دریچه تکنولوژی در این هفته منتظر رونمایی از این گوشی‌های جذاب باشید - ژوانا

معمولاً در ماه مارس گوشی‌های متعددی معرفی می‌شوند و شرکت‌ها در این ماه به بیان برنامه‌های آتی خود می‌پردازند. قرار است در این هفته از گوشی‌های مختلفی رونمایی ‌شود. در ادامه قصد داریم به بررسی رویدادهای خبری هفته پیش رو بپردازیم.

رویداد ۱۸ اسفند وان پلاس

با شروع هفته کاری از روز دوشنبه هشتم مارس (۱۸ اسفند)، OnePlus رویداد خبری ویژه‌ای دارد. البته روشن شده است که این رویداد ارتباطی به‌معرفی OnePlus 9 ندارد. گمانه‌زنی‌ها مبین انتشار جزئیات جدیدی مربوط به گوشی‌های بعدی این شرکت است. همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که در این رویداد خبری، وان پلاس همکاری خود را با شرکت سوئدی Hasselblad (سازنده دوربین‌های عکاسی) رسانه‌ای می‌کند.

OPPO F19 Pro و OPPO Band Style

OPPO این هفته از دو محصول خود رونمایی می‌کند. اولین رویداد، رونمایی از گوشی سری F19 Pro و مچ‌بند هوشمند OPPO Band Style است. درباره مشخصات این گوشی می‌توان گفت که گوشی F19 Pro از چیپست MediaTek Helio P95 بهره می‌برد. اندازه صفحه نمایش این گوشی برابر با ۶٫۴۳ اینچ و از نوع Super AMOLED است. استفاده از ۸گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی موجب اجرای روان‌تر بازی‌ها و برنامه‌ها بر روی این گوشی می‌شود.

وضوح دوربین اصلی این گوشی برابر ۴۸ مگاپیکسل است که به‌همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی پرتره و ماکرو نوید ثبت تصاویر با کیفیت را به‌ما می‌دهد. رویداد معرفی این دو محصول قرار است روز دوشنبه هشتم مارس (۱۸ اسفند) در هند برگزار شود.

ASUS ROG Phone 5

هفته گذشته، نوبیا از گوشی‌های گیمینگ پرچمدار خود یعنی Red Magic 6 و Red Magic 6 Pro رونمایی کرد. قرار است ایسوس با معرفی گوشی گیمینگ ROG Phone 5 در دهم مارس (۲۰ اسفند) آنها را به چالش بکشد. در مورد مشخصاتی که از این گوشی به بیرون درز کرده می‌توان به‌استفاده ROG Phone 5 از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی نوع AMOLED اشاره نمود.

همچنین این گوشی از ۱۲/۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز درون این گوشی تعبیه شده است.  ROG Phone 5 قبلاً در وب‌سایت DxOMark عنوان بهترین گوشی موبایل در زمینه عملکرد صوتی را به‌دست آورده است. همچنین ROG Phone 5 در اپلیکیشن بنچ‌مارک چینی Master Lu رکورد جهانی جدیدی را به نام خود به‌ثبت رسانده است.

سری OPPO Find X3

در این هفته OPPO رویداد دیگری هم دارد و آن معرفی گوشی‌های موبایل سری Find X3 است. سری Find X3 شامل چندین مدل از جمله Find X3 Pro ،Find X3 ،Find X3 Neo و X3 Lite  Find است. Find X3 Pro از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

استفاده از دو سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید. انتظار می‌رود رویداد معرفی گوشی‌های مذکور روز پنجشنبه یازدهم مارس (۲۱ اسفند) در چین برگزار شود.

از بین گوشی‌های پیش رو، کدام را جذاب‌تر می‌دانید و بیشتر منتظر آن هستید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها