دریچه تکنولوژی ریزر هدست گیمینگ Kraken V3 X را معرفی کرد؛ فقط 70 دلار! - ژوانا

شرکت ریزر یکی از معروف‌ترین نام‌ها در میان تولیدکنندگان وسایل گیمینگ است که بسیاری این کمپانی را با محصولات جذاب و گران‌قیمت آن می‌شناسند. امروز این کمپانی از جدیدترین هدست گیمینگ خود با نام Kraken V3 X رونمایی کرد که دارای قابلیت‌های بسیار جذابی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است.

هدست Kraken V3 X به دلیل وزن کمی که دارد به کاربر اجازه می‌دهد بدون خستگی به بازی کردن ادامه دهد و در نتیجه صدمه‌ای به تجربه‌ی گیمینگ مصرف‌کننده نمی‌زند. بدنه‌ی هدست جدید ریزر دارای پوششی از جنس فابریک و فوم بوده که هنگام قرار گرفتن روی گوش کاربر بسیار نرم است.

krakenV3X.jpg

با توجه به طراحی و ویژگی‌های خارجی هدست Kraken V3 X، این محصول برای گیمرهایی که مدت زمان طولانی را برای گیمینگ و بازی‌های ویدیویی صرف می‌کنند، گزینه‌ای ایده‌آل است.

افزون بر طراحی جذاب و راحتی فراوان، هدست گیمینگ Kraken V3 X به جدیدترین فناوری‌های شرکت Razer نیز مجهز است؛ این هدست از درایورهای ۴۰ میلی‌متری TriForce، صدای سراند ۷٫۱ (۷٫۱ Surround Sound) و میکروفون اختصاصی HyperClear Cardioid ریزر بهره می‌برد. همچنین کیفیت صدای خروجی این هدست در حین استفاده‌های طولانی مدت نیز تغییری نکرده و از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.

razer-kraken-v3-x-triforce-mobile.jpg

اتصال هدست گیمینگ Kraken V3 X توسط یک پورت USB برقرار می‌شود و این هدست با بازی‌های PC و کنسول پلی استیشن ۴ (PS4) سازگاری کامل دارد. البته باید در نظر داشت که هدست Kraken V3 X از اتصال بی‌سیم (وایرلس) پشتیبانی نمی‌کند و در حال حاضر با کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت نیز سازگاری ندارد.

razer-kraken-x-gallery-hero.jpg

در این رابطه بخوانید:

– Razer دو هدست BlackShark V2 و BlackShark V2 X را با قابلیت هایی عالی و قیمتی مناسب معرفی کرد
– ریزر عینک هوشمند Anzu را معرفی کرد؛ هم هدفون هم فیلتری برای نورهای مضر
– ریزر ماوس گیمینگ Viper 8K را عرضه کرد؛ ۸ برابر سریع تر از ماوس های استاندارد با حداقل سیستم موردنیاز
– اولین لپ تاپ غیر گیمینگ ریزر معرفی شد؛ با Razer Book 13 آشنا شوید
– ‌لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade Stealth 2020 با صفحه نمایش OLED و نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل از راه رسید

هرچند همه نام کمپانی ریزر را با محصولات گران قیمت و بالارده‌ی آن می‌شناسند، اما استراتژی این شرکت برای هدست‌های گیمینگ خود کمی متفاوت بوده و همواره هدست‌های گیمینگ ارزان قیمت و با کیفیتی ارائه کرده است. از نظر جلوه‌های ظاهری نیز مانند دیگر محصولات ریزر، هدست Kraken V3 X نیز از نورپردازی انحصاری Chroma RGB بهره می‌برد و جلوه‌ای تازه به لوازم گیمینگ علاقه‌مندان خواهد بخشید.

razer-kraken-v3-x-headset.png

فروش هدست گیمینگ Kraken V3 X شرکت ریزر از همین امروز در وب‌سایت رسمی این شرکت آغاز شده و Razer برای محصول رقابتی و جدید خود قیمت ۷۰ دلار را در نظر گرفته است.

v3-x.jpg

نظر شما در مورد هدست گیمینگ Kraken V3 X ریزر چیست، آیا مشخصات این هدست قیمت ۷۰ دلاری آن را توجیه می‌کند یا شما در این محدوده قیمت محصول دیگری را پیشنهاد می‌دهید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها