دریچه تکنولوژی تماشا کنید: ریسمتر خیره کننده از بازی Need for Speed Underground 2 بعد از 17 سال - ژوانا

بازی Need for Speed Underground 2 را خاطر دارید؟ عنوانی که به عقیده بسیاری از کاربران و گیمرها، همچنان یکی از بهترین بازی‌های نید فور اسپید است. حال این بازی بعد از ۱۷ سال با یک ریمستر خیره کننده باز گشته است؛ از بهبود تکسچرها تا فناوری Ray Tracing. با ما همراه باشید.

بازی Need for Speed Underground 2 را می‌توان یکی از موفق‌ترین عناوین Need for Speed دانست که ۱۷ سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. این بازی جذاب قواعد نید فور اسپید را برای همیشه تغییر داده و دارای یکی از بهترین گرافیک‌ها در زمان خود بود.

حال Modder KTMX نسخه ریمستری از این بازی موسوم به NFSU2 REDUX 2.0 را طراحی کرده است که در آن شاهد بهبود عملکرد بافت‌ها (Textures) و همچنین اضافه کردن فناوری مدرن رهگیری پرتو نور (Ray Tracing) هستیم. گرافیک بازی به شکلی خیره کننده بهبود یافته است. این بازی در اواسط سال ۲۰۲۱ در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

تیم سازنده تلاش کرده است که حتی تابلوهای درون خیابان را دستخوش تحولات کرده و از Underground 2 یک ریمستر اساسی را ارائه دهد. اگر در اجرا و بازی مجدد آن شک و تردید دارید، از شما دعوت می‌کنیم که تریلری که از گیم پلی این بازی منتشر شده است را تماشا کنید. (در صورت نیاز می‌توانید با تنظیمات کنار نمایشگر رزولوشن را بالا ببرید).

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.