دریچه تکنولوژی جریمه سنگین در انتظار ماینینگ در منازل - ژوانا

سخنگوی صنعت برق به ماینرهای خانگی هشدار داد نه تنها تجهیزات ماینینگ آنها ضبط می‌شود، بلکه جریمه سنگین در انتظار آنها است. جزئیات تازه‌ترین دور از برخورد با استخراج کنندگان رمز ارز در منازل را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

AYYEyYsJ.jpg

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در یک برنامه تلویزیون نسبت به افزایش جذابیت ماینینگ در بین مردم ابراز نگرانی کرد و گفت ماینرهای خُرد که به صورت غیر قانونی در منازل خود اقدام به ماینینگ با دستگاه‌ها و تجهیزات کم بازده می‌کنند، موجب افزایش قابل توجه مصرف برق می‌شوند.

وی ابراز نگرانی در خصوص رشد ماینینگ در بین مردم گفت استفاده از تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در منازل موجب بروز خسارت به وسایل برقی واحد مسکونی، همسایگان و حتی شبکه برق می‌شود. رجبی مشهدی به این دست از ماینرها هشدار داد در صورت شناسایی، نرخ برق واحد مسکونی متخلف به نرخ برق صادراتی تغییر می‌کند که هزینه آن بسیار بالا است.

AYDxAZnk.2.jpg

در عین حال سخنگوی صنعت برق خطاب به علاقه‌مندان گفت متقاضیان استخراج قانونی ارزهای دیجیتال می‌توانند مزارع خود را در شهرک‌های صنعتی تغیین شده نصب کنند.

با این حال از آنجایی که نرخ برق در نظر گرفته شده برای ماینرهای مجاز بالا است و خبری از یارانه دولتی نیست،برکسی پوشیده نیست تقریباً همه ماینرهای خُرد به طور غیر مجاز از برق واحدهای مسکونی یا نهایتاً صنعتی استفاده می‌کنند.

در پایان رجبی مشهدی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم بتوانند مراکز غیر مجاز ماینینگ را شناسایی و توقیف کنند تا در تابستان پیش رو با مشکل قطعی برق روبرو نشویم.

همه این ها در حالی بیان می شود که می دانیم از سال گذشته حکم قضایی ورود به منازل برای کشف و ضبط مزارع و تجهیزات ماینینگ غیرقانونی صادر شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها