دریچه تکنولوژی تماشا کنید: تست مقاومت گوشی وان پلاس 9 پرو؛ پرچمدار جدید وان پلاس چقدر دوام می آورد؟ - ژوانا

پس از معرفی دو گوشی پرچمدار شرکت وان پلاس، یعنی گوشی های وان پلاس ۹ و ۹ پرو و همچنین گوشی با ارزش خرید بالای وان پلاس ۹R، اکنون باید منتظر انتشار بررسی های تکمیلی از این محصولات باشیم. طبق معمول در فاصله چند ساعت پس از معرفی این گوشی های هوشمند کانال JerryRigEverything در سایت YouTube، به بررسی مقاومت و استحکام بدنه آن ها پرداخته است.

تست مقاومت گوشی وان پلاس ۹ پرو که به تازگی از سوی کانال JerryRigEverything منتشر شده است شامل بررسی استحکام صفحه نمایش و دیگر اجزای بدنه در برابر اجسام تیز و حرارت می شود. در این بررسی همچنین میزان خم شدن بدنه این گوشی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. ویدیو تست مقاومت این گوشی را در زیر مشاهده کنید تا پس از آن به بررسی این ویدیو بپردازیم.

این ویدیو به خوبی نشان می دهد که بسیاری از بخش های بدنه گوشی وان پلاس ۹ پرو در مقابل اجسام تیز مقاومت خوبی دارند. نمایشگر این گوشی که توسط شیشه های Gorilla Glass محافظت می شود طبق انتظار استحکام خوبی از خود نشان داد. حتی با ایجاد خراش در بخشی از نمایشگر که سنسور اثر انگشت در زیر آن قرار دارد، بازهم این حسگر توانست به خوبی کاربر خود را شناسایی کند.

شاید بتوان گفت تنها نگرانی در مورد بدنه این گوشی به فریم فلزی آن مربوط می شود که طبق انتظار می توان به راحتی با استفاده از اجسام نوک تیز به آن آسیب وارد کرد. حتی بخش هایی از دوربین اصلی این گوشی نیز با استفاده از فلز تولید شده است که آن هم استحکام چندان بالایی از خود نشان نداد.

شیشه محافظ و نمایشگر گوشی وان پلاس ۹ پرو همچنین در قبال حرارت منتقل شده توسط فندک نیز استحکام بالایی را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاومت داشته باشد. در تست مربوط به خمش بدنه و فریم اصلی نیز این گوشی سربلند از آب درآمد و نشان داد که می تواند حتی در برابر نیروی شدید نیز استحکام خود را حفظ کند. برخلاف گوشی ایسوس ROG Phone 5 که در این تست کاملاً شکست خورد و در اثر نیروی مستقیم کاملاً خم شد.

گوشی وان پلاس ۹ پرو از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع LTPO و با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۰۰ پیکسلی بهره می برد و در کنار دوربین اصلی چهارگانه و طراحی شده توسط شرکت شناخته شده Hasselblad، به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ نیز مجهز است. دوربین اصلی این گوشی توسط یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سفارشی سازی شده، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع، سنسور Telephoto با وضوح ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک حسگر سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می شود.

از میان دیگر ویژگی های این گوشی می توان به هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، استاندارد محافظتی IP68، اسپیکرهای استریو مجهز به فناوری Dolby Atmos و فناوری شارژ سریع بی سیم Warp Charge 50 Wireless اشاره کرد. این گوشی بسته به پیکربندی، قیمتی در بازه ۹۷۰ تا ۱۰۷۰ دلار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها