماند.

huawei-tv.jpg

نظر شما در مورد تلویزیون جدید هواوی چیست، آیا چینی‌ها برای این تلویزیون قابلیت‌های مخصوص گیمینگ هم در نظر می‌گیرند یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها