دریچه تکنولوژی زمان انتشار سیستم عامل HarmonyOS هواوی مشخص شد؛ Mate X2 اولین گوشی - ژوانا

ماه میلادی جاری هواوی سومین نسخه بتا از سیستم عامل HarmonyOS را منتشر کرد و چهارمین و آخرین آنها در راه است. آخرین بتای HarmonyOS در روز ۳۱ مارس منتشر می‌شود و پس از آن هواوی خود را برای عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل در ماه آوریل آماده می‌کند.

امروز هواوی اعلام کرد نسخه پایدار سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS در ماه آوریل از راه می‌رسد و گوشی تاشو Mate X2 اولین محصولی خواهد بود که آن را دریافت می‌کند. گوشی مزبور با سیستم عامل اندروید ۱۰ روانه بازار شده بود اما به زودی امکان ارتقا به HarmonyOS را پیدا خواهد کرد.

gsmarena_005.jpg

همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های سری Huawei P50 از همان ابتدا به سیستم عامل HarmonyOS مجهز باشند و خبری از اندروید نباشد. البته این موضوع هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و در اصل انتظار می‌رفت در ماه مارس شاهد رونمایی از آنها باشیم. ممکن است تأخیر به وجود آماده در معرفی سری Huawei P50 به توسعه دهندگان هواوی امکان آماده کردن نسخه پایدار HarmonyOS را بدهد.

بر اساس آخرین شایعات هواوی معرفی سری P50 را تا ماه مِی به تعویق انداخته است. در صورتی که این تاریخ دقیق باشد، آن زمان بین یک تا دو ماه از عرضه HarmonyOS سپری شده است.

gsmarena_002.jpg

رندرهای منتشر شده از سوی حساب توییتری HoilNDI طراحی گوشی Huawei P50 را نشان می‌دهد. ظاهراً گوشی Huawei P50 به یک ترکیب دوربین پشتی سه تایی مجهز است و خبری از دوربین پریسکوپ یا زوم نیست. همچنین در این رندر یک حسگر شبیه به ۳D ToF و یک فلش به چشم می‌خورد که همگی بر روی برآمدگی دوربین قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها