دریچه تکنولوژی زمان آغاز فروش پردازنده های نسل یازدهمی Rocket Lake-S اینتل مشخص شد - ژوانا

طی روزهای اخیر فروش پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل حتی پیش از معرفی رسمی جنجالی شده است که بالاخره این کمپانی را مجبور به صدور بیانیه کرد. اینتل در بیانیه‌ای تاریخ دقیق آغاز فروش پردازنده‌های نسل یازدهمی Rocket Lake-S را اعلام کرده است.

طبق اعلام اینتل در روز ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) فروش پردازنده‌های نسل یازدهمی Rocket Lake-S به طور رسمی در سراسر دنیا آغاز خواهد شد. این در حالی است که چندی قبل فروشگاه آلمانی Mindfactory اقدام به فروش تعداد زیادی پردازنده نسل یازدهمی پیش از موعد رسمی کرده بود.

فروش پیش از موعد پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل با وجود همه جنجال‌هایی که به پا کرده، به برنامه‌های بازاریابی اینتل لطمه زده است و شاهد انتشار زودهنگام انواع بنچمارک از پردازنده‌هایی چون Core i7-11700K هستیم.

جالب اینکه اینتل در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به تخلف فروشگاه Mindfactory در فروش زودهنگام پردازنده‌های نسل یازدهمی نکرده است و روشن نیست چطور یک فروشگاه محلی در آلمان قادر بوده نزدیک به یک ماه قبل از معرفی یک پردازنده جدید آن را عرضه کند.

gyF927geMtf2khYx.jpg

با وجود اینکه اینتل تأیید کرده در روز ۳۰ مارس شاهد آغاز فروش پردازنده‌های Rocket Lake-S در سراسر دنیا خواهیم بود، اما ممکن است پیش از آن این پردازنده‌ها بر روی کاغذ معرفی شوند. گزارش‌های پیشین معرفی در میانه ماه مارس و آغاز فروش از انتهای ماه مارس را دست نشان کرده‌اند. جدول بالا مشخصات غیر رسمی بسیاری از پردازنده‌های Rocket Lake-S اینتل را نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها