دریچه تکنولوژی رجیستری آیفون 14 در سامانه همتا امکان پذیر شد [+ تکذیب از سوی همتا] - ژوانا

تنها یک روز پس از رسانه‌ای شدن موضوع رجیستر نشدن گوشی‌های آیفون ۱۴، به نظر می‌رسد مشکل جدیدترین محصولات کمپانی آمریکایی اپل در سامانه همتا رفع شده باشد. جزئیات را در ژوانابخوانید.

با وجود اینکه محصولات اپل هم همانند هر برند دیگری مشتریان خود را دارند و ممکن است بخشی از شهروندان به آنها نیاز داشته باشند، اما این سیب گاز زده به نمادی از غرب و آمریکا تبدیل شده است و در موارد متعددی خواستار ممنوعیت واردات و رجیستری آن شده‌اند.

رجیستر آیفون 14

حتی در یک مقطع واردات محصولات اپل و گوشی های آیفون از سوی بالاترین مقام کشور با انتقاد مواجه شد که به انفجار قیمت‌ها، احتکار و گران فروشی انجامید. البته این اتفاق برای برخی‌ها هم بد نشد.

حالا با از راه رسیدن آیفون ۱۴ در سه مدل مختلف، یکبار دیگر امکان پذیر بودن رجیستر شدن گوشی‌های برند آمریکایی اپل مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات رسیده به شهر سخت افزار، امکان رجیستر کردن و ثبت گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل در سامانه همتا به واسطه تعریف شناسه آن فراهم شده است تا سریعاً این تکه فناوری گران قیمت و لاکچری در کشور عرضه شود.

بروزرسانی

با وجود گزارش های غیر رسمی از تعریف شناسه گوشی های آیفون سری ۱۴ در سامانه همتا و گمرک و پیرو آن فراهم بودن شرایط برای رجیستری آیفون ۱۴، پشتیبانی سامانه همتا می گوید هنوز رجیستری آیفون ۱۴ به طور رسمی ابلاغ نشده است و امکان پذیر نیست. به این ترتیب دست کم به طور رسمی هنوز امکان رجیستری آیفون ۱۴ وجود ندارد.

رجیستری آیفون 14 همتا

اما آیا وارادات و رجیستری گوشی آیفون ۱۴ در ایران ممنوع خواهد شد؟ برای رسیدن به پاسخ باید منتظر ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : مقاله و آموزش تاريخ : 12 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.