دریچه تکنولوژی تنها یک گام تا معرفی گوشی Mi 11 Ultra؛ شیائومی بالاخره عرضه جهانی را آغاز می کند - ژوانا

سال گذشته گوشی می ۱۰ الترا به محصولی ماندگار و بیادماندنی تبدیل شد و سبب شد بسیاری از کاربران به محصولات شیائومی علاقه مند شوند. خبر خوب آن است که نسخه بعدی از این گوشی یعنی می ۱۱ الترا حتی قرار است از آن نیز قدرتمندتر باشد و قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. خبرهای جدید نشان می دهند که این روزها به زمان معرفی این گوشی بسیار نزدیک هستیم.

براساس اطلاعاتی که امروز در اختیار قرار گرفت، گوشی می ۱۱ الترا توانسته است مجوزهای لازم برای عرضه در کشور اندونزی را دریافت کند. با توجه به اینکه دریافت این مجوزها در انتهای چرخه طراحی و تولید و در ابتدای چرخه معرفی و عرضه محصولات صورت می گیرد به نظر می رسد که باید تا چند روز دیگر منتظر رونمایی از این گوشی باشیم.

Xiaomi_Mi_11_Ultra_3.jpg

این اطلاعات همچنین نشان می دهد که شیائومی بالاخره تصمیم گرفته است به صورت رسمی این سری از گوشی های خود را در خارج از خاک کشور چین نیز به فروش برساند. برخلاف گوشی می ۱۰ الترا که تنها در کشور مبدا خود عرضه شد به نظر می رسد که می ۱۱ الترا قرار است در یک شماره مدل جدید که دارای حرف G در انتهای خود است به صورت جهانی نیز عرضه شود. حرف G می تواند مخفف کلمه Global باشد و نشان دهد که با نسخه جهانی از این گوشی روبرو هستیم.

چندی پیش بود که با انتشار یک ویدیو، بسیاری از ویژگی های ظاهری و قابلیت های سخت افزاری گوشی می ۱۱ الترا فاش شد. این ویدیو نشان داد که گوشی Mi 11 Ultra دارای یک نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+ یا ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی است و از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی بهره می برد. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، اسپیکرهای استریو، استاندارد محافظتی IP68 برای مقاومت عالی در برابر آب و گرد و خاک و پشتیبانی از شارژرهای سیمی و بدون سیم ۶۷ واتی، از دیگر ویژگی های مهم این گوشی است.

بدون شک یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی دوربین اصلی آن است که از سه سنسور قدرتمند تشکیل شده است. حسگر اصلی این دوربین دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسلی است و با ابعاد ۱/۱٫۱۲ اینچی به احتمال فراوان بزرگ ترین سنسوری است که تاکنون درون گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. این حسگر قادر است با استفاده از فناوری Pixel Binning وضوح ۱۲٫۵ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

Xiaomi_Mi_11_Ultra_2.jpg

دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی از نوع با زاویه دید فوق عریض و همچنین پریسکوپی، تکمیل کننده دوربین سه گانه این گوشی هستند. گفته می شود گوشی می ۱۱ الترا قادر است با استفاده از این سنسور پریسکوپی بزرگ نمایی اپتیکی ۵ برابری و دیجیتال ۱۲۰ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. خبر خوب این است که کاربران می توانند با استفاده از دوربین اصلی این گوشی نیز عکس های سلفی بگیرند. در کنار سنسورهای دوربینِ این گوشی، یک نمایشگر کوچک گنجانده شده است که می تواند تصویر خروجی دوربین اصلی را به نمایش بگذارد.

Mi 11 Ultra قرار است در چهار پیکربندی مختلف با هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای جهانی عرضه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها