دریچه تکنولوژی خرید اقساطی آیفون 12 پرو در 12 ماه اقساط - ژوانا

اپل یکی از پیشروترین  شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال مانند آیفون است. پیشروی این شرکت در استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و اصولی‌ترین نوع طراحی‌ موبایل باعث شده مشتریان دائمی بسیاری در عرصه فروش و تقاضا محصولات آیفون داشته باشد. از این رو با معرفی هر سری جدید آیفون، مشتریان وفادار اپل اقدام به خرید سری جدید می‌کنند. 

بعد از مرفی آخرین سری آیفون که سری ۱۲ نام داشت هجوم مشتریان برای خرید این دستگاه آغاز شد. از طرفی در ایران نیز بسیاری از کاربران آیفون اقدام به خرید آیفون ۱۲ و دیگر مدل‌های این سری جدید مانند آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی، کردند.

به دلیل نوسانات اقتصادی در بازار موبایل، در روزهای اول توزیع سری ۱۲ آیفون اکثر استفاده‌کنندگان درباره قیمت آن نگران بودند، زیرا قیمت آیفون ۱۲ نسبت به سری ۱۱ آیفون بالاتر بود؛ از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید آیفون ۱۲ به صورت اقساط بودند. بازرگانی سیب به عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان آیفون سایر محصولات اپل، چنین تقاضایی را ممکن کرده و با شرایط اقساط بسیار مناسب آیفون ۱۲، ایفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را به فروش می‌رساند.

apple1.jpg

انواع مدل‌های آیفون در سری ۱۲ 

اپل در سری ۱۲ آیفون ۴ مدل گوشی جدید را ارائه کرد. آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ مینی چهار گوشی جدید اپل است که با آخرین تکنولوژی‌های این شرکت ساخته شده‌اند. با وجود این که چهار مدل گوشی از یک خانواده هستند اما در بسیاری از ویژگی‌هایشان از هم متفاوت هستند. در بین مدل‌های سری ۱۲، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ از لحاظ کیفیت بالاترین درجه را دارند و به عنوان پرچمدار این گروه شناخته می‌شوند. 

دروربین

دوربین اصلی در تمامی مدل‌ها ۱۲ مگاپیکسل و با گشودگی ۶٫۱ دیافراگم است، تفاوت دوربین تنها در بخش دوربین تله فتو و در مدل‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو است. 

سخت‌افزار و باتری

در بخش پردازنده نیز ویژگی‌ها یکسان است و تمامی چهار مدل از پردازنده A14 پشتیبانی می‌کنند، مقدار حافظه رم نیز ۴ گیگابایت و در مدل‌های پرچمدار  ۶ گیگابایت است. ظرفیت باطری سری ۱۲ تنوع بیشتری دارد، به طور مثال آیفون مینی کمترین میزان آمپر و مدل‌های ۱۲ و ۱۲ پرو میزان آمپر یکسانی دارند، بالاترین میزان آمپر باطری نیز متعلق به آیفون ۱۲ پرو مکس و به مقدار ۳۶۸۷ میلی آمپر است.

نمایشگر و بدنه

هر چهار مدل گوشی‌های سری ۱۲ نمایشگری از نوع OLED دارد. اندازه صفحه آن‌ها به ترتیب مینی، پرو، ۱۲ و پرو مکس، ۵٫۴، ۶٫۱ ، ۶٫۱، ۶٫۴ است. بدنه دو مدل پرچمدار از نوع شیشه و فولاد ضد زنگ و بدنه دو مدل دیگر از جنس شیشه و آلومینیوم است.

سایر قابلیت‌های ویژه در سری ۱۲ آیفون نیز شامل، اینترنت ۵G، استاندارد ضد آب IP68، مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۶ متر به مدت ۳۰ دقیقه، دو سیم‌کارت است. همچنین در مدل‌های پرچمدار دیگر قابلیت‌هایی مانند سنسور LiDAR وجود دارد که به طراحی فوق‌العاده آن‌ها اضافه شده است.

apple2.jpg

خرید اقساطی آیفون ۱۲ در تمامی مدل ها

خرید سری جدید آیفون با اقساط ۱۲ ماهه یکی از بهترین شرایط برای دستیابی به آخرین گوشی‌های تولید شده شرکت اپل است. برای انجام این کار تنها لازم است با فروشگاه بازرگانی سیب تماس گرفته و پس از دریافت وقت با مدارک خود به فروشگاه مراجعه کنید.

برای خرید اقساطی تنها با حضور شخص دارنده حساب و داشتن کارت شناسایی خریدار، دسته چک صیاد و تعداد برگه‌های چک کافی به تعداد قسط‌ها و گردش حساب متصل به دسته چک که به صورت پیامکی یا کاغذی اخذ شده است را همراه داشته باشید. با ارایه مدارک‌تان به فروشگاه بازرگانی سیب و با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ اولیه دستگاه می‌توانید مابقی قیمت آیفون را به صورت قسط‌های یک یا دو ماهه در فاصله زمانی ۳ تا ۱۲ ماه پرداخت کنید.

برای خرید اقساطی از بازرگانی سیب نیازی به ثبت‌نام آنلاین ندارید و همچنان آیفون خریداری شده شامل شرایط رجیستری و خدمات هجده ماهه پس از فروش می‌شود. تمامی مدلی‌های آیفون و سایر محصولات اپل که به صورت اقساطی به فروش می‌رسد، نیازی به ضامن ندارد و تنها با داشتن شرایط ذکر شده به تمامی افراد  و  در زمان کمتر از یک ساعت ارایه می‌شود.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها