دریچه تکنولوژی زمان معرفی سری گوشی‌های شیائومی 12 لو رفت؛ شیائومی با سه گوشی قدرتمند باز‌ می‌گردد - ژوانا

انتظار می‌رود شیائومی بزودی با برگزاری مراسمی رسمی از سری گوشی‌های Xiaomi 12 خود رونمایی کند. تاکنون مشخص شده بود که در این مراسم قرار است تنها دو گوشی عضو سری شیائومی ۱۲ معرفی شوند اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که شیائومی سه گوشی مختلف را در این سری آماده عرضه کرده است. در این گزارش‌ها زمان برگزاری رویداد معرفی این محصولات نیز فاش شده است.

گزارش‌های جدیدی که به تازگی از سوی منابع خبری منتشر شده است نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) با برگزاری یک مراسم رسمی از سری گوشی‌های Xiaomi 12 رونمایی کند. تا به امروز انتظار می‌رفت تنها شاهد معرفی دو گوشی جدید در این سری باشیم؛ اما این گزارش‌های جدید برای نخستین بار فاش کرده‌اند که سه گوشی شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲X و شیائومی ۱۲ پرو قرار است در این رویداد رونمایی شوند.

در گزارش‌های جدید عنوان شده است که شیائومی سه گوشی جدید با شماره مدل‌های L3A، L3 و L2 را آماده کرده است و قصد دارد در مراسم آینده خود هرسه آن‌ها را به صورت همزمان معرفی و روانه بازار کند. انتظار می‌رود این سه گوشی هوشمند در بازارهای جهانی با عنوان شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲X و شیائومی ۱۲ پرو عرضه شوند.

تصاویری که چندی پیش از گوشی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد نشان می‌داد که نمایشگر آن کمی از صفحه نمایش گوشی Mi 11 5G کوچکتر است. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود گوشی شیائومی ۱۲ پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز باشد. لبه‌های منحنی شکل و همچنین بریدگی موسوم به Punch-Hole از دیگر ویژگی‌های مهم این نمایشگر است. تاکنون مشخص شده است که نسخه پرو از این گوشی‌های هوشمند قرار است توسط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که چندی پیش توسط کوالکام معرفی شد پشتیبانی شود.در حال حاضر اطلاعاتی از دیگر قابلیت‌های نسخه پرو از گوشی شیائومی ۱۲ منتشر نشده است.

گفته می‌شود دو گوشی شیائومی ۱۲ و ۱۲X نیز قرار است با نمایشگرهای AMOLED و همچنین با لبه‌های منحنی شکل عرضه شوند. تاکنون وضوح Full HD+ یا ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی، نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی و سنسور شناسایی اثر انگشت زیر نمایشگر برای این دو گوشی نیز تایید شده است. برخی از گزارش‌ها عنوان کرده‌اند که گوشی شیائومی ۱۲X قرار است با نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی عرضه شود.

در همین رابطه بخوانید:

دو گوشی شیائومی ۱۲X و ردمی K50 با اندروید ۱۱ از راه می‌رسند
– سری گوشی شیائومی ۱۲ احتمالاً به نمایشگر خمیده و اسپیکرهای استریو مجهز می‌شود

طبق جدیدترین گزارش‌های در دسترس، شیائومی برای گوشی ۱۲ خود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در نظر گرفته است و گوشی ۱۲X نیز قرار است با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ روانه بازار شود. در حالی که تاکنون اطلاعاتی از ظرفیت باتری گوشی شیائومی ۱۲ منتشر نشده است انتظار می‌رود گوشی ۱۲X به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شود. این گوشی از شارژرهای با خروجی ۶۷ وات و همچنین شارژرهای بی‌سیم با خروجی ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. ممکن است در گوشی شیائومی ۱۲ با پشتیبانی از شارژرهای سیمی ۱۰۰ وات روبرو باشیم.

شیائومی همچنین برای دو گوشی ۱۲ و ۱۲X خود سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. این سنسور قرار است به عنوان حسگر اصلی دوربین پشتی این دو گوشی به انجام وظیفه بپردازد. برای گوشی ۱۲X همچنین دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود سه گوشی عضو سری شیائومی ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 و همچنین سیستم عامل اندروید ۱۱ یا ۱۲ عرضه خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.