دریچه تکنولوژی خوش شانس ترین آیفون 11 دنیا متعلق به یک ایرانی است - ژوانا

شاید در مورد عجیب‌ترین اشیاء گمشده در مکان‌های مختلف و پیدا شدن آنها توسط افراد امانتداری که این اشیاء را در هر صورتی به دست صاحبان شان می‌رسانند شنیده باشید، بنابراین می‌توانید این مورد را نیز به این لیست اضافه کنید. غواصی که یک آیفون ۱۱ را از کف دریاچه‌ای در غربی‌ترین نقطه کانادا یعنی بریتیش کلمبیا کشف کرده بود توانست این آیفون را پس از ۶ ماه به دست صاحبش برساند.

آقای کلایتون هلکنبرگ به اتفاق همسرش هدر دو غواصی که تفریحشان شنا کردن زیر آب و پاکسازی زباله‌های کف دریاچه و همچنین جستجوی اشیاء گمشده است، روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی از کشف یک آیفون در کف دریاچه هریسون خبر دادند. به گزارش خبرگزاری CBC، خانم هدر هنگام جست و جو در زیر آب متوجه وجود یک آیفون در میان رسوبات کف دریاچه شد، در حالی که آقای کلایتون یک گوشی تاشو به شدت آسیب دیده را پیدا کرده بود، آیفون کشف شده توسط خانم هدر در وضعیت بهتری قرار داشت.

iphone11-Water-resistance-l.jpg

آقای کلایتون گفت: آیفون کشف شده را به منزل بردم و آن را تمیز کردم، برایم بسیار حیرت‌انگیز بود که این گوشی هنوز هم روشن می‌شود، هرچند بلندگو و میکروفون آن خراب است اما آسیب بسیار جدی به آن وارد نشده است. او در ادامه افزود: با استفاده از سیم کارت این گوشی درون یک گوشی دیگر بالاخره مالک اصلی آن که خانم فاطمه قدسی و ساکن ونکوور کانادا بود پیدا و آیفون را به او تحویل دادیم. گفته می‌شود که این آیفون در ماه سپتامبر سال گذشته (حدود ۶ ماه پیش) و زمانی که خانم قدسی در حال عکاسی درون قایق بوده به داخل دریاچه افتاده است.

خانم قدسی گفت: شرایط موجود منجر به از دست دادن تعادلم شد و همین موضوع باعث افتادن گوشی به درون دریاچه شد. پس از مراجعه به مدیریت پارک نیز آنها اعلام کردند که امکان پیدا کردن گوشی گمشده از درون دریاچه وجود ندارد، بنابراین مجبور شدم که دست خالی پارک را ترک و اقدام به خرید یک گوشی دیگر کنم.

خانم قدسی پس از دریافت پیام از شماره قدیمی خود احساس کرد که دوستانش در حال شوخی با او هستند، اما بالاخره متقاعد شد که برای دریافت گوشی گمشده‌اش باید دوباره به شهر Chilliwack برود. وی افزود: از دیدن گوشی خودم بسیار شوکه شده بودم این گوشی شبیه به گوشی زامبی‌ها شده بود.

طی سال‌های اخیر گزارش‌های زیادی نشان داده است که آیفون‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر نفوذ آب دارند. به عنوان مثال در فوریه سال ۲۰۲۰ مقامات دیزنی گزارش داده‌اند یک آیفون ۱۱ پس از ۲ ماه از درون تالاب هفت دریا بیرون آورده شده و به صاحبش بازگردانده شده است. همچنین گزارش شده است امسال نیز در بندر ویکتوریا واقع در بریتیش کلمبیا مردی برای پیدا کردن آیفون XS خود که در روز ولنتاین گم شده بود به داخل آب پریده تا آیفون منجمد شده‌اش را نجات دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها